Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Streszczenia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele wyemitowane / Po prostu miłość
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paola
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 23753
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CHEŁM
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:56:08 21-03-08    Temat postu:

super streszczenia, dzięki tylko szkoda że już niedługo koniec amarte asi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewelcia
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 3123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:01:15 21-03-08    Temat postu:

dzieki za streszczenia a kos wie co bedzie lecialo po amarte asi bo nie jestem zorientowana
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edytka1414
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 4869
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill xD
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:13:37 21-03-08    Temat postu:

NO właśnie twoje streszczenia są od razu na cały tydzień i nie wiadomo kiedy co będzie a ja po prostu dałam co będzie w jakim dniu proste i nie musisz od razu mieć do mnie pretensji...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merlinamujer
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 10286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:40:38 21-03-08    Temat postu:

ewelcia napisał:
dzieki za streszczenia a kos wie co bedzie lecialo po amarte asi bo nie jestem zorientowana


Po Amarte asi będzie Dame chocolate (Miłość jak czekolada)też z Telemundo, z 2007 r.

telenowelka
Piękny prezent zrobiłaś nam na Świeta
Powrót do góry
Zobacz profil autora
telenowelka
King kong
King kong


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 17:50:39 21-03-08    Temat postu:

Edytka1414 napisał:
NO właśnie twoje streszczenia są od razu na cały tydzień i nie wiadomo kiedy co będzie a ja po prostu dałam co będzie w jakim dniu proste i nie musisz od razu mieć do mnie pretensji...

Nigdzie nie napisalam ze Ci cos zarzucam Tylko jak ktos czyta streszczenia to nie po jednym odcinku dziennie tylko kilka naraz wiec nie ma potrzeby podwajac streszczen

Merlinamujer napisał:
telenowelka Piękny prezent zrobiłaś nam na Świeta

Cieszę sie,że ktoś docenił
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Katia
Detonator
Detonator


Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 18:47:33 21-03-08    Temat postu:

SUPER STRESZCZONKO SZKODA ŻE SIE NIEDŁUGO SKOŃCZY.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mia Colucci Arango
Komandos
Komandos


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:57:30 21-03-08    Temat postu:

Super i piekne streszczenie, tylko szkoda ze nidlugo koniec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewelcia
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 3123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:27:50 21-03-08    Temat postu:

w dame chocolate gral mauricio ochman chyba?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diablo
Generał
Generał


Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 7551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 23:21:53 21-03-08    Temat postu:

tak.. ale Maurycy pojawi się dopiero w połowie telenoweli... a ja nie będe nosić żałoby bo.... będzie DCH i to mnie pociesza.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
telenowelka
King kong
King kong


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 10:40:16 22-03-08    Temat postu:

Gato17 napisał:
tak.. ale Maurycy pojawi się dopiero w połowie telenoweli... a ja nie będe nosić żałoby bo.... będzie DCH i to mnie pociesza.....

W DCH w odcinku 72 pojaiw sie Ochmanek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marsik:)
Komandos
Komandos


Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk!
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:25:36 22-03-08    Temat postu:

Telenowelko jesteś kochana - wspaniałe streszczenie:) dzięki :*
A tak po za tym to WESOŁYCH ŚWIĄT wszystkim !!


Ostatnio zmieniony przez Marsik:) dnia 23:26:32 22-03-08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diablo
Generał
Generał


Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 7551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 14:53:03 23-03-08    Temat postu:

dzięki wzajemnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sława
Obserwator


Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 19:23:31 25-03-08    Temat postu:

Co oznacza skrót DCH, jaki to tytuł ? dopiero wchodzę w swiat telenowel.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marisol
King kong
King kong


Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 2597
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Al Andalus ;)

PostWysłany: 19:45:45 25-03-08    Temat postu:

Dame Chocolate-w inteligentnym polskim tłumaczeniu "Miłość jak czekolada".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
leon27
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 5555
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:03:26 29-03-08    Temat postu:

szkoda ze u nas jest az tyle odcinkow niecierpie tego serialu to taklioe glupie ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele wyemitowane / Po prostu miłość Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 9 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin