Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Antykoncepcja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Kobieta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ustronianka
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 3402
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 15:13:12 22-02-15    Temat postu:

Leyla, ja Cię doskonale rozumiem. Też zawsze mam takie obawy (póki co nie mam partnera, więc z głowy ). Najlepiej to tabletki+gumka+kalendarzyk, a i tak się cykam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leyla
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 48284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:29:46 22-02-15    Temat postu:

Już myślałam że jestem jakaś dziwna też najchętniej bym stosowała wszystkie możliwe metody na raz jeszcze facet mnie co chwilę podpuszcza czy w ciąży jestem bo dużo jem itp, co jeszcze bardziej nasila mój lęk on by nie płakał z tego powodu ale ja owszem powiedziałam mu że minimum za 5 lat, jak będę miała 28 lat
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aisha7
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 17845
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:57:14 22-02-15    Temat postu:

Z pigułkami jest tak: trzeba się przełamać One naprawdę dobrze chronią, ale jak ktoś się boi, to nikt i nic go nie zmusi Na początku też się strasznie bałam, ale chciałam zaryzykować I nie żałuję
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ustronianka
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 3402
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 23:35:05 22-02-15    Temat postu:

A nie macie problemów z przybieraniem na wadze po tabletkach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leyla
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 48284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 1:52:50 23-02-15    Temat postu:

Łącznie z obecnymi, miałam już w życiu 4 rodzaje tabletek. Łącznie około 3 lata brania. Po żadnych nie przybrałam na wadze. Może to też zależy od organizmu. Ale czytałam że nowoczesne tabletki działają nieco inaczej i nie powinno się po nich tyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aisha7
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 17845
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 9:48:14 23-02-15    Temat postu:

Ustronianka napisał:
A nie macie problemów z przybieraniem na wadze po tabletkach?

Ja z reguły jestem strasznym chudzielcem i bardzo szybko chudnę (na moje nieszczęście) Waga nigdy mi nie spada, ale za to znikają kobiece partie: biust, uda i pupa Dzięki tabletom mój biust stał się bardziej widoczny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leyla
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 48284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:35:17 23-02-15    Temat postu:

U mnie biust po tabletkach nie ruszył a przydałoby się jedynie co zauważyłam to poprawienie cery przy dłuższym stosowaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ustronianka
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 3402
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: 23:47:19 23-02-15    Temat postu:

Dla mnie to jest olbrzymia blokada przed tabletkami.. boję się rezultatów wagowych. Moja siostra strasznie przybrała na wadze jak zaczęła je stosować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aisha7
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 17845
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:01:41 24-02-15    Temat postu:

To niestety zależy od przemiany materii Moja koleżanka też niestety przytyła, a ja nic
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leyla
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 48284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:09:34 24-02-15    Temat postu:

Odpowiednio dobrana tabletka nie powinna powodować takich skoków wagi, kiedyś były tabletki jednoskładnikowe i naprawdę każdy tył, a potem wynaleziono dwuskładnikowe i one są łagodniejsze dla organizmu. Myślę, że warto spróbować a jakbyś zauważyła u siebie niepokojące objawy to po prostu powiedz to ginekologowi i on zmieni tabletki. Już tyle ich przepisał w życiu że zna się jakie są dobre Mi też teraz kazał się zgłosić po 2 miesiącach i jak będę źle reagowała na tabletki to mi je zmieni.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aisha7
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 17845
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:39:41 24-02-15    Temat postu:

Zgadzam się z Leyla - spróbuj, a jak będzie się coś działo to wystarczy powiedzieć lekarzowi, a on je zmieni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Kobieta Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin