Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie igraj z aniołem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 676, 677, 678  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Nie igraj z aniołem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sister
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 12053
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:46:15 23-06-08    Temat postu:

Merlinamujer napisał:
mania napisał:
Cytat:
Juan Miguel le confiesa a Eduardo que Marichuy se ha vuelto una obsesión para él.
Eduardo le pregunta a Juan Miguel por qué no, en lugar de alejar a Marichuy de su vida, la conquista.
Dobre pytanie dobra rada


Kocham zwłaszcza to pierwsze zdanie. Rada doskonała.Juan Miguel powinien jej posłuchać.


Ja już widzę tą słodką minka JM gdy usłyszy od swojego przyjaciela, żeby ją zdobył


Ostatnio zmieniony przez sister dnia 19:46:56 23-06-08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merlinamujer
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 10286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:47:41 23-06-08    Temat postu:

martuuusia napisał:
trzeba by bylo napisać do TVN czy wogole maja zamiar puścić jeszcze telenowele

Ta stacja chyba przerzuciła sie ostatecznie na produkcje amerykańskie(niestety nie z Ameryki Północnej i Środkowej) i europejskie.A szkoda.

sister napisał:
Ja już widzę tą słodką minka JM gdy usłyszy od swojego przyjaciela, żeby ją zdobył

Ja raczej stawiam na to,ze się zasępi i zaduma.Juan Miguel przez to co zrobił w przeszłości nie daje sobie szansy na miłość,ale może mały promyk nadziei pojawi sie w jego oczach.


Ostatnio zmieniony przez Merlinamujer dnia 19:51:39 23-06-08, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sister
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 12053
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:58:24 23-06-08    Temat postu:

Przekonamy się jutro. Ja stawiam, że będzie miał taki wpatrzony wzrok i będzie zdziwiony że przyjaciel mu tak sugeruje, ale trochę się uśmiechnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merlinamujer
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 10286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:01:12 23-06-08    Temat postu:

sister napisał:
Przekonamy się jutro. Ja stawiam, że będzie miał taki wpatrzony wzrok i będzie zdziwiony że przyjaciel mu tak sugeruje, ale trochę się uśmiechnie

Oby sie uśmiechnął,bo lubię ten uśmiech.

Wygląda też,że Estefania zacznie działać.Będzie z niej niezłe ziółko i zazdrośnica.A Isabella to wygląda na jeszcze gorszy czarny charakter,bez jakiegoś morderstwa u tej postaci chyba sie nie obędzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sister
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 12053
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:18:58 23-06-08    Temat postu:

Merlinamujer napisał:
sister napisał:
Przekonamy się jutro. Ja stawiam, że będzie miał taki wpatrzony wzrok i będzie zdziwiony że przyjaciel mu tak sugeruje, ale trochę się uśmiechnie

Oby sie uśmiechnął,bo lubię ten uśmiech.

Ja również bardzo lubię ten uśmiech I jeszcze to spojrzenie. szczególnie gdy jest zazdrosny, lub jak patrzy z taką miłością na Mari Chuy


Ostatnio zmieniony przez sister dnia 20:20:01 23-06-08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mania
Idol
Idol


Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 20:25:08 23-06-08    Temat postu:

To pożegnanie Marichuy z Juanem Miguelem też może być słodkie (ostatnio nadużywam tego słowa, ale czasami wszystko jest dulce )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bierdonka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 14944
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z najstarszego miasta w Polsce

PostWysłany: 20:34:42 23-06-08    Temat postu:

moze mi ktos powiedziec kiedy bedzie 11 odcinek?? bo jestem bardzo ciekawa co dalej bo obejrzalam z ciekawosci 10 odc i mi sie spodobal
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jimenita
King kong
King kong


Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:37:43 23-06-08    Temat postu:

11 odcinek będzie jutro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bierdonka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 14944
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z najstarszego miasta w Polsce

PostWysłany: 21:47:16 23-06-08    Temat postu:

dzieki wielkie za odpowiedz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
niuszka
Idol
Idol


Dołączył: 14 Cze 2007
Posty: 1166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: corazon <3
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:28:32 23-06-08    Temat postu:

DOpiero moglam zobaczyc odcinki od 6-10 jestem pod wrazeniem
tylko nie rozumiem dlaczego MCh poszla z wiezienia do domu JM :>? moglby ktos napisac;)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anahi Giovanna
Aktywista
Aktywista


Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:56:13 23-06-08    Temat postu:

a gdzie wy to odladacie ? bo spodobalo mi sie to i tez bym sobie poogladala
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merlinamujer
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 10286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 6:16:56 24-06-08    Temat postu:

niuszka napisał:
DOpiero moglam zobaczyc odcinki od 6-10 jestem pod wrazeniem
tylko nie rozumiem dlaczego MCh poszla z wiezienia do domu JM :>? moglby ktos napisac;)?


Marichuy była w areszcie oskarżona o kradzież(min.mleka sąsiadek).Sędzia Velarde postanowił,że albo trafi do więzienia albo ktoś za nią poręczy.Juan Miguel nie chciał,żeby Marichuy trafiła do więzienia i stał się za nią odpowiedzialny przed prawem,coś jakby areszt domowy.W odcinku 10 Marichuy trafiła do domu sędziego Velarde (namówiła do tego go jego żona Cecilia,bo szkoda jej Marichuy),bo Juan Miguel stwierdził,ze nie może ona dłużej przebywać w jego domu,bo wynikają z tego problemu w jego domu,min. z Onelią.Ale przede wszystkim zakochał się w niej i próbuje odsunąć od siebie,ale nadal martwi się o jej los i nie chce,żeby trafiła do więzienia dlatego poprosił sędziego o pomoc w sprawie Marichuy.Bo oskażenie o kradzież nie zostało wycofane i nadal ta sprawa "wisi" nad Marichuy,wiec nie może ona robić tego co jej się podoba i dlatego najpierw mieszkała w domu Juana Miguela ,a teraz sędziego Patricio Velarde.

Odc.11
cz.1
[link widoczny dla zalogowanych]
cz.2
[link widoczny dla zalogowanych]
cz.3
[link widoczny dla zalogowanych]
cz.4
[link widoczny dla zalogowanych]
cz.5/5
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jimenita
King kong
King kong


Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 8:05:01 24-06-08    Temat postu:

odcinek 11
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Isabela
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 65411
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 8:08:56 24-06-08    Temat postu:

Ściągnęłam sobie wczoraj pierwszy odcinek i tak sobie trochę przeleciałam po scenach. Nawet fajna się wydaje ta telka, tylko, że nie za bardzo rozumiem i nie wiem czy warto mi tak oglądać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martuuusia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 11572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 9:48:27 24-06-08    Temat postu:

Anahi Giovanna napisał:
a gdzie wy to odladacie ? bo spodobalo mi sie to i tez bym sobie poogladala


możesz oglądać na youtube lub ściągać odcinki na kompa
odcinki są w specjalnym temacie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Nie igraj z aniołem Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 676, 677, 678  Następny
Strona 17 z 678

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin