Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chór/Glee
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Forum Ogólnoserialowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
edka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 15183
Przeczytał: 29 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Południa Polski :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:49:22 20-10-11    Temat postu:

Juz poogladalam 17 odcinkow podobal mi sie odcinek z piosenkami Madonny jeszcze pare odcinkow i koniec juz 1 sezonu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5399
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:30:43 04-05-12    Temat postu:

Kurczę, ale tu się zastój zrobił!
3 sezon Glee dobiega końca!!! Nie mogę uwierzyć, że już niedługo koniec. Nie wyobrażam sobie liceum McKinley'a bez dzieciaków z Glee
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilly_Rose
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 6981
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: z Czarnej Perły :P:P
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:39:33 12-05-12    Temat postu:

Maggie, ja podobnie jak ty... Uwielbiam ich, nie wiem jak oni to dalej zrobią wszystko..
za tydzien w odcinku Zawody ;D

Kocham animke z Twojego podpisu, ta piosenka jest wg. mnie najlepsza w glee. Te krzesła, instrumenty, Santana i Sebastian...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5399
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:29:24 12-05-12    Temat postu:

A mi się podoba twój avek
Tak wiem. "Smooth Criminal" to wg mnie najlepszy cover w całym 3 sezonie. Uwielbiam Granta Gustina, który gra Sebastiana, co zresztą widac po moim avku Mam nadzieję, że jeszcze się pojawi w tym sezonie, bo to że w przyszłym to jest raczej pewne
A tak w ogóle to podobno w następnym odcinku zobaczymy ponownie Jonathana Groffa jako Jesse'ego St. Jamesa i Whoopi Goldberg jako te babkę z NYADY, co pozwala nam myślec, że ona będzie na zawodach, przeslucha Rachel i da jej jeszcze jedną szansę, taką mam przynajmniej nadzieję
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilly_Rose
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 6981
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: z Czarnej Perły :P:P
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:07:42 13-05-12    Temat postu:

jezu jezu!!
Sebastian to mój ulubieniec xD jestem taka zła ze juz go nie ma teraz...
myslisz ze bedzie w przyszlym?
a tak, słyszalam ze Jessie bedzie. A to pewne ze Rachel sie do NYADy dostanie... musi byc happy end, tak mi jej żal bylo jak sie zacięła na przesłuchaniu -,-
a ostatnio na balu śpiewali piosenke One direction- tez mi sie strasznie podobalo ich wykonanie, obok Smooth Criminal chyba moja ulubiona, choc nie, jest jednak na 3 miejscu- na drugim jest 'Glad you came', jak Sebastian tam śpiewał i tańczył!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5399
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:48:51 13-05-12    Temat postu:

No mój też! Mówił w jakimś wywiadzie, że bardzo chciałby się jeszcze pojawić i ja tez myślę, że się pojawi, bo on nie jest w klasie maturalnej tylko młodszy (tzn. nie chciał powiedzieć, ale z tego tak wywnioskowałam). I jeszcze trwały spekulacje na temat czy Sebastian będzie uczniem McKinley High. To byłoby ciekawe
Ja muszę przyznac, że akurat WMYB podoba mi się bardziej w oryginale, ale i tak chłopaki z New Directions poradzili sobie z wyzwaniem jakie przed nimi postawili chłopcy z 1D
A co do "Glad You Came"... Musze się przyznac, że jak pierwszy raz usłyszałam to na youtube to byłam nieźle wkurzona. Mówiłam - co to ma być?! Zniszczyli moją piosenkę! Ale póxniej z czasem polubiłam Sebastiana i już teraz mi się podoba. Ale ja to bardzo czesto zmieniam zdanie, więc...
Ogólnie to bym chciała zobaczyć parkę Sebtana! Skrycie marzę o tym, żeby Sebastian okazał się nie być gejem, a Santana lesbijką i żeby skończyli razem, bo ta chemia co jest między nimi (np. w "Smoorh Criminal") jest po prostu niewyobrażalna!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilly_Rose
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 6981
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: z Czarnej Perły :P:P
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:59:31 13-05-12    Temat postu:

no to oby się pojawił
ojj wiadomo ze 1D są o niebo lepsi w WMYB, ale wlasnie chłopaki z Glee też dali radę. mimo ze myslalam ze zepsują piosenke mojego ulubionego zespołu.
a mi z kolei GYC od razu sie mega spodobalo- ale to tylko ze wzgledu na Sebastiana.

taaaak! ta chemia miedzy nim, jak to ogladalam po prostu tylko na koniec brakowało mi kissa! no ale zwazywszy na ich orientacje to byloby nie mozliwe, ale tez mam cichą nadzieje ze moze jednak..?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5399
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:05:05 13-05-12    Temat postu:

Zgadzam się
Ja akurat miałam małą przerwę w oglądaniu Glee i potem dowiedziałam się, że TW ma być coverowane w serialu, więc zdecydowałam się obejrzeć ten występ na yt i się trochę zawiodłam. W ogóle nie pamiętalam Sebastiana z poprzednich odcinków, które oglądałam dość dawno, ale potem nadrobiłam odcinki i muszę przyznać, że Sebastian jest teraz moją ulubioną postacią, nie wyobrażam sobie serialu bez niego, zwłaszcza teraz, kiedy kończy się rok szkolny w McKinley i on pokazał nam swoją ludzką stronę
też mam cichą nadzieję, że jednak Brittany będzie z Ariem czy z kimś tam a santana zda sobie sprawę że jednak nie jest homo i Sebastian to samo i wszyscy będą szczęśliwi
Wg mnie to trochę przesadzili. Bo tam teraz jest już bardzo malo parek heteroseksualnych. Blaine i Kurt są razem świetni, ale moim zdaniem Santana powinna sobie znaleźć kogoś lepszego niż Brittany, za którą zresztą nie bardzo przepadam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilly_Rose
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 6981
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: z Czarnej Perły :P:P
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:54:51 13-05-12    Temat postu:

ja to w ogóle zauwazylam ze w glee niektore piosenki podobają mi sie bardziej niz oryginaly, oni ja tak fajnie umieją zrobic ;D
Brit nie lubię, wkurza mnie, ale super śpiewa i tanczy.
Za to Santanta jest super i śliczna i nie chce zeby byla z Brit ;/
no wlasnie wszyscy są tam homo! za dużo ich juz.
tylko Finn i Rachel w sumie.
dlatego S&S byliby idealny duetem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5399
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:21:45 13-05-12    Temat postu:

No własnie mi się bardzo często wydaje, że piosenki w Glee są lepsze od oryginałów!
Finn i Rachel, mimo przeciwności losu, dzielnie się trzymają i to im się chwali
Za to, nie wiem jak Ciebie, ale mnie strasznie irytuje parka Sam i Mercedes (może dlatego, że zawsze kibicowałam Samowi i Quinn, a Mercedes zwyczajnie nie lubię). Nie wiem, tak jakoś mi się wydaje, że do siebie nie pasują. Najpierw ich połaczyli tak, żże wyszło to ni z gruszki ni z pietruszki i nagle Sam wyjechał, zupełnie o tym zapomnieli, a potem on nagle wraca i miłość odżywa. To mi się nie podobało.
A Sebtana to co innego mam nadzieje, że chociaż jakąś scenkę jeszcze będą mieli razem! (oczywiście pod warunkiem, że Sebastian pojawi się jeszcze w tym sezonie za co byłabym bardzo, ale to bardzo wdzięczna )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilly_Rose
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 6981
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: z Czarnej Perły :P:P
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:01:26 13-05-12    Temat postu:

ja strasznie lubie Finna i Rachel oni są sobie pisani.
a Rachel ma tak piękny głos!
jezzu Marcedes mnie mega irytuje!! Sama ja tylko z Quinn widzialam. A on jeszcze jak wrócił zarywał do Mercedes znowu a ona go olewala.. bo z tym drugim byla a poza tym nie lubie jej głosu. tylko mi sie podobało jak śpiewali Summer nigths z Samem.
ojj oby Seb sie pojawił, i zaśpiewal z Santana!
jtr jest nowy odc, a ja w sumie nawet promo nie obejrzałam ;d ciekawe co glee zaspiewa na zawodach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5399
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:13:00 13-05-12    Temat postu:

A Glee czasem nie leci we wtorki? Bo tak mi się zawsze wydaje, że w środę oglądam, bo jak w Stanach jest we wtorek to u nas zawsze załaduje ktoś w środę
Ja też uwielbiam Finnchel Są dla siebie stworzeni!
A Mercedes, jak na Murzynkę, to ma całkiem zwyczajny głos. Mnie na przykład irytuje jej zachowanie. Wiecznie niezadowolona, bo nie dostaje solówek. Dobrze, że odeszła z chórku, tylko szkoda, że pociągnęła Santanę za sobą. Na szczęście teraz wróciły.
A na Nationals będą śpiewać "Edge of Glory" Lady Gagi i nie wiem czy coś jeszcze. Wiem, że będzie też "We are the champions", więc na pewno nudno nie będzie Zresztą, jak zwykle


Ostatnio zmieniony przez Maggie dnia 17:14:43 13-05-12, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilly_Rose
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 6981
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: z Czarnej Perły :P:P
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:20:44 13-05-12    Temat postu:

ja zwykle ogladam w piatki bo w tygodniu to czasu nie mialam.
ale wydawalo mi sie w USA w pon wychodzi ale moze we wtorek.. ;P
ale zauwazylam ze glee wolniej tłumaczą, bo np Pamietniki czy Plotkara, od razu wrzucaja a na glee trzeba czekac ;/ z resztą glee nie jest w Polsce jakos bardzo popularne, nie wiem czemu
hahha, no jak Marcedes te fochy strzela to jest po prostu aż smieszne -,-

ooo to bedzie ciekawie, lubie tą piosenke Lady gagi, zobaczymy co zrobią z niej ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5399
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:27:17 13-05-12    Temat postu:

Nie no, jestem prawie pewna, że we wtorki jest Na napisy rzeczywiście trzeba długo czekać, ale ja jak się nie mogę doczekać, to oglądam bez
No właśnie też się dziwię. Pierwszy sezon na pewno leciał na TVP i na FoxLife, ale dziwię się, że nie chociażby an FoxLife nie powtarzają, bo akurat tam na okrągło lecą te same odcinki. Np. Chirurdzy. Już tyle razy oglądałam te odcinki, że znam je na pamięć.A akurat teraz leci 8 sezon i odcinki prawie tak jak w USA, więc Glee też powinni puścić. Może od jesieni coś ruszy...
Mercedes i te jej fochy Normalnie tego nie rozumiem i nie pochwalam.
No ja już ja słyszałam w necie i bardzo mi się podoba Lepiej to jednak zobaczyć z całym występem
Aha, i jeszcze Lindsay Lohan się pojawi, będzie jurorką
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilly_Rose
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 6981
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: z Czarnej Perły :P:P
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:35:57 13-05-12    Temat postu:

aha, no to pewnie we wtorek. Kiedys próbowalam bez napisów, ale jestem za głupia z Angielskiego zeby to ogarnac, oni za szybko mówią.
ale tyle kiedys czekalam ze obejrzałam.
no jak leciał na TVP 1 to ogladalam jeszcze raz ten sezon ;d
nie wiem czemu glee nie jest tak popularne, jak wlasnie vd, plotkara czy 90210. ogladam mnostwo seriali ale wg. mnie glee jest najlepsze ze wszysktich. A np. malo moich znajomych to oglada, a wiekszosc w ogole o tym nie slyszalo.
ja nie lubie ogladac piosenek przed odcinkiem, wole w calosci w odcinku
Lindsay?? o kurde xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Forum Ogólnoserialowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 7 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin