Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 347 wyników
Forum Telenowele Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Pytania do grafików odnośnie ich prac :)
paulinkaaa

Odpowiedzi: 1368
Wyświetleń: 40968

PostForum: Grafika   Wysłany: 19:59:41 20-06-06   Temat: Pytania do grafików odnośnie ich prac :)
Dzieki monia jest swietny
  Temat: Pytania do grafików odnośnie ich prac :)
paulinkaaa

Odpowiedzi: 1368
Wyświetleń: 40968

PostForum: Grafika   Wysłany: 18:37:54 19-06-06   Temat: Pytania do grafików odnośnie ich prac :)
sliczny;] ale jeszcze zobacze co zrobi mOnia;]
  Temat: Pytania do grafików odnośnie ich prac :)
paulinkaaa

Odpowiedzi: 1368
Wyświetleń: 40968

PostForum: Grafika   Wysłany: 17:37:08 19-06-06   Temat: Pytania do grafików odnośnie ich prac :)
pewnie.. ;];] dzieki :*:*:*:*:* napewno bedzie swietna! jak wszystkie twoje prace, ja narrazie zrezygnowalam z ich robienia..
  Temat: Pytania do grafików odnośnie ich prac :)
paulinkaaa

Odpowiedzi: 1368
Wyświetleń: 40968

PostForum: Grafika   Wysłany: 17:27:37 19-06-06   Temat: Pytania do grafików odnośnie ich prac :)
aha i zapomnialam zeby bylo jeszcze napisane gdzies

Lucia & Diego
albo

Lucia y Diego

sorry ze tak dokladam, ale poprostu zapomnialam
  Temat: Pytania do grafików odnośnie ich prac :)
paulinkaaa

Odpowiedzi: 1368
Wyświetleń: 40968

PostForum: Grafika   Wysłany: 17:11:37 19-06-06   Temat: Pytania do grafików odnośnie ich prac :)
zrobilby mi ktos zestaw z tych fotek??
na tych trzech pierwszych najbardziej mi zalezy:
http://images.ibsys.com/2006/0613/9361160.jpg
http://img224.imageshack.us/img224/3607/luciadie6429871zn.jpg ...
  Temat: Rozmowy o Miłości na sprzedaż
paulinkaaa

Odpowiedzi: 2129
Wyświetleń: 72165

PostForum: Miłość na sprzedaż   Wysłany: 18:52:17 15-06-06   Temat: Rozmowy o Miłości na sprzedaż
bardzo mi sie podobala ta piosenka juz w promocji ADM;];]
  Temat: Rozmowy o Miłości na sprzedaż
paulinkaaa

Odpowiedzi: 2129
Wyświetleń: 72165

PostForum: Miłość na sprzedaż   Wysłany: 14:29:47 14-06-06   Temat: animacje
dlaczego dopiero po emisji..?? o ile wiem to mozna chyba wczesniej.
a dzisiaj tam jest premiera ADM.. hmm..

pozniej sprobuje wrzucic kilka filmikow

Post zedytowany (animacje w temacie "Gra ...
  Temat: Rosalinda -Televisa- TVN
paulinkaaa

Odpowiedzi: 319
Wyświetleń: 89208

PostForum: Telenowele wyemitowane   Wysłany: 23:17:57 12-06-06   Temat: Rosalinda -Televisa- TVN
ja telci nigdy nie zapomne, tzn. intro bylo pamietam bardzo fajne.. ale nie pamietam dokladnie jak to bylo..hmm..
  Temat: La Usurpadora/Paulina -Televisa- TVN/TV6
paulinkaaa

Odpowiedzi: 779
Wyświetleń: 169416

PostForum: Telenowele wyemitowane   Wysłany: 23:14:04 12-06-06   Temat: La Usurpadora/Paulina -Televisa- TVN/TV6
Ja pamietam ta telcie bardzo bardzo dobrze... chyba sie nawet na finale poplakalam.. ze juz sie konczy.. hmm.. no nie tylko lubilam ta telcuie bo wkoncu tytul to moje imie ale tez dlatego ze wogole ...
  Temat: Grzesznica
paulinkaaa

Odpowiedzi: 1496
Wyświetleń: 71058

PostForum: Grzesznica   Wysłany: 23:12:27 12-06-06   Temat: Grzesznica
hmm.. ja pamietam telcie, ale raczej za nia nie przepadalam, ale yadira spoko jest.
  Temat: Camila -Televisa- TVN
paulinkaaa

Odpowiedzi: 85
Wyświetleń: 29127

PostForum: Telenowele wyemitowane   Wysłany: 23:11:07 12-06-06   Temat: Camila -Televisa- TVN
hmm.. ja kojarze tytul, ale ze zdjec nie bardzo... ale wiem ze na bank ogladalam... a moja pierwsza telcia byla Klarita, a potem Jowizna, a potem to to co lecialo.. chyba Esmeralda..?
  Temat: Rozmowy o sezonie 3
paulinkaaa

Odpowiedzi: 54
Wyświetleń: 10326

PostForum: Tajemnice Smallville   Wysłany: 23:07:13 12-06-06   Temat: Rozmowy o sezonie 3
juz koniec.. ?????? a w nast. sezonie bedzie Lana??
  Temat: Rozmowy o Miłości na sprzedaż
paulinkaaa

Odpowiedzi: 2129
Wyświetleń: 72165

PostForum: Miłość na sprzedaż   Wysłany: 23:05:43 12-06-06   Temat: Rozmowy o Miłości na sprzedaż
fajne.. zeby to tylko bylo w Polsce, a jak nie... to przeciez istnieje cos takiego jak megaupload.. jak myslicie to bedzie w Polsce?? mi sie wydaje ze tak bo gra Pao, Michel i Islas... hmm..
  Temat: Rozmawiamy o Maderce...
paulinkaaa

Odpowiedzi: 1721
Wyświetleń: 76928

PostForum: Serce z kamienia   Wysłany: 22:53:41 12-06-06   Temat: Rozmawiamy o Maderce...
Ja na poczatku lubilam ta telcie, ale jak aida umarla to przestalam ogladac, poza tym nie byla jakas tam specjalna.. a mariane de la noche lubie nawet , ale tylko przez angelice rivere bo lubie ta akt ...
  Temat: Pytania do grafików odnośnie ich prac :)
paulinkaaa

Odpowiedzi: 1368
Wyświetleń: 40968

PostForum: Grafika   Wysłany: 22:41:45 12-06-06   Temat: Pytania do grafików odnośnie ich prac :)
'nawet most nie rozdzieli nas..' - bo rozumiem ze to chyba jest jakis most.. ?
 
Strona 1 z 24 Idź do strony 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Następny
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin