Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Listy-WAZNE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 38, 39, 40  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Zbuntowani
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roberta015
Komandos
Komandos


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 10:20:06 17-06-08    Temat postu:

Miguel_Arango napisał:
no dobra , a napisy? sa czy nie ma?

Czyli wychodzi na to ze jezeli nic nie zdziałamy to nigdy nie zobacze tego wypadku miguela i tej sceny jak sie pakował :-(

Musimy cos zrobic

npisze ci taka stronke z 3 sezonem tylko po hiszpansku jesli chcesz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
casaa
Mocno wstawiony


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 5744
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: B.A.

PostWysłany: 11:02:24 17-06-08    Temat postu:

proponuje podłączyc sie do akcji działających juz na innnych forach..
w końcu dzialamy we wspolnym interesie !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miguel_Arango
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mexico

PostWysłany: 11:14:42 17-06-08    Temat postu:

Ale sa napisy do 3 sezonu czy bede musial sie domyslac?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariposita
King kong
King kong


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 2151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:15:14 17-06-08    Temat postu:

Ja też sie przyłączam, trzeba wreszcie działać
Ja też nie wiem co zrobie jak niepuszczą wszystkich odcinków...

A podacie adres e-mail czwórki???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dul ;**
Komandos
Komandos


Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:21:43 17-06-08    Temat postu:

Też się przyłączam Tylko właśnie podajcie adres tv4 Już dawno chciałam do nich napisać, ale jak się pytałam o adres nikt mi nie podał.. ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bierdonka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 14944
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z najstarszego miasta w Polsce

PostWysłany: 11:32:50 17-06-08    Temat postu:

Miguel_Arango napisał:
Ale sa napisy do 3 sezonu czy bede musial sie domyslac?


raczej nie ma napisow do 3 temporady bo jeszcze sie nikt tego nie podjal zeby zrobic napisy i nie wiem czy kiedykolwiek beda wiec na napisy bym nie liczyla
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miguel_Arango
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mexico

PostWysłany: 11:40:38 17-06-08    Temat postu:

To wiec bedziemy musieli walczyc w tv4 :-)

Jak mi nie puszcza rebelde zglosze to na policje!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tessa
Mocno wstawiony


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 7126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:46:58 17-06-08    Temat postu:

To ma ktos w końcu tego meila do czwórki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Linka
Komandos
Komandos


Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 699
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:04:36 17-06-08    Temat postu:

casaa napisał:
proponuje podłączyc sie do akcji działających juz na innnych forach..
w końcu dzialamy we wspolnym interesie !!!
zgadzam się.. to chyba jest rozsądne założenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hahna
King kong
King kong


Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 51° 04' N | 19° 27' E xD
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:27:42 17-06-08    Temat postu:

Popieram i dołączam. niech ktoś da adres tv4 to zaczniemy pisac juz dziś XD XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariposita
King kong
King kong


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 2151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:29:56 17-06-08    Temat postu:

właśnie, jak ktoś poda adres to zaczne teraz pisać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tessa
Mocno wstawiony


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 7126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:36:45 17-06-08    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
To chyba ten adres, ale nie jestem pewna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariposita
King kong
King kong


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 2151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:13:30 17-06-08    Temat postu:

można spróbować...
Tessa z ty napisałaś już list na ten adres??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tessa
Mocno wstawiony


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 7126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:15:01 17-06-08    Temat postu:

Jeszcze nie, ale jeszcze dzisiaj mam zamiar to zrobic :p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lizzie
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 25634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:20:35 17-06-08    Temat postu:

Ja też się mogę przyłączyć tylko niech ktoś powie gdzie dokładnie mamy pisać

Rocky napisał:
i JA!
Patrzcie, najlepiej by bylo jakby ktos napisal list, i kazdy wyslal by taki sam, zaspamowalibysmy ich listami. wtedy kazdy by wyslal, bo niekazdemu chce pisac sie swoj list. bo niemaja czasu.

Ja myślę, że to zły pomysł, bo oni tylko się zdenerwują jak będą mieć tyle takich samych listów i domyślą się, że to tylko jakaś jedna grupa wysyła
Lepiej niech każdy napisze po swojemu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Zbuntowani Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 38, 39, 40  Następny
Strona 2 z 40

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin