Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Daniela Lujan
Idź do strony 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Aktorki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Notecreo
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 24252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:42:20 07-08-07    Temat postu: Daniela Lujan

przeszukałam forum i nie znalazłam tematu o tej aktorce
Daniela Luján (ur. 5 kwietnia 1988 w mieście Meksyk), aktorka meksykańska.


FILMOGRAFIA

Telewizja

#"Por amar sin ley"... Valeria (2018)
#"Como dice el dicho" .... Ingrid / Claudia (2011-2014)
# Oblicza Miłości ("De que te quiero, te quiero" ) ..... Karina (2013-2014)
#"Historias Delirantes" ( 2012)
#Zaklęta miłość("Sortilegio") .... Lissette / ... (4 episodes, 2009)
#"La rosa de Guadalupe" .... Carolina (1 episode, 2008)
# "Una familia de diez " .... Gaby del Valle 2007)
#"Skimo" .... Girl (2006)
# "Mujer, casos de la vida real" , 2003)
# "Cómplices al rescate" (2002) . Mariana Cantú
# "Primer amor... a mil por hora" (2000) . Sabrina Luna Guerra
# Daniela i przyjaciele("Diario de Daniela, El")(1999) Daniela Monroy 'Danni'
# Kroplę miłości("Gotita de amor" )(1998) .. Daniela

# "Plaza Sésamo" (1973) Maria (1997 - 2003)
# Serce Clarity("Luz Clarita" ).... Luz Clarita ( 1996)

Filmy

# Sobre tus huellas .. Carolina (2018)
# Primer amor... tres años después (2001) . Sabrina Luna Guerra
# Angelito mío (1998)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
a_moniak
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 12531
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 13:06:08 07-08-07    Temat postu:

niezapomniana Luz Clarita

fana z niej była dziewcznka, teraz nie wiem jak gra...a szkoda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zbuntowana
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 6223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszaw

PostWysłany: 13:12:50 07-08-07    Temat postu:

Pamietam ja
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Notecreo
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 24252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:13:48 07-08-07    Temat postu:

ale wyrosła nieźle...wiem,ze kontynuuje karierę piosenkarską, lubiłam jej piosenki w Danieli i piosenke do Luz Clarity
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zastina
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 12823
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: California ;P
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:28:07 08-08-07    Temat postu:

Coś mi sie ona kojarzy z jakieś telci
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Notecreo
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 24252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:20:15 08-08-07    Temat postu:

Luz Clarita i Daniela. chyba, ze ogladałas jakąś inna w necie czy na hiszpanskojezycznym kanale
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maskotka
King kong
King kong


Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 1834
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 0:08:56 26-08-07    Temat postu:

jej ona w moim wieku :O myslalam, ze ona ma z 13 lat... ale wyrosla! jak ten czas szybko leci!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smieszkula
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 7912
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 0:19:59 26-08-07    Temat postu:

Hmm..nie znam jej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madziuś
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 6010
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Elite Way School xD

PostWysłany: 0:23:06 26-08-07    Temat postu:

A ja ją bardzo dobrze pamiętam. Miałam niecałe 5 lat jak Luz Clarita leciała w TV i uwielbiałam piosenkę z entrady. Ale wyrosła nieźle. Jak była mała była ładniejsza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maskotka
King kong
King kong


Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 1834
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 0:35:51 26-08-07    Temat postu:

tez tak mysle, ze jak byla mniejsza byla ladniejsza... to Madziuś fajnie masz, bo taka mlodziutka jestes, a ja juz taka stara ze nie wypada mi ogladac telenowel
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nevisse
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 10719
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tormenta ;)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:31:05 31-08-07    Temat postu:

Madziuś napisał:
A ja ją bardzo dobrze pamiętam. Miałam niecałe 5 lat jak Luz Clarita leciała w TV i uwielbiałam piosenkę z entrady. Ale wyrosła nieźle. Jak była mała była ładniejsza

Też tak myślę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Notecreo
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 24252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:52:44 31-08-07    Temat postu:

Agusia88 napisał:
tez tak mysle, ze jak byla mniejsza byla ladniejsza... to Madziuś fajnie masz, bo taka mlodziutka jestes, a ja juz taka stara ze nie wypada mi ogladac telenowel


jak ci nie wypada, to co aj mam powiedziec...na emeryture chyba isc...Daniela tez bardziej podobala mi sie, gdy byla mlodsza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martuuusia
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 11572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:36:56 31-08-07    Temat postu:

ja ją pamiętam z Luz Clarity
Powrót do góry
Zobacz profil autora
justa16
Big Brat
Big Brat


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 20:50:59 31-08-07    Temat postu:

Ta aktorka nie jest taka ładna a telć jej nie pamiętam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Liddy
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 13299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:56:01 31-08-07    Temat postu:

Lubie ja..Jest sliczna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Aktorki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Następny
Strona 1 z 24

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin