Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Muzyka
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Nie igraj z aniołem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daiska
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:30:12 20-04-09    Temat postu:

emilie napisał:
daiska napisał:
Marysia napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=uA9h8oZ3tkM ma ktos może link do ściągnięcia tej piosenki?


Proszę: [link widoczny dla zalogowanych]



DAISKA fajnie ze tu przybyłaś. Wchodze na te forum gdzie sie udzielasz, jestes tam najlepsza! Ja nie udzielam sie,a le bardzo lubie tam wchodzic poczytac itd. Fajnie ze jestes


Miło mi :*

magdal.ymail napisał:
byś może już ktos o to pytał, ale jeśli nie to może ktos wie jak nazywa się utwór ktory jest od czasu do czasu puszczany? to jest sama melodia, zazwyczaj przy śmiesznych scenach...dzisiaj też go słyszałam...bardzo rytmiczne:)


Dziś juz nie zdążę, ale jutro postaram się poszukać
W najgorszym wypadku będzie mały fragment...


Ostatnio zmieniony przez daiska dnia 20:34:07 20-04-09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosiaczeq
King kong
King kong


Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 2358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Merida/Ciudad de Mexico/L.A./Miami
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:50:51 20-04-09    Temat postu:

potrzebuje CAŁEJ piosenki Contigo - Maite Perroni .... Proszę dodajcie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daiska
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:09:11 21-04-09    Temat postu:

Gosiaczeq napisał:
potrzebuje CAŁEJ piosenki Contigo - Maite Perroni .... Proszę dodajcie...


Tutaj jest możliwość jej ściągnięcia: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daiska
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:01:35 21-04-09    Temat postu:

Marysia napisał:
daiska napisał:
Marysia napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=uA9h8oZ3tkM ma ktos może link do ściągnięcia tej piosenki?


Proszę: [link widoczny dla zalogowanych]


dziękuje :*


Nie zauważyłam,ze tamta wersja jest z głosami... Czemu nikt nie napisał? :p

Ta będzie lepsza: [link widoczny dla zalogowanych]

Tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
dodałam jeszcze jedną piosenke i melodię z telenoweli:
- Fuego en la sangre (MCH śpiewa ją zanim Onaelia do niej nie przychoszi)
- Melodia_9 (ta, która przeważnie występuje gdy na ekranie pojawia się Candelaria)
:p


Ostatnio zmieniony przez daiska dnia 14:03:36 21-04-09, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mamba.
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 4009
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:19:45 21-04-09    Temat postu:

Prosiła bym o muzyke która leciała kiedy Juan Miguel był w pokoju w którymspała Mariochuy jak była u niego,wtedy też Juan Miguel wspominał to co przezył z Marichuy
Z góry dziękuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mujer
Idol
Idol


Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cuidad de Mexico
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:31:05 21-04-09    Temat postu:

David Bisbal-Digale proszę , ale nie wiem czy to dokładnie ci chodziło

Ostatnio zmieniony przez Mujer dnia 16:45:35 21-04-09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norma*
Mocno wstawiony


Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 6345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:32:38 21-04-09    Temat postu:

Daiska jesteś kochana...wszędzie szukałam tej melodii co leci jak pokazują Cande
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mamba.
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 4009
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:45:04 21-04-09    Temat postu:

Agatka napisał:
David Bisbal-Digale proszę


dziekuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magdal.ymail
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:45:01 21-04-09    Temat postu:

daiska napisał:
Marysia napisał:
daiska napisał:
Marysia napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=uA9h8oZ3tkM ma ktos może link do ściągnięcia tej piosenki?


Proszę: [link widoczny dla zalogowanych]


dziękuje :*


Nie zauważyłam,ze tamta wersja jest z głosami... Czemu nikt nie napisał? :p

Ta będzie lepsza: [link widoczny dla zalogowanych]

Tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
dodałam jeszcze jedną piosenke i melodię z telenoweli:
- Fuego en la sangre (MCH śpiewa ją zanim Onaelia do niej nie przychoszi)
- Melodia_9 (ta, która przeważnie występuje gdy na ekranie pojawia się Candelaria)
:p


o wlasnie:) ta 9melodia, moze tkoś ma ją całą? ale tytuł?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamazdw1
Motywator
Motywator


Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:22:42 22-04-09    Temat postu:

A wie ktos może jaki jest tytuł piosenki, która czasem leci.....jakiś facet stary śpiewa "Perdonaaa meeeee...."cos takiego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mujer
Idol
Idol


Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cuidad de Mexico
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:28:28 22-04-09    Temat postu:

Alejandro y Vincente Fernandez- Perdon . prosze
:p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamazdw1
Motywator
Motywator


Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:49:56 22-04-09    Temat postu:

Dzięki Ci dobra kobieto
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mujer
Idol
Idol


Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cuidad de Mexico
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:52:18 22-04-09    Temat postu:

kamazdw1 napisał:
Dzięki Ci dobra kobieto

nie ma za co ale wytłumacz mi co ty widzisz w tej piosence ??
dla mnie jest ona okropna


Ostatnio zmieniony przez Mujer dnia 8:28:48 23-04-09, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marmolada
Obserwator


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:08:16 22-04-09    Temat postu:

Witam. Wie ktoś może co to za melodia, która leci w 23 odcinku, cęśćz4 na Youtube, w momencie, jak Jose Miguel podjeżdza pod dom Sędziego i spotyka tam MCH . A jak tak, to skąd ją można ściągnąc. Z góry dzięki:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosiaczeq
King kong
King kong


Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 2358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Merida/Ciudad de Mexico/L.A./Miami
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:11:12 22-04-09    Temat postu:

daiska napisał:
Gosiaczeq napisał:
potrzebuje CAŁEJ piosenki Contigo - Maite Perroni .... Proszę dodajcie...


Tutaj jest możliwość jej ściągnięcia: [link widoczny dla zalogowanych]


nie da rady klikam na pobierz plik i nic sie nie dzieje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Nie igraj z aniołem Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Następny
Strona 8 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin