Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Grace Remington
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 48, 49, 50, 51  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Miłość jak czekolada
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Grace?
świetny czarny charakter, wnosi dużo do telenoweli
68%
 68%  [ 43 ]
czasem mnie denerwuje
12%
 12%  [ 8 ]
jest typową niczym nie wyróżniającą się villaną
7%
 7%  [ 5 ]
jest beznadziejna
11%
 11%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 63

Autor Wiadomość
violetta007
Idol
Idol


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:54:05 06-11-08    Temat postu:

Ahaa... dzięki..
no to muszę to zobaczyĆ..

Teraz też mi się przypomiało to jak Grace mowiła o dziecku..
Ze bedzie kupowac mu ciuszki i zabawki [chyba tak mowiiła ;p]
To tez było słoekdie :serduszdko: mowiła to z takim przejeciem..
Szkoda, że nnie urodziła ( ( (
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jullye
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miami
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:26:16 07-11-08    Temat postu:

tak ale Deborah się dowiedziała ,że grace wszystko pamięta;/
ostroo teraz będzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LovKristi
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 13092
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Miami Beach( z królową zła Grace Remington)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:30:01 07-11-08    Temat postu:

Dziś Grace była po prostu zabójcza jak latała ze zdenerwowania bo Bruce poszedł porozmawiać z Lorkiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
violetta007
Idol
Idol


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:47:33 07-11-08    Temat postu:

A mi dziŚ się podobał Bruce, jak zobaczył Angela z Grace.
Świetne.Bruce aż cały drżał z zdenerwowania.. nawet noS, tak jakoŚ mu zadrzał. xDD
WidaĆ, że Bruce kocha matkę, ale "Nasz kochany" pomarszczuk wsyztsko zepsół, i teraz pewnie Bruce bedzie nienawidził matki.. ;(
A szkoOOda.
BoSheee.. Ale ja nienawidzę Lorka.. bleeh.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LovKristi
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 13092
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Miami Beach( z królową zła Grace Remington)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:02:56 07-11-08    Temat postu:

Ja też go nienawidze za to co zrobił.. Bruce teraz znienawidzi Grace, za to że go okłamała A Lorkowi to pewnie w końcu wybaczy..pewnie bo on jest bez winy Mógł nie spać z Grace A teraz to może jest tylko jej wina, bo weszła mu do łóżka? Tak tą sytuację przedstawił Bruce'owi Lorek. Nie dość, że Bruce będzie się czuł oszukany, to jeszcze pomyśli że jego matka jest pierwszą lepszą A to nieprawda, bo Lorek na pewno musiał uwieść jakoś Grace, nie wierze, że ona uwiodła jego
A scenka była boska ta z Angelem. Jak Grace tak się do niego przybliżyła i wtedy Bruce się zjawił I się pokłócił z Angelem, a ten jeszcze dodał: Nie zapominaj, że ona ma coś co należy też do mnie To jeszcze bardziej wkurzyło Bruce'a. Super, że obronił swoją mamę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
violetta007
Idol
Idol


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:30:25 07-11-08    Temat postu:

W 100% zgadzam się z Tobą LovKristi.

Duet DULCE IU LORENZO są nie dowytrzymania.. Nienaiwdze ich.. bleee.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LovKristi
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 13092
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Miami Beach( z królową zła Grace Remington)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:42:53 07-11-08    Temat postu:

Najgorsze że ten duet zobaczymy razem w finale Chyba przełącze wtedy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
violetta007
Idol
Idol


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:59:13 07-11-08    Temat postu:

Ja zasłonię oczy kocykiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jullye
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miami
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:22:29 07-11-08    Temat postu:

a ja nie xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pysia
Idol
Idol


Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 11:32:08 08-11-08    Temat postu:

Ja też nie znosze pary Lorenzo- Dulce, oni sa okropni, Lorenzo tylko łazi z tym swoim wielkim łbem, gada na prawo i lewo te swoje przepowiednie i wszytskich wkurza, dodatkowo wszedzie sie wciska, czuje sie czlonkiem kazdej rodziny, taka naprawde niech nie gada, że nie ozenil sie, bo kocha Grace, on sie nie ozenil, bo chyba zadna laska by znim nie wytrzymala. Przespał sie z Grace,b o dal jej pigulke gwaltu, takie jest moje zdanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jullye
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miami
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:13:24 08-11-08    Temat postu:

ostatnio mnei Grace wkurza z tym jej wyje** Angelem ciągle coś knuje.Oby Louis ją wkońcu zostawił i wydał te je durne plany bo to jest chore co robi chce zabić i zrujnować Fabryke zazdrości Rosicie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LovKristi
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 13092
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Miami Beach( z królową zła Grace Remington)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:33:52 08-11-08    Temat postu:

a mnie nie wkurza u nigdy nie będzie wkurzać nie mogę się doczekać jakie teraz akcje z nimi będą oj świetne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jullye
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miami
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:42:58 08-11-08    Temat postu:

no ciekawe co dalej będzie xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
violetta007
Idol
Idol


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:57:52 18-11-08    Temat postu:

noo.. Grace wczoraj pokzała ze jest bardzo dobra.. :*
jeny. ona jest boska.. I tym udowodniła ze Angel to DIABEł. Ale lubie jego postaĆ. I wgl ma fajne texty xD
Jak ona podeszła do Rosity ja po twarzy pogłaskła to było słodkie
Uwielbiam ją..

Jejq.. nie chce koŃca DC.. ;(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saraa
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:05:30 18-11-08    Temat postu:

Grace jest bardzo bardzo dobra i nie zasłużyła na taką śmierć
Kris
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Miłość jak czekolada Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 48, 49, 50, 51  Następny
Strona 49 z 51

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin