Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nasze fotki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 338, 339, 340 ... 493, 494, 495  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Więcej o nas / O nas
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marichuy
Detonator
Detonator


Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 7:06:16 16-03-09    Temat postu:

sloneczko107 napisał:
Marichuy jak ty ładnie wyszłaś tak naturalnie, nie wiem ale na zdjęciu chyba nie masz żadnego makojażu i ten ładny dyskretny uśmiech
Lovejka. mało widać, ale i tak ślicznie jeżeli dobrze widzę to masz ładne duże oczY


No nie mam:P
Rzadko co mam i robie zdjęcie..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadaFaka xD.
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 3376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:38:17 28-03-09    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

; P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
słonko
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 11200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ponoć z nieba ale nie wierzcie w to :D
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:56:17 28-03-09    Temat postu:

śliczne zdjęcia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadaFaka xD.
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 3376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:56:55 28-03-09    Temat postu:

dziękuję ; P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leyla
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 48284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:20:15 28-03-09    Temat postu:

Marichuy rzeczywiście wyglądasz pięknie bez makijażu, masz bardzo ładną skórę i włosy mi się podobają też ;D

MadaFaka moja ;* Na 1ym podoba mi się widoczek i Ty ;* na 2gim Ty ;*** Ty masz fotkę.pl i ja nawet nie wiedziałam Nawet się nie chwaliłaś. Oj Ty ;p Jak się zaloguję na swoją to wpadnę do Ciebie ;*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aguska
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 12677
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznaaaań;*
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:31:44 28-03-09    Temat postu:

Kasik xddd;*
no wlaśnie,wogole się nie chwalisz;d
też cię zaaprosiłam;].
Śliczna z ciebie laska poprostu;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadaFaka xD.
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 3376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:03:49 28-03-09    Temat postu:

hah dzięki. xD
a fotke mam dopiero tydzień ; P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tessa
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 7126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:08:04 29-03-09    Temat postu:

Śliczne jesteście dziewczyny.

Może i ja się pokaże. Tylko się nie śmiać.
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Tessa dnia 13:57:00 30-04-09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
słonko
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 11200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ponoć z nieba ale nie wierzcie w to :D
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:50:03 29-03-09    Temat postu:

dlaczego ładne dziewczyni pisza zawsze 'nie śmiejcie się' 'nie przestraszcie się'
Tessa ładna jesteś i nie ma się z czego śmiac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aguska
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 12677
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznaaaań;*
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:28:09 29-03-09    Temat postu:

Tessa* masz troszkę za dułgi podpis;)
fajne fott;D
Panna młoda xd heh.piękny ten welon jest;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadaFaka xD.
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 3376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:50:19 29-03-09    Temat postu:

ej ładna jesteś!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
violetta007
Idol
Idol


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:16:52 30-03-09    Temat postu:

Tessa* naprawdę śliczna jesteŚ
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lovejka
Generał
Generał


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 8010
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:59:35 31-03-09    Temat postu:

.. to nic, że chwilę potem sobie tyłek poobijałam.
jak zwykle już widać.
i nie cytujcie. ;*


http:


Ostatnio zmieniony przez Lovejka dnia 16:08:20 08-04-09, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aguska
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 12677
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznaaaań;*
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 7:24:18 01-04-09    Temat postu:

Hah, ale to zdjęcie wyszło fajne pod wpływem graficznym.;D
ej, podoba mi się strasznie, strasznie.;p
ciekawe z jakim tam ten jeździsz na desce, och, laska, laska xdd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lovejka
Generał
Generał


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 8010
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:54:35 01-04-09    Temat postu:

z koleżanką. XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Więcej o nas / O nas Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 338, 339, 340 ... 493, 494, 495  Następny
Strona 339 z 495

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin