Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ludwika Paleta
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 89, 90, 91  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Aktorki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucy
Generał
Generał


Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 8210
Przeczytał: 283 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:24:10 10-09-07    Temat postu:

Danna napisał:

Zgadzam się z Tobą. Ludwika to moim zdaniem jedna z najlepszych latynoskich aktorek.


Wg mnie chyba trochę przesadziłaś.
Co do urody nie uważam jej za piękność, chociaż na niektórych zdjęciach wygląda naprawdę fajnie.
...natomiast na protkę się nie nadaje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
a_moniak
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 12531
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 20:52:33 10-09-07    Temat postu:

protkę właśnie zagrał w DDP, i faktycznie za bardzo jej to nie wyszło...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aishwarya
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 16454
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: München
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:21:40 10-09-07    Temat postu:

Bardzo ją lubię, jest śliczna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gislene
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 10850
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:34:00 11-09-07    Temat postu:

lucy napisał:
Danna napisał:

Zgadzam się z Tobą. Ludwika to moim zdaniem jedna z najlepszych latynoskich aktorek.


Wg mnie chyba trochę przesadziłaś.
Co do urody nie uważam jej za piękność, chociaż na niektórych zdjęciach wygląda naprawdę fajnie.
...natomiast na protkę się nie nadaje...


Jak każdy masz prawo do własnego zdania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aishwarya
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 16454
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: München
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:15:57 11-09-07    Temat postu:

Danna ma rację, każdy ma prawo do własnego zdania...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lucy
Generał
Generał


Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 8210
Przeczytał: 283 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:26:24 11-09-07    Temat postu:

dlatego napisałam: "wg mnie..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gislene
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 10850
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:51:46 12-09-07    Temat postu:






Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aishwarya
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 16454
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: München
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:19:13 12-09-07    Temat postu:

Fajne fotki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roberta-Dulce
Generał
Generał


Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 8920
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elite Way School

PostWysłany: 15:05:40 15-09-07    Temat postu:

lubie ja
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aguska
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 12677
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznaaaań;*
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:46:33 18-09-07    Temat postu:

Danna napisał:
Aguska napisał:
Ja uwielbiam Ludwikę :*
Jest bardzo utalentowaną aktorką i na dodtake bardzo ładną:*
A tej fotce ostatniej wyszła ślicznie z synkiem xD


Zgadzam się z Tobą. Ludwika to moim zdaniem jedna z najlepszych latynoskich aktorek.


No ba! Zgdzam się. Według mnie to udowodniła W AYr i Nam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosiunia
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 17:55:23 18-09-07    Temat postu:

ładnie wyszła na tych zdjęciach. Mi sie najbardziej podobała w "przyjaciolki i rywalki"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roberta-Dulce
Generał
Generał


Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 8920
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elite Way School

PostWysłany: 17:58:17 18-09-07    Temat postu:

nom fajnie zagrala w tym filmie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gislene
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 10850
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:50:00 18-09-07    Temat postu:

Aguska napisał:
Danna napisał:
Aguska napisał:
Ja uwielbiam Ludwikę :*
Jest bardzo utalentowaną aktorką i na dodtake bardzo ładną:*
A tej fotce ostatniej wyszła ślicznie z synkiem xD


Zgadzam się z Tobą. Ludwika to moim zdaniem jedna z najlepszych latynoskich aktorek.


No ba! Zgdzam się. Według mnie to udowodniła W AYr i Nam


Tak, rewelacyjnie grała w tych telenowelach. Mam nadzieję, że wyemitują u nas jeszcze jakąś produkcję z jej udziałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roberta-Dulce
Generał
Generał


Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 8920
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elite Way School

PostWysłany: 17:26:22 19-09-07    Temat postu:

ona jestv sliczna dobrze gra role ktore ma zagrac w filmach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aguska
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 12677
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznaaaań;*
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:50:17 27-09-07    Temat postu:

Danna napisał:
Aguska napisał:
Danna napisał:
Aguska napisał:
Ja uwielbiam Ludwikę :*
Jest bardzo utalentowaną aktorką i na dodtake bardzo ładną:*
A tej fotce ostatniej wyszła ślicznie z synkiem xD


Zgadzam się z Tobą. Ludwika to moim zdaniem jedna z najlepszych latynoskich aktorek.


No ba! Zgdzam się. Według mnie to udowodniła W AYr i Nam


Tak, rewelacyjnie grała w tych telenowelach. Mam nadzieję, że wyemitują u nas jeszcze jakąś produkcję z jej udziałem.


Napewno wyemitują.
I się podobało, że w jednej telenoweli gra przemądzałą panienke a w drugiej elegancką miła kobietę. Te role sa zupełnie inne i napewno nie było to latwe do odegrania xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Aktorki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 89, 90, 91  Następny
Strona 8 z 91

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin