Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Alma Rey :):)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 38, 39, 40  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Zbuntowani
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pauluś51
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 4010
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:04:37 22-06-08    Temat postu:

Zgadzam się Słodka jest
Fajnie, że stosunki Almy z Rob się polepszyły
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaluniaa
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 15337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: śląsk :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 0:11:08 23-06-08    Temat postu:

a dziekuje znalazłam gdzieś w googlach

Ciekawa jestem czy Alma dalej bedzie tak zżyta z Mią. Ja myslę, że to chyab tez zalezy od ROberty bo przecież ona jest bardzo zazdrosna o mamę. Wszystko byłoby łatwiejsze gdyby Rob i Mia sie lubiły
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jenny.
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 20236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z serca Damona !
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 8:56:01 24-06-08    Temat postu:

no będzie caly czas zzyta z mią ... xD ale ona powinna byc szczera co do rob.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carita
Mocno wstawiony


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 6966
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mexico
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 9:24:11 24-06-08    Temat postu:

Powinna uprzedzić Robertę, że będzie organizować urodziny Mii... To trochę nie w porządku w stosunku do własnej córki...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jenny.
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 20236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z serca Damona !
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 9:26:57 24-06-08    Temat postu:

no nie w porządku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaluniaa
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 15337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: śląsk :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 9:06:25 03-07-08    Temat postu:

no nie było to wporzadku, że Alma ukrywała przed córką fakt, że będzie organizować urodziny Mii.

ostatnio miała super hasełka o amnezji albo ostatnio w gabinecie Pascuala ubaw miałam po pachy hehe

ma swoje odchyły ale podobało mi się jak dziś po występie RBD była bardzo dumna z córki i wychwalała ją jak tylko mogła

z Almy to taka Matka Polka, a raczej Matka Mexykanka wszystkim chce pomagać np. ostatnio jak rozmawiała z Cel. Urzekło mnie to wtedy kiedy kazała jej stanąć przed lustrem i dostrzec w sobie piękno I jeszcze pomaga Mii z imprezą.

myślę, że Alma poprawiła się na plus po ostatnich akcjach Nareszcie zaczęło jej się układać z Robertą a to jest najważniejsze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dul ;**
Komandos
Komandos


Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:16:51 03-07-08    Temat postu:

Alma jest świetna Czasami ma boskie teksty xd Patrząc na nią wie się po kim Roberta ma taki charakter
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaluniaa
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 15337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: śląsk :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:17:03 03-07-08    Temat postu:

taka śmieszna z niej kobitka

i jak to Mia powiedziała czasem bez gustu hehe ale to się nazywa chyba oryginalność chociaż nie chciałabym żeby moja mamuśka lotała z cycami na wierzchu ale Alma może dlatego ta chodzi ubrana bo w Mexico jest inny klimat i pewnie jej ciepło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Linka
Komandos
Komandos


Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 699
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:42:04 04-07-08    Temat postu:

alez ona jest zabawna.. nie moglam jak nazwala Kullocziego starym kokosem.. ale wg mnie troche przesadza z ubieraniem sie..szczerze moiwac nie chciala bym miec matki, ktroa sie tak ubiwera..i czesto wyglada jak striptizerka..ona wiecej odslania niz zakrywa..a w ubraniach chyba nie chodzi o to..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaluniaa
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 15337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: śląsk :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:28:20 04-07-08    Temat postu:

gdyby tak było więcej scenek kiedy Alma jest matką Roberty a nie Mii

podoba mi się to jak zachowa się kiedy Roberta powiej jej co Diego jej zrobił
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hahna
King kong
King kong


Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 51° 04' N | 19° 27' E xD
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:31:01 04-07-08    Temat postu:

heh...Alma jest świetna, zaczepiscie siedziała w tej szafie XD i potem skoczyła do Franco XD stary kokos XD XP ostatnio lubie Alme trochę bardziej XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaluniaa
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 15337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: śląsk :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:38:32 04-07-08    Temat postu:

no ja bardziej niż kilka odcinków temu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hahna
King kong
King kong


Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 51° 04' N | 19° 27' E xD
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:40:29 04-07-08    Temat postu:

ja tam pamietliwa menda jestem, więc u mnie Alma dopiero zyskuje. Ale biłam jej brawo jak okładała Simona, przestałam jak go zatrudniła. XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sijusiunia
Idol
Idol


Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 1801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hollywood
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:40:50 04-07-08    Temat postu:

dla tego ,że jej stosunki z Rob sie popreawiły i wogóle zabawne sceny są z nią
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hahna
King kong
King kong


Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 51° 04' N | 19° 27' E xD
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:49:27 04-07-08    Temat postu:

wiesz ona ogólnie jest dosć zabawna, i zawsze jak się pojawia to jest śmiesznie, bo ona dość specyficzna jest XD ale teraz jakoś mniej mi przeszkadzaja te jej "wyskoki", może faktycznie dlatego że z Rob jej sie poprawiło XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Zbuntowani Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 38, 39, 40  Następny
Strona 21 z 40

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin