Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fotogaleria
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 70, 71, 72  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Wieczny płomień miłości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adriano17
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 18187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 13:51:38 12-02-07    Temat postu:

Super fotki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Astghik
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 20:36:20 13-02-07    Temat postu:

ja jak zobaczyłam te rurki na głowie Rafaela to sie przestarszylam..ja nie wiem co ona w nim zobaczyła?? hehe i jakie kosciste kolana na koncowym ujeciu:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Malisa
Idol
Idol


Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 1562
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 11:22:54 16-02-07    Temat postu:

Fajne teraz są odcinki spoko zę nie wyjeźdźają
Powrót do góry
Zobacz profil autora
.Kaa.
Idol
Idol


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 1556
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Hollywood.

PostWysłany: 12:32:12 16-02-07    Temat postu:

tez sie ciesze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Malisa
Idol
Idol


Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 1562
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12:58:40 16-02-07    Temat postu:

CIekawe co będzie dalej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brooke
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 14405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:44:04 17-02-07    Temat postu:

Dziecko ?Salome i Sebka podobniez bedzie w niebespieczenstwie






Victoria bedzie umierać...






Victoria umiera




Focie slubow:









Powrót do góry
Zobacz profil autora
adriano17
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 18187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 10:45:09 17-02-07    Temat postu:

Ale super fotki !! Ofelia będzie z Rafaelem ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brooke
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 14405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:58:21 17-02-07    Temat postu:

Mozliwe ale nie jestem pewna
Poszukam jeszcze fotek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adriano17
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 18187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 11:00:38 17-02-07    Temat postu:

Jak znajdziesz to od razu zamieśc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brooke
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 14405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:02:47 17-02-07    Temat postu:

Oki juz znalazlam multum ale musze je zlinkowac juz to robie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adriano17
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 18187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 11:06:23 17-02-07    Temat postu:

Ale z dalszych odcinków ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brooke
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 14405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:14:22 17-02-07    Temat postu:

Tak zaraz wstawie wiecej Zakonczenie:







Powrót do góry
Zobacz profil autora
adriano17
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 18187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 11:15:30 17-02-07    Temat postu:

Jovanka będzie miała dziecko z Juanem ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brooke
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 14405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:35:07 17-02-07    Temat postu:

Chyba tak


Sachenka&Jonas




Magdalena i Claudio


Jonas i Maria Sachenka




Michel


Pocalunek zakochanych










Dzien slubu Mari Sachenki z Jonasem i Mari Magdaleny z Claudiem













Rafael nad głową ma baloniki, w które strzela Jovanka, z zamkniętymi oczami poszczela ona Rafaela...Wictoria posądza ją że zrobiła to celowo, i składa skargę na polici. jovanka zostaje zatrzymana.(zdjecia sa nie pkoleji )








Rafael wie ze jovanka nie zrobila tego celowo odwiedza ja w wiezieniu ...



Sashenka nienawidzi i ciagle ubliza ojcu ....






NARAZIE TYLE


Ostatnio zmieniony przez Brooke dnia 11:03:50 24-02-07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adriano17
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 18187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 11:50:06 17-02-07    Temat postu:

Oj klaudia wielkie dzięki. Ale pamiętaj jak znajdziesz jeszcze to wkłądaj od razu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Wieczny płomień miłości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 70, 71, 72  Następny
Strona 2 z 72

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin