Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wasze zakończenie 'Ceny Marzeń'
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 37, 38, 39  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Cena marzeń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Safran
Motywator
Motywator


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12:23:43 09-12-06    Temat postu:

no...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ansza
Mocno wstawiony


Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 6710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:29:57 09-12-06    Temat postu:

No to takie smutne... Żal tego dziecka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brooke
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 14405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:30:24 09-12-06    Temat postu:

no bardzo...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Safran
Motywator
Motywator


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12:33:21 09-12-06    Temat postu:

w telenowelach juz nie takie rzeczy sie działy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ansza
Mocno wstawiony


Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 6710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:18:13 09-12-06    Temat postu:

Właśnie więc nie zamiartwjajmy się przeciez wszystko się może zdarzyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ania:)
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 3144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 23:00:15 09-12-06    Temat postu:

Świetne zakkończenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ansza
Mocno wstawiony


Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 6710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:02:19 10-12-06    Temat postu:

O kim to napisałaś Ania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natunia
Idol
Idol


Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1099
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: 12:09:01 16-12-06    Temat postu:

Rubi powinna zrozumieć swój błąd i wrocic do Alejandra, Hector zostać z Eleną, a Maribel z jakimś nowo doszłym przystojniakiem. Wszystko by sobie nawzajem przebaczyli, wzięli potrójny ślub i zyli bardzo szczęśliwie. Moze dosyć proste zakończenie ale szczęśliwe.

Dołaczam filmik w którym Rubi wyobraza sobie zycie z Alejandrem
[link widoczny dla zalogowanych] (prawy przycisk myszki-zapisz element docelowy jako...)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natunia
Idol
Idol


Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1099
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: 12:16:31 16-12-06    Temat postu:

Jeśli nie chcecie ściągać mozecie obejrzeć (po hiszpańsku)

http://www.youtube.com/watch?v=Ee2KzoVfTZw&mode=related&search=Rubi%20Barbara%20Mori
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paulina_ferrer
Idol
Idol


Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 1252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12:31:24 16-12-06    Temat postu:

Natunia takie zakończenie byłoby najlepsze. Wszyscy byliby szczęśliwi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
inia
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3986
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mexico;)

PostWysłany: 14:34:51 17-12-06    Temat postu:

Nom takie zakonczenie jest ok;)...Wszyscy sa happy:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natalia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 19271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:34:47 17-12-06    Temat postu:

hectorowi i elenie rodzi sie dziecko dziewczynka ale noworodek ma wadę serca i ma cos z kręgosłupem i umiera , hector i elena fiksują totalnie i oboje popełniają samobójstwo zażywają jakieś lekarstwo i umierają razem..
na ich pogrzebie sa ,Cristina z Marco i Fernanda cayetano z naty i alejandro , rubi nie przychodzi na pogrzeb ale stoi za drzewem dostrzega ja alejnadro i pyta czy jest szczesliwa że jest wolna
ona odpowiada mu ze szczeslwa może być tylko z nim próbuje go pocałować ale podchodzi do niego sliczna andrea łudząco podobna do soni alejdnaro tłumaczy rubi ze oboje planują slub rubi jest wściekła i nie próbuje tego ukrywać podczas ceremoni slubu rubi widzi mała Fernande zabier ja szybko z kościoła i pakuje walizki obie wyjerzdzaja z dala od meksyku
Cristina prze zwiele lat szuka fernandy ale rubi w koncó doprowadza do tego ze płąci penwmu meszczyzne za to by powiedział i udawał detektywa i powieidzął Cristinie ze Fernanda umarła ten robi co mu kaze cristina wpaa w histerie i leczy się na antybiotykach
Po wielu latach feernadna jest identyczn ajka rubi ma ten sam charakter wyglad ale jedyny co się jej Ne zmieniło to serce i ciagła pamięc o matce i rodzinie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Izunia:)
King kong
King kong


Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:45:20 17-12-06    Temat postu:

inia napisał:
Nom takie zakonczenie jest ok;)...Wszyscy sa happy:P

Zgadzam się, tak by było fajnie do tego Hector i Maribel szczęśliwi ze swoimi połówkami
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewcia220
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12:22:55 18-12-06    Temat postu:

Ja bym chciała żeby film zakończył się dzisiajszym odcinkeim Rubi była by z Alejandro, Hector z Eleno i było by ok!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tola
Idol
Idol


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 20:52:56 19-12-06    Temat postu:

Hector umiera na tym wyjeżdzie z Eleną bo pogryzł go pająk i Elena wraca sama. Gdy Rubi sie o tym dowiaduje jest szczesliwa i wychodzi za Alehandra i sa razem bardzo bardzo szczesliwi.
NO i inne pary to Marco zakochuje sie ze wzajemnoscia w MAribel i sa razem, Sofia wraca do Luisa, A donia Lola znajduje swojego ksiecia z bajki czyli Hrabiego, A Elena ma romans z Gaskonem ( pomocnikiem hrabiego).
Rubi postanawia sie naprawde zmienic i jej sie to udaje i wszyscy zyja długo i szczesliwie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Cena marzeń Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 37, 38, 39  Następny
Strona 11 z 39

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin