Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozmowy o Miłość jak czekolada
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 386, 387, 388  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele wyemitowane / Miłość jak czekolada
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dulcecorazon2014
Motywator
Motywator


Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: 23:10:28 18-05-07    Temat postu:

ta telenowela jest bardzo fajana ogladam ja prawie codziennie
ona jest o milosci, oszustwie i zemscie i duzo czekoladay tytul na polski to daj mi czekolade jezeli by ktos mogl zamieszczac odcinki lub podac forum z ktorego mozna sciagnac byloby mi bardzo przyjemnie:) z gory dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sister
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 12053
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:25:17 18-05-07    Temat postu:

Capítulo 1

[link widoczny dla zalogowanych]

Capítulo 2
[link widoczny dla zalogowanych]

Capítulo 3
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Capítulo 4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Capítulo 5
[link widoczny dla zalogowanych]

by CAROLA Y MARTHA
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloo ;-)
Detonator
Detonator


Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 23:33:33 18-05-07    Temat postu:

Przyznam, że tytuł tej telenoweli jest dość dziwny i chyba nietypowy. Czy tylka ja tak uważam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dulcecorazon2014
Motywator
Motywator


Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: 0:00:36 19-05-07    Temat postu:

tytlu moze jest nie typowy "Daj mi checolade" ale za to wciaga
sister dzieki za odcinki mam nadzieje ze na tym nie stanie i bedziemy widziec wiecej linkow do telci:) mi szczegolnie na tym zalezy bo od 29 maja do konca lipca nie bede mogla ogladac:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 22848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 6:40:51 19-05-07    Temat postu:

Ja oglądałem chyba z 3 odcinki, nawet fajnie
Tytuł mnie przyciągnął, ale teraz nie oglądam z braku czasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adriano17
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 18187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 8:35:07 19-05-07    Temat postu:

Ja chciałem oglądac ale fabuła mi się nie podoba i główna aktorka, która dostała rolę w ramach przeprosin.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sister
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 12053
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 9:35:18 19-05-07    Temat postu:

Capítulo 6
[link widoczny dla zalogowanych]

Capítulo 7
[link widoczny dla zalogowanych]

Capítulo 8
[link widoczny dla zalogowanych]

Capítulo 9
[link widoczny dla zalogowanych]

Capítulo 10
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adriano17
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 18187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 9:42:13 19-05-07    Temat postu:

Ta ela się już skończyła czy nie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sister
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 12053
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:11:30 19-05-07    Temat postu:

adriano15 napisał:
Ta ela się już skończyła czy nie ?


chyba jeszcze nie, bo jest do ściągnięcia 53 odcinki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zastina
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 12823
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: California ;P
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:38:40 19-05-07    Temat postu:

A ma ktoś może opis tej telci?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martuuusia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 11572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:28:44 19-05-07    Temat postu:

nie słyszałam o niej, przyłączam się do prośby zastiny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nevisse
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 10719
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tormenta ;)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:49:24 19-05-07    Temat postu:

Maticzek napisał:
Ja oglądałem chyba z 3 odcinki, nawet fajnie
Tytuł mnie przyciągnął, ale teraz nie oglądam z braku czasu.

Ja tak samo, tylko może widziałam około 10 odcinków
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adriano17
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 18187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 17:24:53 19-05-07    Temat postu:

martuuusia napisał:
nie słyszałam o niej, przyłączam się do prośby zastiny


Ja nie mam opisu ale wiem tylko tyle ,że główna bohaterka albo główny bohaer zostaną dziedzicami ogromnej fabryki czekolady i albo bohaterka główna albo główny bohater pracują w niej- chyba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dulcecorazon2014
Motywator
Motywator


Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: 4:41:25 21-05-07    Temat postu:

Hiatoria tej telci jest nastepujaca
Rosita Amado mueszka razem z rodzinka w wiosce w Meksyku. Ktorego dnia przyjezdza do nich jej dziadek zeby dac jej sekretny przepis na czekolade ( kwiaty boga Ek Chuck )poniweaz on czuje ze zbliza sie smierc. Tej recepty nie moze miec kto kolwiek tylko osoba ktora ma znamie tego boga. rosita zakochoje sie w Brucie. to mezczyzna przystojny, inteligentny no i bogaty. Jeden z wlascicieli Chcocolate Supermo. On nie zwraca uwagi na Rosite poniewaz matka natura nie obdarzyla ja uroda. Dzieki na mowom swojej matki postanawia udawac ze sie w niej zakochal. ale w tym samym czasie spotyka sie z Samantha. Bruce zakochuje sie w Rosicie. Po tym jak spedzaja ze soba noc Rosita daje mu sekretny przepis na czaekolade. wdniu slubu rosita o wszystkim dowiaduje sie. Ucieka razem z Angelem ( czarny charakter) do teksasu. Wszyscy mysla ze Rosita zginela w eksplozji. Ona w tym samym czasie laduje w L.A. Zmienia swoja twarz i wraca zeby sie zemscic i odzyskac to co do niej nalezy. Zmienia imie na Violetta. Zaczyna produkowac wlasna czekolade. daje jej nazwe "Dame Chocolate"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lucy
Generał
Generał


Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 8489
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:19:12 21-05-07    Temat postu:

Czy ktoś już ściągał te odcinki?
Jaka jest jakość?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele wyemitowane / Miłość jak czekolada Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 386, 387, 388  Następny
Strona 2 z 388

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin