Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zbuntowani
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 763, 764, 765 ... 1334, 1335, 1336  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele wyemitowane / Zbuntowani
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fan rbd
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:19:35 22-08-08    Temat postu:

Lolita napisał:
Nio fajnie by bylo ale ktoś musi umieć hiszpański ;D


Ale mozna ze słownikami tłumaczyc dawajcie robimy to kto jest chetny?
trzeba to zrobic chociarz tak ogolnie kazdy by dal to co przetlumaczył i cos by z tego bylo.Umawaimy sie ze kazdy kto chce to w niedziele wieczorem niech napisze to co mu sie udalo przetlumaczyc ok?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justynka89
Komandos
Komandos


Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 20:22:21 22-08-08    Temat postu:

No, ale jednak sa osoby, które umieja Chociaz nawet ak po łepkach żeby przetłumaczyć.
Żeby wiedzieć o czym poszczególne osoby rozmawiaja. Już nawet nie słowo w słowo, ale cos typu:
Rob z Diegiem rozmawiaja o...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justynka89
Komandos
Komandos


Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 20:25:25 22-08-08    Temat postu:

fan rbd napisał:
Lolita napisał:
Nio fajnie by bylo ale ktoś musi umieć hiszpański ;D


Ale mozna ze słownikami tłumaczyc dawajcie robimy to kto jest chetny?
trzeba to zrobic chociarz tak ogolnie kazdy by dal to co przetlumaczył i cos by z tego bylo.Umawaimy sie ze kazdy kto chce to w niedziele wieczorem niech napisze to co mu sie udalo przetlumaczyc ok?


Tylko, ze tez trudno zrozumieć z tego co oni mówią... Jakby było napisane to spoko, ale jak ktoś mówi to trudno wyłapać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justynka89
Komandos
Komandos


Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 20:26:25 22-08-08    Temat postu:

fan rbd napisał:
Lolita napisał:
Nio fajnie by bylo ale ktoś musi umieć hiszpański ;D


Ale mozna ze słownikami tłumaczyc dawajcie robimy to kto jest chetny?
trzeba to zrobic chociarz tak ogolnie kazdy by dal to co przetlumaczył i cos by z tego bylo.Umawaimy sie ze kazdy kto chce to w niedziele wieczorem niech napisze to co mu sie udalo przetlumaczyc ok?


Tylko, ze tez trudno zrozumieć z tego co oni mówią... Jakby było napisane to spoko, ale jak ktoś mówi to trudno wyłapać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
monisia99
Idol
Idol


Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 1394
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:06:34 22-08-08    Temat postu:

wczorajszy odcinek dosyć ciekawy był naprawdę, fajna była sytuacja jak Mig i Mia przybliżali się do siebie na kanapie i mało co się nie pocałowali gdyby nie Simon,

eheh akcja z Diego jak szybem do bielizny spadał była fajna i jeszcze na koniec pa skarbie , Roberta jest niezła,

Diego normalnie taki był wpatrzony w biust Roberty ojeje hehe aż mi się smiać chciało

Pascual to idiot tak się boi Bustamante że pozwoli aby zniszczyć cudny zespół, nie wiem co temu Francowi odwaliło że też jest przeciwko

Oj pocałunek Renatki i Madariagi był boski a potem w niego rzucała tymi gazetami hehe

No Mia jest boska pomoże swoim przyjaciołom a Miguel jak fajnei ją podniósł

Ten słub jakiś bez sensu jest naprawdę miezy Nico i Lupe tak jakby na złość jego rodzicom

A nak oniec napisze że ja znowu zapomniałam że w piątki nie ma Zbuntowanych chyba sklroze mam:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
monisia99
Idol
Idol


Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 1394
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:07:32 22-08-08    Temat postu:

wczorajszy odcinek dosyć ciekawy był naprawdę, fajna była sytuacja jak Mig i Mia przybliżali się do siebie na kanapie i mało co się nie pocałowali gdyby nie Simon,

eheh akcja z Diego jak szybem do bielizny spadał była fajna i jeszcze na koniec pa skarbie , Roberta jest niezła,

Diego normalnie taki był wpatrzony w biust Roberty ojeje hehe aż mi się smiać chciało

Pascual to idiot tak się boi Bustamante że pozwoli aby zniszczyć cudny zespół, nie wiem co temu Francowi odwaliło że też jest przeciwko

Oj pocałunek Renatki i Madariagi był boski a potem w niego rzucała tymi gazetami hehe

No Mia jest boska pomoże swoim przyjaciołom a Miguel jak fajnei ją podniósł

Ten słub jakiś bez sensu jest naprawdę miezy Nico i Lupe tak jakby na złość jego rodzicom

A nak oniec napisze że ja znowu zapomniałam że w piątki nie ma Zbuntowanych chyba sklroze mam:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rocky
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 4489
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: EWS - Mexico

PostWysłany: 21:24:40 22-08-08    Temat postu:

Co do 3 ostatnich odcinkow..

To byly swietne!! ;**

Scenka jak Eleonora wyjawiala Migowi prawde o Ojcu taka smutna Mig nareszcie dowiedzal sie prawdy, a minka jego jak dowiedzail sie ze to Mia zawiadomila jego mame swietna! ;PP

Tyle fajnych scenek z moimi MyMami :hamster_eye: w ostatnim odcinku bylo tak slodko miedzy nimi, Mia tak fajnie sie zachowuje, a jek zucila sie Migowi na szyje to az mi sie humorek poprawil ;P
Szkoda ze Simon przeszkodzil im w Beso ;P

To zamieszanie z zespolem super
z Pascuala mi sie tak chce smiac jak sobie przypomne "sex w szkole" to mi sie tak smiac chce
do tego zwedzil ze 3 staniki
"Łiskacza"

Rob daje czadu niezle ;P ;P
senka jak sie rozebrala i wpadl Pascual swietna

Ci bezdomni/zlodzieje bylo swietni!!
Tyle sie przy nich usmialem
swietnie odegrali swoje scenki ;P

Madariaga i Renata nareszcie ida do przodu ;P
Hildy slowa mnie bardzo wzruszyly
ale Ciekawe znowu jak Oni sie teraz pogodza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DZS20
Komandos
Komandos


Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 21:25:26 22-08-08    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Podpiszcie petycje o wydanie płyty i koncert RBD w POLSCE!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vogue.
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 6001
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:59:29 22-08-08    Temat postu:

Rocky, gdzieś ty się podziewał?
Świetnie podsumowanie .

Co do tłumaczenia, ja jestem bardzo chętna .
Dużo rozumiem z tego co mówią (oglądam 2 temporadę po hiszpańsku), więc nie będę mieć problemów z tłumaczeniem .
Jestem jak najbardziej za!
(tylko ja mam ogólnie mało czasu, nawet w weekendy, w ciągu roku szkolnego )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
muneca
Idol
Idol


Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 1755
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 2:05:48 23-08-08    Temat postu:

ja sie sama uczyłam w domu,od roku w szkole..wiec raczej nie pomoge w tłumczeniu,ale postaram sie kogos znalesc;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maarioooo
Obserwator


Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 3:07:01 23-08-08    Temat postu:

słyszeliście że to ostatni tydzien zbuntowanych w polsce jaki bedzie wydany??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DZS20
Komandos
Komandos


Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 8:42:18 23-08-08    Temat postu:

ze ostatni tydzien to wiem... ale ze jaki bedzie wydany to nei rozumiem tego??
TV4 ani zadna telewizja nie podała ostatecznej dezycji ze nie bedzie Zbuntowanych juz nigdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
2Karolinka2
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 9:40:29 23-08-08    Temat postu:

Wystarczy odrobina nadziei i może coś z tego wyjdzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewe17iwi
Idol
Idol


Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 9:52:42 23-08-08    Temat postu:

hej ja jestem za tym tłumaczenie macie może napisy po hiszpańsku bo tak będzie łatwiej bo z tekstu jak leci to ja nie wiele wiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morelka98
Obserwator


Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:45:49 23-08-08    Temat postu:

Ja narazie ogladam dalsze odcinki na youtube ale niestety jakość daje wiele do życzenia no i ten język. Ale wczoraj znalazłam na ebay rebelde po hiszpańsku z angielskimi napisami mam zamiar sobie kupić wszystkie części tylko muszę poczekać do przyszłego miesiąca bo niestety troszke mnie to będzie kosztowało. Jakoś musimy sobie radziń pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele wyemitowane / Zbuntowani Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 763, 764, 765 ... 1334, 1335, 1336  Następny
Strona 764 z 1336

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin