Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
natalia** Arcymistrz
Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 116192 Przeczytał: 222 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: 10:18:30 09-07-23 Temat postu: |
|
|
Możliwe , ale teraz mniej oglądam niż wcześniej bo czasu brak No , ale ogólnie wolę seriale niż filmy czy nawet telki .
Ostatnio zmieniony przez natalia** dnia 10:19:37 09-07-23, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
martoslawa Mistrz
Dołączył: 29 Wrz 2016 Posty: 10939 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: 23:27:16 20-08-23 Temat postu: |
|
|
Obejrzane w 2023 roku:
- My brilliant friend (2018-) - sezon III
- Sisi (2021-) - sezon II
- Los protegidos: el regreso (2021-) - sezon I
- Dead to me (2019–2022) - sezon III
- His dark materials (2019-2022) - sezon III
- First love: Hatsukoi (2022)
- Soundtrack #1 (2022)
- The lord of the rings: the rings of power (2022-) - sezon I
- Anna (2022) [extended version]
- Love to hate you (2023)
- Summer Strike (2022)
- The summer I turned pretty (2022-) - sezon I
- You (2018-) - sezon IV
- Move to heaven (2021)
- The last of us (2023-) - sezon I
- The glory (2022-2023)
- Only murders in the building (2021-) - sezon II
- The sinner (2017-2021) - sezon IV
- The last kingdom (2015-2022) - sezon V
- Marie-Antoinette (2022-) - sezon I
- Yellowjackets (2021-) - sezon I
- Crash course in romance (2023)
- Scarlet Hill (2022)
- The night manager (2016)
- Somebody (2022)
- Daisy Jones & the six (2023)
- Why didn't they ask Evans? (2022)
- Yellowjackets (2021-) - sezon II
- Weak hero class 1 (2022-) - sezon I
- 私がヒモを飼うなんて (2023)
- The good bad mother (2023)
- The king of pigs (2022)
- Pachinko (2022-) - sezon I
- When the weather is fine (2020)
- Missing: the other side (2020-) - sezon I
- 消しゴムをくれた女子を好きになった。(2022)
- Reborn rich (2022)
- The perfect stranger (2023)
- Missing: the other side (2020-) - sezon II
- あなたがしてくれなくても (2023)
- Bitch x Rich (2023)
- 女王様に捧ぐ薬指 (2023)
- Just between lovers (2017-2018)
- Lies hidden in my garden (2023)
- Battle for happiness (2023)
- Beauty queen of jarusalem (2021-) - sezon II
- King the land (2023)
- Heartbeat (2023)
- Do do sol sol la la sol (2020)
- Mask girl (2023)
|
|
Powrót do góry |
|
|
martoslawa Mistrz
Dołączył: 29 Wrz 2016 Posty: 10939 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: 0:48:51 21-09-23 Temat postu: |
|
|
Obejrzane w 2023 roku:
- My brilliant friend (2018-) - sezon III
- Sisi (2021-) - sezon II
- Los protegidos: el regreso (2021-) - sezon I
- Dead to me (2019–2022) - sezon III
- His dark materials (2019-2022) - sezon III
- First love: Hatsukoi (2022)
- Soundtrack #1 (2022)
- The lord of the rings: the rings of power (2022-) - sezon I
- Anna (2022) [extended version]
- Love to hate you (2023)
- Summer Strike (2022)
- The summer I turned pretty (2022-) - sezon I
- You (2018-) - sezon IV
- Move to heaven (2021)
- The last of us (2023-) - sezon I
- The glory (2022-2023)
- Only murders in the building (2021-) - sezon II
- The sinner (2017-2021) - sezon IV
- The last kingdom (2015-2022) - sezon V
- Marie-Antoinette (2022-) - sezon I
- Yellowjackets (2021-) - sezon I
- Crash course in romance (2023)
- Scarlet Hill (2022)
- The night manager (2016)
- Somebody (2022)
- Daisy Jones & the six (2023)
- Why didn't they ask Evans? (2022)
- Yellowjackets (2021-) - sezon II
- Weak hero class 1 (2022-) - sezon I
- 私がヒモを飼うなんて (2023)
- The good bad mother (2023)
- The king of pigs (2022)
- Pachinko (2022-) - sezon I
- When the weather is fine (2020)
- Missing: the other side (2020-) - sezon I
- 消しゴムをくれた女子を好きになった。(2022)
- Reborn rich (2022)
- The perfect stranger (2023)
- Missing: the other side (2020-) - sezon II
- あなたがしてくれなくても (2023)
- Bitch x Rich (2023)
- 女王様に捧ぐ薬指 (2023)
- Just between lovers (2017-2018)
- Lies hidden in my garden (2023)
- Battle for happiness (2023)
- Beauty queen of jarusalem (2021-) - sezon II
- King the land (2023)
- Heartbeat (2023)
- Do do sol sol la la sol (2020)
- Mask girl (2023)
- The affair (2014-2019) - sezon V
- 星降る夜に (2023)
- Fanletter, please (2022)
- Dear child (2023)
- A time called you (2023)
- Cold blooded intern (2023)
- 恋せぬふたり (2022)
- Hidden love (2023)
- Maestro in blue (2022-) - sezon I
- My lovely liar (2023)
|
|
Powrót do góry |
|
|
martoslawa Mistrz
Dołączył: 29 Wrz 2016 Posty: 10939 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: 20:58:32 29-10-23 Temat postu: |
|
|
Obejrzane w 2023 roku:
- My brilliant friend (2018-) - sezon III
- Sisi (2021-) - sezon II
- Los protegidos: el regreso (2021-) - sezon I
- Dead to me (2019–2022) - sezon III
- His dark materials (2019-2022) - sezon III
- First love: Hatsukoi (2022)
- Soundtrack #1 (2022)
- The lord of the rings: the rings of power (2022-) - sezon I
- Anna (2022) [extended version]
- Love to hate you (2023)
- Summer Strike (2022)
- The summer I turned pretty (2022-) - sezon I
- You (2018-) - sezon IV
- Move to heaven (2021)
- The last of us (2023-) - sezon I
- The glory (2022-2023)
- Only murders in the building (2021-) - sezon II
- The sinner (2017-2021) - sezon IV
- The last kingdom (2015-2022) - sezon V
- Marie-Antoinette (2022-) - sezon I
- Yellowjackets (2021-) - sezon I
- Crash course in romance (2023)
- Scarlet Hill (2022)
- The night manager (2016)
- Somebody (2022)
- Daisy Jones & the six (2023)
- Why didn't they ask Evans? (2022)
- Yellowjackets (2021-) - sezon II
- Weak hero class 1 (2022-) - sezon I
- 私がヒモを飼うなんて (2023)
- The good bad mother (2023)
- The king of pigs (2022)
- Pachinko (2022-) - sezon I
- When the weather is fine (2020)
- Missing: the other side (2020-) - sezon I
- 消しゴムをくれた女子を好きになった。(2022)
- Reborn rich (2022)
- The perfect stranger (2023)
- Missing: the other side (2020-) - sezon II
- あなたがしてくれなくても (2023)
- Bitch x Rich (2023)
- 女王様に捧ぐ薬指 (2023)
- Just between lovers (2017-2018)
- Lies hidden in my garden (2023)
- Battle for happiness (2023)
- Beauty queen of jarusalem (2021-) - sezon II
- King the land (2023)
- Heartbeat (2023)
- Do do sol sol la la sol (2020)
- Mask girl (2023)
- The affair (2014-2019) - sezon V
- 星降る夜に (2023)
- Fanletter, please (2022)
- Dear child (2023)
- A time called you (2023)
- Cold blooded intern (2023)
- 恋せぬふたり (2022)
- Hidden love (2023)
- Maestro in blue (2022-) - sezon I
- My lovely liar (2023)
- O rebu (2014)
- Behind your touch (2023)
- Sex education (2019-2023) - sezon IV
- Destined with you (2023)
- The kidnapping day (2023)
- Doona! (2023)
|
|
Powrót do góry |
|
|
martoslawa Mistrz
Dołączył: 29 Wrz 2016 Posty: 10939 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: 15:06:13 19-11-23 Temat postu: |
|
|
Obejrzane w 2023 roku:
- My brilliant friend (2018-) - sezon III
- Sisi (2021-) - sezon II
- Los protegidos: el regreso (2021-) - sezon I
- Dead to me (2019–2022) - sezon III
- His dark materials (2019-2022) - sezon III
- First love: Hatsukoi (2022)
- Soundtrack #1 (2022)
- The lord of the rings: the rings of power (2022-) - sezon I
- Anna (2022) [extended version]
- Love to hate you (2023)
- Summer Strike (2022)
- The summer I turned pretty (2022-) - sezon I
- You (2018-) - sezon IV
- Move to heaven (2021)
- The last of us (2023-) - sezon I
- The glory (2022-2023)
- Only murders in the building (2021-) - sezon II
- The sinner (2017-2021) - sezon IV
- The last kingdom (2015-2022) - sezon V
- Marie-Antoinette (2022-) - sezon I
- Yellowjackets (2021-) - sezon I
- Crash course in romance (2023)
- Scarlet Hill (2022)
- The night manager (2016)
- Somebody (2022)
- Daisy Jones & the six (2023)
- Why didn't they ask Evans? (2022)
- Yellowjackets (2021-) - sezon II
- Weak hero class 1 (2022-) - sezon I
- 私がヒモを飼うなんて (2023)
- The good bad mother (2023)
- The king of pigs (2022)
- Pachinko (2022-) - sezon I
- When the weather is fine (2020)
- Missing: the other side (2020-) - sezon I
- 消しゴムをくれた女子を好きになった。(2022)
- Reborn rich (2022)
- The perfect stranger (2023)
- Missing: the other side (2020-) - sezon II
- あなたがしてくれなくても (2023)
- Bitch x Rich (2023)
- 女王様に捧ぐ薬指 (2023)
- Just between lovers (2017-2018)
- Lies hidden in my garden (2023)
- Battle for happiness (2023)
- Beauty queen of jarusalem (2021-) - sezon II
- King the land (2023)
- Heartbeat (2023)
- Do do sol sol la la sol (2020)
- Mask girl (2023)
- The affair (2014-2019) - sezon V
- 星降る夜に (2023)
- Fanletter, please (2022)
- Dear child (2023)
- A time called you (2023)
- Cold blooded intern (2023)
- 恋せぬふたり (2022)
- Hidden love (2023)
- Maestro in blue (2022-) - sezon I
- My lovely liar (2023)
- O rebu (2014)
- Behind your touch (2023)
- Sex education (2019-2023) - sezon IV
- Destined with you (2023)
- The kidnapping day (2023)
- Doona! (2023)
- Sell your haunted house (2021)
- The deal (2023)
- Twinkling watermelon (2023)
- The killing vote (2023)
- Evilive (2023)
- Persona: Sulli (2023)
- Cigarette girl (2023)
Ostatnio zmieniony przez martoslawa dnia 15:07:52 19-11-23, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
martoslawa Mistrz
Dołączył: 29 Wrz 2016 Posty: 10939 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: 23:00:59 11-12-23 Temat postu: |
|
|
Obejrzane w 2023 roku:
- My brilliant friend (2018-) - sezon III
- Sisi (2021-) - sezon II
- Los protegidos: el regreso (2021-) - sezon I
- Dead to me (2019–2022) - sezon III
- His dark materials (2019-2022) - sezon III
- First love: Hatsukoi (2022)
- Soundtrack #1 (2022)
- The lord of the rings: the rings of power (2022-) - sezon I
- Anna (2022) [extended version]
- Love to hate you (2023)
- Summer Strike (2022)
- The summer I turned pretty (2022-) - sezon I
- You (2018-) - sezon IV
- Move to heaven (2021)
- The last of us (2023-) - sezon I
- The glory (2022-2023)
- Only murders in the building (2021-) - sezon II
- The sinner (2017-2021) - sezon IV
- The last kingdom (2015-2022) - sezon V
- Marie-Antoinette (2022-) - sezon I
- Yellowjackets (2021-) - sezon I
- Crash course in romance (2023)
- Scarlet Hill (2022)
- The night manager (2016)
- Somebody (2022)
- Daisy Jones & the six (2023)
- Why didn't they ask Evans? (2022)
- Yellowjackets (2021-) - sezon II
- Weak hero class 1 (2022-) - sezon I
- 私がヒモを飼うなんて (2023)
- The good bad mother (2023)
- The king of pigs (2022)
- Pachinko (2022-) - sezon I
- When the weather is fine (2020)
- Missing: the other side (2020-) - sezon I
- 消しゴムをくれた女子を好きになった。(2022)
- Reborn rich (2022)
- The perfect stranger (2023)
- Missing: the other side (2020-) - sezon II
- あなたがしてくれなくても (2023)
- Bitch x Rich (2023)
- 女王様に捧ぐ薬指 (2023)
- Just between lovers (2017-2018)
- Lies hidden in my garden (2023)
- Battle for happiness (2023)
- Beauty queen of jarusalem (2021-) - sezon II
- King the land (2023)
- Heartbeat (2023)
- Do do sol sol la la sol (2020)
- Mask girl (2023)
- The affair (2014-2019) - sezon V
- 星降る夜に (2023)
- Fanletter, please (2022)
- Dear child (2023)
- A time called you (2023)
- Cold blooded intern (2023)
- 恋せぬふたり (2022)
- Hidden love (2023)
- Maestro in blue (2022-) - sezon I
- My lovely liar (2023)
- O rebu (2014)
- Behind your touch (2023)
- Sex education (2019-2023) - sezon IV
- Destined with you (2023)
- The kidnapping day (2023)
- Doona! (2023)
- Sell your haunted house (2021)
- The deal (2023)
- Twinkling watermelon (2023)
- The killing vote (2023)
- Evilive (2023)
- Persona: Sulli (2023)
- Cigarette girl (2023)
- Daily dose of sunshine (2023)
- Strong girl Nam-Soon (2023)
- The guest (2018)
- Riding a unicorn (2022)
- Castaway diva (2023)
- Vigilante (2023)
- The bold type (2017-2021) - sezon V
- Only murders in the building (2021-) - sezon III
- Killing Eve (2018-2022) - sezon III
- Killing Eve (2018-2022) - sezon IV
- At the moment (2023)
|
|
Powrót do góry |
|
|
martoslawa Mistrz
Dołączył: 29 Wrz 2016 Posty: 10939 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: 1:48:38 05-01-24 Temat postu: |
|
|
Obejrzane w 2023 roku:
- My brilliant friend (2018-) - sezon III
- Sisi (2021-) - sezon II
- Los protegidos: el regreso (2021-) - sezon I
- Dead to me (2019–2022) - sezon III
- His dark materials (2019-2022) - sezon III
- First love: Hatsukoi (2022)
- Soundtrack #1 (2022)
- The lord of the rings: the rings of power (2022-) - sezon I
- Anna (2022) [extended version]
- Love to hate you (2023)
- Summer Strike (2022)
- The summer I turned pretty (2022-) - sezon I
- You (2018-) - sezon IV
- Move to heaven (2021)
- The last of us (2023-) - sezon I
- The glory (2022-2023)
- Only murders in the building (2021-) - sezon II
- The sinner (2017-2021) - sezon IV
- The last kingdom (2015-2022) - sezon V
- Marie-Antoinette (2022-) - sezon I
- Yellowjackets (2021-) - sezon I
- Crash course in romance (2023)
- Scarlet Hill (2022)
- The night manager (2016)
- Somebody (2022)
- Daisy Jones & the six (2023)
- Why didn't they ask Evans? (2022)
- Yellowjackets (2021-) - sezon II
- Weak hero class 1 (2022-) - sezon I
- 私がヒモを飼うなんて (2023)
- The good bad mother (2023)
- The king of pigs (2022)
- Pachinko (2022-) - sezon I
- When the weather is fine (2020)
- Missing: the other side (2020-) - sezon I
- 消しゴムをくれた女子を好きになった。(2022)
- Reborn rich (2022)
- The perfect stranger (2023)
- Missing: the other side (2020-) - sezon II
- あなたがしてくれなくても (2023)
- Bitch x Rich (2023)
- 女王様に捧ぐ薬指 (2023)
- Just between lovers (2017-2018)
- Lies hidden in my garden (2023)
- Battle for happiness (2023)
- Beauty queen of jarusalem (2021-) - sezon II
- King the land (2023)
- Heartbeat (2023)
- Do do sol sol la la sol (2020)
- Mask girl (2023)
- The affair (2014-2019) - sezon V
- 星降る夜に (2023)
- Fanletter, please (2022)
- Dear child (2023)
- A time called you (2023)
- Cold blooded intern (2023)
- 恋せぬふたり (2022)
- Hidden love (2023)
- Maestro in blue (2022-) - sezon I
- My lovely liar (2023)
- O rebu (2014)
- Behind your touch (2023)
- Sex education (2019-2023) - sezon IV
- Destined with you (2023)
- The kidnapping day (2023)
- Doona! (2023)
- Sell your haunted house (2021)
- The deal (2023)
- Twinkling watermelon (2023)
- The killing vote (2023)
- Evilive (2023)
- Persona: Sulli (2023)
- Cigarette girl (2023)
- Daily dose of sunshine (2023)
- Strong girl Nam-Soon (2023)
- The guest (2018)
- Riding a unicorn (2022)
- Castaway diva (2023)
- Vigilante (2023)
- The bold type (2017-2021) - sezon V
- Only murders in the building (2021-) - sezon III
- Killing Eve (2018-2022) - sezon III
- Killing Eve (2018-2022) - sezon IV
- At the moment (2023)
- Because this is my first life (2017)
- 1670 (2023)
- Night has come (2023)
Reality shows:
- The devil's plan (2023)
- Single's inferno (2021-) - sezon I
- Single's inferno (2021-) - sezon II
- Siren: survive the island (2023)
Kusi mnie, żeby zrobić drobne podsumowanko, więc... z obejrzanych przeze mnie seriali w 2023 roku najbardziej podobały mi się:
DRAMAT:
- My brilliant friend - oczywista oczywistość, uwielbiam zarówno serial, jak i książki.
- The affair - długo czekałam z obejrzeniem ostatniego sezonu (wszystko przez netflix ), ale wystarczyło parę odcinków, bym sobie przypomniała jak fantastyczny jest to serial.
- Wyróżnię jeszcze The Glory, bo ten serial zostaje w pamięci na dłużej.
ROMANS:
- First love: Hatsukoi - przepiękna to była historia z cudowną przewodnią piosenką. Zarówno młodzi, jak i starsi aktorzy dali radę.
- Wyróżnię jeszcze Doona!, bo w pewnym momencie zaczęłam się zastanawiać, czy para z tego serialu nie stanie się jedną w moich ulubionych.
THRILLER:
- The deal - perełka. Nie spodziewałam się, że ten serial aż tak przypadnie mi do gustu, raczej obstawiałam że obejrzę jeden odcinek i na tym będzie koniec, a tu proszę. Nie mogłam się oderwać od ekranu dopóki nie skończyłam całości. Dużo w nim niespodziewanych zwrotów akcji.
- Anna - oglądałam go jakoś na początku roku i już wiele nie pamiętam, ale na pewno baaardzo mi się podobało.
- Lies hidden in my garden - intrygujący był to serial, ciekawie nakręcony.
KOMEDIA ROMANTYCZNA:
- King the land - Aj, jakie pozytywne emocje budził we mnie ten serial... a główna para miała wspaniałą chemię. Nadal lubię sobie słuchać soundtracku.
- 消しゴムをくれた女子を好きになった。- bo było niesamowicie cute, cieplej mi się robiło na sercu przy oglądaniu.
FANTASY:
- Reborn rich - pierwszy odcinek był trochę nudny, ale potem bardzo się wciągnęłam. Ciekawa historia.
REALITY SHOW:
- Single's Inferno - bo jak już zaczęłam, to nie mogłam się od tego oderwać.
- Wyróżnię też The devil's plan, bo też bardzo dobrze mi się oglądało. |
|
Powrót do góry |
|
|
martoslawa Mistrz
Dołączył: 29 Wrz 2016 Posty: 10939 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: 23:33:18 29-01-24 Temat postu: |
|
|
Obejrzane w 2024 roku:
- Gyeongseong Creature (2023-) - sezon I
- Death's Game (2023-2024)
- Tell me that you love me (2023-2024)
- A good day to be a dog (2023-2024)
- Welcome to Samdal-ri (2023-2024)
Reality shows:
- Love like a k-drama (2023)
- Is she the wolf? (2023)
- Love is blind: Japan (2022)
- Single's inferno (2021-) - sezon III
*pogrubione to, co bardzo mi się podobało. |
|
Powrót do góry |
|
|
martoslawa Mistrz
Dołączył: 29 Wrz 2016 Posty: 10939 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: 12:28:45 04-03-24 Temat postu: |
|
|
Obejrzane w 2024 roku:
- Gyeongseong Creature (2023-) - sezon I
- Death's Game (2023-2024)
- Tell me that you love me (2023-2024)
- A good day to be a dog (2023-2024)
- Welcome to Samdal-ri (2023-2024)
- A shop for killers (2024)
- LTNS (2024)
- A killer paradox (2024)
- Marry my husband (2024)
Reality shows:
- Love like a k-drama (2023)
- Is she the wolf? (2023)
- Love is blind: Japan (2022)
- Single's inferno (2021-) - sezon III
*pogrubione to, co bardzo mi się podobało. |
|
Powrót do góry |
|
|
|