Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kontrakt na miłość - TV Puls 2015
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 66, 67, 68  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Seriale tureckie wyemitowane
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarno_oka
Detonator
Detonator


Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:11:57 14-08-15    Temat postu:

Mnie w sumie też się odcinek podobał. Może nie jest to taka miłość jak do KM ale serial na razie ok.
Proci już zaczynają coś do siebie czuć. Podoba mi się ich relacja. Babcia mimo początkowej niechęci już polubiła Zeynep. Tylko matka to harpia . Ale przy ojcu Zeynep to normalnie anioł. Matko jakie ten facet wywołuje we mnie negatywne emocje. Tak mu wziąć ten pistolet i zastrzelić . Może sceny z nim i mają być zabawne biorąc pod uwagę jakich mu dali pomocników, ale zdecydowanie im to nie wyszło. A to porwanie siostry Faitha to już totalne przegięcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Juli Blueberry
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 12844
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:48:37 14-08-15    Temat postu:

Dobrze, że pojawiło się więcej zdań Mnie ojciec Zeynep tak wkurza i wywołuje takie złe emocje, że przesłania mi to przyjemność (nawet nikłą) w oglądaniu tego serialu. I jak dla mnie coś co w zamyśle miało być zabawne mnie wcale nie bawi: choćby scenka gdy był wypadek i wszyscy zdają sb z tego sprawę, ale babcia stwierdza, że tak to już jest jak się prawo jazdy każdemu daje i nikt nie zareagował, aby pomóc, sprawdzić co się stało, czy nawet wezwać karetkę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cukierki
Generał


Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 7708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:07:04 14-08-15    Temat postu:

bedzie 2 odcinek na anyfiles?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marta87
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 14390
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 0:10:59 15-08-15    Temat postu:

mamaNikoli11 napisał:
bedzie 2 odcinek na anyfiles?


Ktoś wstawia na any, ale późno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muszka568
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 09 Mar 2015
Posty: 160
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:59:18 15-08-15    Temat postu:

A ja oglądam na kanale youtube Kiralik ask - polecam, mam nadzieję, że u nas poleci. Prot przystojniak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MonicaVeronica65
Generał


Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 7650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BB
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:09:30 15-08-15    Temat postu:

Muszka568 napisał:
A ja oglądam na kanale youtube Kiralik ask - polecam, mam nadzieję, że u nas poleci. Prot przystojniak.


Obejrzałam niecałe te 2 odcinki ale jakoś mnie nie przekonuje. Fakt, większa obyczajówka niż Kiraz, ale wciąż jakoś jak na razie ciężko. Może będę zerkać, ale chyba już tylko przez neta, bo szkoda czasu.

Mogłabyś przybliżyć fabułę, bo widziałam, ale nie za bardzo ogarniam o co w nim chodzi Ja się wciągnęłam w Cilek kokusu - klimat jak w Kiraz i prot też baaardzo ciekawy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarisolM
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:56:45 15-08-15    Temat postu:

MonicaVeronica65 napisał:
Muszka568 napisał:
A ja oglądam na kanale youtube Kiralik ask - polecam, mam nadzieję, że u nas poleci. Prot przystojniak.


Obejrzałam niecałe te 2 odcinki ale jakoś mnie nie przekonuje. Fakt, większa obyczajówka niż Kiraz, ale wciąż jakoś jak na razie ciężko. Może będę zerkać, ale chyba już tylko przez neta, bo szkoda czasu.

Mogłabyś przybliżyć fabułę, bo widziałam, ale nie za bardzo ogarniam o co w nim chodzi Ja się wciągnęłam w Cilek kokusu - klimat jak w Kiraz i prot też baaardzo ciekawy


To temat dotyczący serialu "kontrakt na miłość" i posty powinni dotyczyć opinii na jego temat.
Jeżeli macie ochotę powymieniać się opiniami na temat innych tureckich seriali to tu: http://www.telenowele.fora.pl/forum-telenowel,1/tureckie-seriale,30938-15.html

Ja na pewno będę oglądała. KM niestety w ostatnich odcinkach mocno mnie znudziło i zirytowało, gdyby miał jeszcze kilka odcinków do końca pewnie bym nie dotrwała, więc teraz mam odmianę.
Bardzo mi się podoba Zeynep, ma charakterek, a i Fatih widać że jest w stanie dużo wytrzymać dla bohaterki. W ostatnim odcinku trochę się pośmiałam, trochę wzruszyłam. Na razie mi się podoba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MonicaVeronica65
Generał


Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 7650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BB
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:52:03 15-08-15    Temat postu:

czarno_oka napisał:
Mnie w sumie też się odcinek podobał. Może nie jest to taka miłość jak do KM ale serial na razie ok.
Proci już zaczynają coś do siebie czuć. Podoba mi się ich relacja. Babcia mimo początkowej niechęci już polubiła Zeynep. Tylko matka to harpia . Ale przy ojcu Zeynep to normalnie anioł. Matko jakie ten facet wywołuje we mnie negatywne emocje. Tak mu wziąć ten pistolet i zastrzelić . Może sceny z nim i mają być zabawne biorąc pod uwagę jakich mu dali pomocników, ale zdecydowanie im to nie wyszło. A to porwanie siostry Faitha to już totalne przegięcie.


Proci fakt, fajnie wypadają. Choć to uczucie Fatiha jakoś jak dla mnie za szybko się rozwinęło
Ojciec Zeynap - mam to samo Córkę ma gdzieś, najważniejszy tylko wnuk. Z tym porwaniem to też przesadził, ale w sumie on wciąż myśli, że Fatih porwał Zeynap, a skoro chciał się zemścić tak samo no i porwanie siostry jest troszkę logiczne. Ale idiotyczna jest jego logika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alice13
Mocno wstawiony


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7427
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z krainy czarów :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:49:14 16-08-15    Temat postu:

Odcinek całkiem niezły, tylko tego ojca Zeynep wyciąć. Że też uwierzyli, że 70-latka może karmić piersią Najmłodsza a najmądrzejsza znalazła dziecko ale ta była mumia Fatiha jest zdesperowana, facet jej mówi prosto w oczy ze jej nie kocha i nie chce być z nią a ta dalej swoje że będzie na niego czekać Dla mnie również Fatih za szybko się zakochuje w Zeynep. Zastanawiam się kiedy go w końcu uświadomią że jego żoneczka trenowała boks i żeby bardziej zważał na słowa przy niej

Zwróciliście uwagę na małą wpadkę ekipy: jak Fatih leżał na wersalce a Zeynep wstała z łózka i na niego spojrzała to był przykryty kocem prawie po pachy a jak do niego podeszła to tylko do pasa
Ciekawe czy aktorce grającej matkę Fatiha podkładają chociażby materac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Evela
Cool
Cool


Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:45:02 16-08-15    Temat postu:

Nadrobiłam te 2 odcinki bo w końcu znalazłam na internecie. Podobają mi się sceny między protami. Z tą miłością szczerze mówiąc różnie bywa na pewno jest nią zauroczony i mały też mu chyba skradł serce . Nie przepadam za ojcem Zeynep aczkolwiek trochę idzie go zrozumieć, nie wiem co zrobiła jej matka, ale musiało go zaboleć jak córka bez słowa wyjechała. No i jeszcze sądzi że to Fatih ją namówił. Na pewno jest zły i mu przykro, ale nie powinien porywać Selima. A matka Fatiha to taka typowa bogaczka, która musi stawić na swoim ja nie wiem jak jego ojciec mógł się z nią ożenić ale ok.... No i ta była narzeczona, że dziecko zaakceptuje co ona sobie wyobraża, że Zeynep odbiorą, a ona będzie nową mamusią ? Babcia Fatiha jest bardzo miła polubiłam ją. Najlepsza scena jak chciała zbić Selimowi temperaturę, a Zeynep panikowała, że urwie mu rękę .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
monika900
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:29:45 17-08-15    Temat postu:

dzisiejszy odcinek mnie nie zachwycił
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Juli Blueberry
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 12844
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:42:16 17-08-15    Temat postu:

Dzisiejszy odcinek podoba mi się o wiele bardziej niż piątkowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cukierki
Generał


Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 7708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:09:57 17-08-15    Temat postu:

uśmialam sie po pachy :-) fajny ten serial, ma swoj urok :-) lubie Zeynep bardziej niz Oyku lubilam....Fatih tez fajny wiadomo ze do urody Ayaza mu daleko...jednak serial jest smieszny i przyjemnie sie go oglada
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Juli Blueberry
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 12844
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:17:48 17-08-15    Temat postu:

Było fajnie dopóki Sevket nie pojawił się na koniec i młodzi musieli wziąć ślub .. I jeszcze Zeynep z Fatihem też wzięli ślub przy okazji.


Zeynep: Nie dotykaj mojego tyłka.
Faith: Chciałem ci tylko pomóc, idiotko.

Zeynep: Co my zrobimy?
Fatih: Umrzemy.

Fatih (przewrócił się z Zeynp na rękach): Na pewno ważysz jakieś 75kg.
Zeynep: Ważę 55!

Fatih: Nie bój się nie upuszczę cię
Zeynep: Już tyle razy mnie upuściłeś



Ostatnio zmieniony przez Juli Blueberry dnia 16:36:04 17-08-15, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cukierki
Generał


Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 7708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:13:05 17-08-15    Temat postu:

z tym slubem to przegiecie...moze urzednik byl falszywy...a tak moze dla jaj ojciec zeynep to zrobil? okaze sie :-)
watki podobne do KM ale tutaj lepsza protka zdecydowanie :-)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Seriale tureckie wyemitowane Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 66, 67, 68  Następny
Strona 5 z 68

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin