Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 267 wyników
Forum Telenowele Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Dulce Maria
monika676

Odpowiedzi: 25093
Wyświetleń: 1844910

PostForum: Aktorki   Wysłany: 22:38:47 06-07-10   Temat: Dulce Maria
http://i814.photobucket.com/albums/zz69/mihaela929/d2765.jpg
http://dulceamargo.com.br/galeria/albums/photoshoot/2010/EXTRANJERA_001/1EXT001.jpg
http://dulceamargo.com.br/galeria/albums/photoshoot/2 ...
  Temat: Spoilery, czyli co wydarzy sie w następnych odcinkach
monika676

Odpowiedzi: 14355
Wyświetleń: 697767

PostForum: Zbuntowani   Wysłany: 23:29:57 15-05-10   Temat: Spoilery, czyli co wydarzy sie w następnych odcinkach
wie ktos moze w ktorym odcinku jest to jak sol i mia bija sie na korytarzu i 2 chlopakow sie temu przyglad mia rzuca sol na szybe

i w jakim odcinku rob i diego beda juz tak naprawde razem
  Temat: Zbuntowani
monika676

Odpowiedzi: 19997
Wyświetleń: 742260

PostForum: Zbuntowani   Wysłany: 23:24:14 15-05-10   Temat: Zbuntowani
nie chodzi mi o ta taka co leci w tle tak cicho i ma taki ladny kawaek to jest sama melodia ale nigdzie nie moge jej znalezc a bardzo mi zalezy mimo wszystko bardzo dziekuje ci za pomoc
h ...
  Temat: Zbuntowani
monika676

Odpowiedzi: 19997
Wyświetleń: 742260

PostForum: Zbuntowani   Wysłany: 18:49:35 15-05-10   Temat: Zbuntowani
nie to nie to ale piosenka rownie sliczna mozna sie rozmarzyc
wie moze ktos co to za piosenka ?
  Temat: Rozmowy o RBD
monika676

Odpowiedzi: 11932
Wyświetleń: 395013

PostForum: Zbuntowani   Wysłany: 23:11:18 14-05-10   Temat: Rozmowy o RBD
oo nie widzialam ze gra w 90210 szok totalny
tak any i dul pracuja i s coraz nowsze odslony nowego teledysku dul oby nie wyciekl jak piosenka
zreszta bylo tak samo z chrisem wszystko wycieklo ...
  Temat: Rozmowy o RBD
monika676

Odpowiedzi: 11932
Wyświetleń: 395013

PostForum: Zbuntowani   Wysłany: 18:43:38 14-05-10   Temat: Rozmowy o RBD
no anka ma dzisiaj urodzinki
no dziwne wlasnie z ta plyta chrisa bo nie m o niej wzmianki ani nawet listy piosenek w internecie co dla mnie jest dziwne

a tak przy okazji czy to diego gonzalez?
...
  Temat: Dulce Maria
monika676

Odpowiedzi: 25093
Wyświetleń: 1844910

PostForum: Aktorki   Wysłany: 19:25:10 13-05-10   Temat: Dulce Maria
super moja ulubionapostac z zbuntowanych jak i zespolu wlasnie slucham calej inevitable i jest boska
  Temat: Grafika
monika676

Odpowiedzi: 9124
Wyświetleń: 264597

PostForum: Zbuntowani   Wysłany: 21:31:06 10-05-10   Temat: Grafika
dziekuje za komentarze


czesc avkow jest z scrrenow i byc moze nie jest to boska jakosc ale mnie osobiscie si podobaja bo to fajne sceny
http://i39.tinypic.com/fp9lav.jpghttp://i40.tinypic. ...
  Temat: Nasze prace
monika676

Odpowiedzi: 23887
Wyświetleń: 442680

PostForum: Grafika   Wysłany: 18:25:49 08-05-10   Temat: Nasze prace
olcia07111 te z editu to 1 super a te z maite rowniez 1
barusia. ty nie masz pomyslow matko one s za****ste strasznie mi sie podoba a najbardzije te malutkie laczone

po wilu eksperymentach w ...
  Temat: Zbuntowani
monika676

Odpowiedzi: 19997
Wyświetleń: 742260

PostForum: Zbuntowani   Wysłany: 21:47:49 06-05-10   Temat: Zbuntowani
to prawda jak bedzie droga to jej nie kupia i tyle z emisji ja np chcialabym aby puscili cameleones mimo ze nie przepadam za paczkiem to ta telka chcialabym zobaczyc

i mam ogromna prosbe
http:// ...
  Temat: Prośby o prace
monika676

Odpowiedzi: 15586
Wyświetleń: 414996

PostForum: Grafika   Wysłany: 18:54:48 05-05-10   Temat: Prośby o prace
AnNitTka wyszlo mi cos takiego
http://i42.tinypic.com/inao0k.png
  Temat: POMOC dla grafików
monika676

Odpowiedzi: 2765
Wyświetleń: 83100

PostForum: Grafika   Wysłany: 19:48:01 04-05-10   Temat: POMOC dla grafików
mam maly problem zmieniam kolorki wygladaja swietnie w IR ale kidy pozniej wchodze i je ogladam wyhodzi mi takie cos
http://i43.tinypic.com/2hqcbcl.jpg
od czego to moze zalezec niektore sie udaje ...
  Temat: Nasze prace
monika676

Odpowiedzi: 23887
Wyświetleń: 442680

PostForum: Grafika   Wysłany: 19:44:22 04-05-10   Temat: Nasze prace
Leyla nie ma za co
Vogue swietna praca supr laczenia
olcia07111 rzeczywiscie troche za lagodna jak dla mnie za to 2 swietna robisz fajne laczenia

starsze

http://i44.tinypic.com/122nc ...
  Temat: Nasze prace
monika676

Odpowiedzi: 23887
Wyświetleń: 442680

PostForum: Grafika   Wysłany: 13:03:32 04-05-10   Temat: Nasze prace
olcia07111 swietna taka cukierkowa praca zasze chcialam uzyskac taki efekt ale albo z mocno albo nie widac tego
Justbreathe wszystkie super a z postaci to 4,8,9,11,12
Leyla prosze
http://i39.tiny ...
  Temat: Nasze prace
monika676

Odpowiedzi: 23887
Wyświetleń: 442680

PostForum: Grafika   Wysłany: 20:57:07 03-05-10   Temat: Nasze prace
olcia wiem ze cie znowu mecze ale jeszcze chce o ocs zapytac to twarda gumka tak? w ogole podziw dla ciebie ze gumka to roisz ba sa idealnie wyciete
ta starsza tez super ale widze tu bardziej st ...
 
Strona 1 z 18 Idź do strony 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin