Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bollywood
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 40, 41, 42  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Film & TV
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MIRABELKA
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 17:08:05 30-12-07    Temat postu:

Na Ale Kino! - lecą hinduskie PODKRĘĆ PIŁKĘ JAK BECKHAM i 05.01 o 20 -stej 3 filmy indyjskie W WIECZORZE INDYJSKIM 3 FILMY:
MONSUNOWE WESELE , DHARM i KRZYK MRÓWEK !!! Można wejść na sronkę Ale Kino! i zobaczyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosik
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 11672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:30:36 01-01-08    Temat postu:

Ogladalam dzisiaj Czasem słońce czasem deszcz. świetny film. Strasznie mi się podobał. i ta muzyka świetna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rani_Mukherji
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 1:59:25 02-01-08    Temat postu:

moj pierwszy bolly leciał na polsacie xD aż musiałam obejrzeć iii.. lektor był tragiczny no Rahul wymawiac RAUL? ;-/ i nie podobało mi sie ze mi w połowie piosenek reklamy dawali.... ale no mój Szaruczek na Polsacie ;D

MIRABELKA masz cudną Bipashe na avku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MIRABELKA
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 21:31:53 02-01-08    Temat postu:

Bardzo się cieszę że ci się avek Bipy podoba ja się nie mogę odczepić od tych fotek i na forach uzywam jej fotek uroda Bipy bardzo podoba , ma takie doskonałe rysy twrzy Ty też masz sliczną fotkę Rani !!! ma przepiękne zielone oczy!!! Polecam ci film z nią zagrała tam super role zostawiam foty z tytułem tegop filmu opracowanie do niego w pl jest jak co
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnieszk@
King kong
King kong


Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 2459
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 16:58:31 05-01-08    Temat postu:

Wstawiem piosenki z Czasem słonce czasem deszcz:)

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosik
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 11672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:22:47 05-01-08    Temat postu:

Agnieszk@ napisał:
Wstawiem piosenki z Czasem słonce czasem deszcz:)

[link widoczny dla zalogowanych]


O Agnieszka wielkie dzięki Fajnie że pamiętałaś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnieszk@
King kong
King kong


Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 2459
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 19:43:01 05-01-08    Temat postu:

Ah nie ma za co To ja sie ciesze ze jestes zadowolona heh:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MIRABELKA
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 10:42:59 19-01-08    Temat postu:

W gazecie Pani Domu wyszedł film Gdyby jutra nie było za 9.90zł(ups... się pomyliłam ) Kupiłam sobie !!!!!

Ostatnio zmieniony przez MIRABELKA dnia 17:36:20 20-01-08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lizzie
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 25634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:51:00 19-01-08    Temat postu:

MIRABELKA napisał:
W gazecie Tina wyszedł film Gdyby jutra nie było za 9.90zł

To nie jest w Tinie tylko w "Pani domu"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosik
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 11672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:28:15 23-01-08    Temat postu:

Ma ktoś ścieżke dźwiękową z "Gdyby jutra nie było" ??? Bardzo mi na niej zależy ....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnieszk@
King kong
King kong


Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 2459
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 20:10:25 23-01-08    Temat postu:

Ja mam tylko 4 piosenki z tego filmu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosik
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 11672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:11:23 23-01-08    Temat postu:

Agnieszk@ napisał:
Ja mam tylko 4 piosenki z tego filmu:
[link widoczny dla zalogowanych]


ojej dzięki wielkie Aga :* już sobie ściągam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MIRABELKA
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 22:11:16 24-01-08    Temat postu:

Gosik18 napisał:
Ma ktoś ścieżke dźwiękową z "Gdyby jutra nie było" ??? Bardzo mi na niej zależy ....
Z programu BearSher Można swobodnie pobierać muze filmowa wpisujesz tytuł filmu i masz lub tytuł piosenki i noł problem ,skolko godno do woli masz muzy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
manem
Motywator
Motywator


Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 0:02:41 26-01-08    Temat postu:

uwielbiam Bolly Moj pierwszy film to był "fanaa" i dotąd najlepszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karoleczka
Moderator
Moderator


Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 5387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:58:37 09-02-08    Temat postu:

Ściągam sobie Jestem przy tobie...widział ktoś ten film?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Film & TV Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 40, 41, 42  Następny
Strona 5 z 42

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin