Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 70 wyników
Forum Telenowele Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Maite Perroni
julmic54

Odpowiedzi: 28610
Wyświetleń: 4182723

PostForum: Aktorki   Wysłany: 16:13:35 23-05-09   Temat: Maite Perroni
piękne zdjęcia!
  Temat: Paola Rey
julmic54

Odpowiedzi: 7875
Wyświetleń: 732840

PostForum: Aktorki   Wysłany: 16:06:47 23-05-09   Temat: Paola Rey
Fajne fotki
  Temat: Nie igraj z aniołem
julmic54

Odpowiedzi: 10262
Wyświetleń: 758232

PostForum: Nie igraj z aniołem   Wysłany: 15:27:12 22-05-09   Temat: Nie igraj z aniołem
Ja się o to nie martwie na pewno wróci ale martwie się o to, że o jakiejś dziwnej godzinie.
  Temat: Maite Perroni
julmic54

Odpowiedzi: 28610
Wyświetleń: 4182723

PostForum: Aktorki   Wysłany: 21:08:44 16-05-09   Temat: Maite Perroni
Sliczne fotki
  Temat: Paola Rey
julmic54

Odpowiedzi: 7875
Wyświetleń: 732840

PostForum: Aktorki   Wysłany: 14:55:26 10-05-09   Temat: Paola Rey
Pao zdecydowanie lepiej wyglądała z długimi włosami...

Ja osobiście juz niemoge sie doczekać kiedy dadza montecristo na polskie kanały...
  Temat: Nie igraj z aniołem
julmic54

Odpowiedzi: 10262
Wyświetleń: 758232

PostForum: Nie igraj z aniołem   Wysłany: 14:52:30 10-05-09   Temat: Nie igraj z aniołem
Podoba wam sie na tej chacjedzie??? A Leopardo???
  Temat: Paola Rey
julmic54

Odpowiedzi: 7875
Wyświetleń: 732840

PostForum: Aktorki   Wysłany: 19:48:34 09-05-09   Temat: Paola Rey
Mi się nie za bardzo podoba w tej nowej fryzurce...
  Temat: Nie igraj z aniołem
julmic54

Odpowiedzi: 10262
Wyświetleń: 758232

PostForum: Nie igraj z aniołem   Wysłany: 22:05:46 09-04-09   Temat: Nie igraj z aniołem
Naszczesce zawsze to robie jak niemoge sciagnac ale za kompie to nie to samo co w telewizji...
  Temat: Nie igraj z aniołem
julmic54

Odpowiedzi: 10262
Wyświetleń: 758232

PostForum: Nie igraj z aniołem   Wysłany: 21:54:59 09-04-09   Temat: Nie igraj z aniołem
Ja dziś niestety nie mogłam oglądać...
  Temat: Nie igraj z aniołem
julmic54

Odpowiedzi: 10262
Wyświetleń: 758232

PostForum: Nie igraj z aniołem   Wysłany: 8:11:16 09-04-09   Temat: Nie igraj z aniołem
No łezka się w oku kreci a nawet dwie... Moim zdaniem to jedna z najlepszych telenoweli pod wzgledem muzycznym ale także ogólnie jest super...
  Temat: Nie igraj z aniołem
julmic54

Odpowiedzi: 10262
Wyświetleń: 758232

PostForum: Nie igraj z aniołem   Wysłany: 18:29:36 07-04-09   Temat: Nie igraj z aniołem
No JM ją zgwałcił czy jak? sorry że tak bezpośrednio

Nie Juan Miguel po prostu ją zacza całować i mocno trzymac...A za bezpośrednictow - Nic się nie stało
  Temat: Nie igraj z aniołem
julmic54

Odpowiedzi: 10262
Wyświetleń: 758232

PostForum: Nie igraj z aniołem   Wysłany: 18:21:26 07-04-09   Temat: Nie igraj z aniołem
Nom ja też ale niewiemy tez jaką MCH przerzyła trałme.
  Temat: Nie igraj z aniołem
julmic54

Odpowiedzi: 10262
Wyświetleń: 758232

PostForum: Nie igraj z aniołem   Wysłany: 18:13:38 07-04-09   Temat: Nie igraj z aniołem
No jak by każdy chłopak taki był... Ale takich to ze świeczką
  Temat: Nie igraj z aniołem
julmic54

Odpowiedzi: 10262
Wyświetleń: 758232

PostForum: Nie igraj z aniołem   Wysłany: 17:58:57 07-04-09   Temat: Nie igraj z aniołem
Dzisiejszy odcinek był przecudowny i tyle sie w nim działo... W końcu JM powiedział Mch o jego miłości do niej ojojojojojoj...Super też bym tak chciała ja aż płacze z szczęsia i ogólnie... SUPER ODCIN ...
  Temat: Nie igraj z aniołem
julmic54

Odpowiedzi: 10262
Wyświetleń: 758232

PostForum: Nie igraj z aniołem   Wysłany: 15:20:49 07-04-09   Temat: Nie igraj z aniołem
Nom Elsa i Nelson niezbyt do siebie pasują...To prawda ta para jest obojętna, ale JM i Mch o ta para jest sobie pisana, a teraz nawet mówiął ich "romansie"- w życiu prywatnym...
 
Strona 1 z 5 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin