Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Supernatural (nie z tego świata)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Forum Zagraniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
natalia**
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 118175
Przeczytał: 160 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 1:09:19 01-11-14    Temat postu:

No to jestem pod wrażeniem bardzo szybko Ci poszło
a oglądałaś od 1 sezonu czy późniejsze sezony ??
W sumie sądziłam że Dean będzie dłużej demonem a nie po ledwo 3 odc przestanie Nim być
jestem trochę zawiedziona bo podobał Mi sie taki Dean
Najlepsze jak postawił się królowi piekła ze ten Sam udał sie do Sama
by pomógł bratu , czyżby się go obawiał ??

No ale nie zapominajmy że Dean ma znamię i wszystko
moze jeszcze sie wydarzyć .

no i racja ciekawe co to za babka hmm czyżby nowy wróg ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Violetta
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 3140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:53:30 05-11-14    Temat postu:

Oglądałam wszystkie sezony.
Tylko jakiś czas miałam przerwę a potem nadrabiałam.
A myślę że jeszcze z Deanem może się dziać w końcu znak dalej ma.
Myślę że to namiesza.
Crowley bojący się kogoś byłoby rzadkością,ale coś w tym jest że może mieć objawy. A jak patrzeć na Deana- demona ze znamieniem to mógłby być silniejszy niż inne demony.

A moja przyjaciółka ma pewne podejrzenia co do tej kobiety.
I ciekawi mnie czy ma racje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalia**
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 118175
Przeczytał: 160 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:33:18 22-11-14    Temat postu:

Rozumiem Ja wcześniej obejrzałam 5 sezonów a potem odstawił
na dłuższy czas supernatural dopiero niedawno nadrobiłam wszystko by być już na bieżąco
wiesz też Mi sie wydaje że z Deanem wszystko jasne jeszcze nie jest chociaż uważam ze scenarzyści trochę się pospieszyli z uwolnieniem Deana od demona
no ale nie wiem czy oglądałaś najnowszy odc gdzie bracia wybrali się do pewnej posiadłości gdzie mieli odebrać spadek Bobiego a tam Dean wpakował
zniekształconemu pare kulek a On juz nieżył
Sam chciał o tym porozmawiać z bratem ale ten nie chciał więc jest cos na rzeczy
pewnie znamię daje o Sobie znać .
Ostatnie dwa odc to stare dobre SP
bez aniołów itp chociaż brakowało Mi Casa i Crowleya zwłaszcza tego drugiego
bo uwielbiam tego gościa i Jego docinki

W najnowszym odc mieliśmy polski akcent bo zagrała w odc Iza Miko
fajnie było Ją zobaczyć w SP tylko szkoda że Jej postać uśmiercili w tym samym odc

A co twoja przyjaciółka podejrzewa ??
bo na razie nie było nic pokazane co sie dzieje z ta kobieta
pewnie akcja rozegra sie pod koniec sezonu albo gdzieś w srodku




BIEDNY sAMI HEHE
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Violetta
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 3140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:38:15 02-12-14    Temat postu:

Za aniołami aż tak nie przepadam, jedynie jeśli jest Cass go najbardziej lubię poza braćmi no i Crowleya to moi ulubieńcy.
Ale mam nadzieje że znak jeszcze da o sobie znać, bo inaczej byłoby głupio, że tak mało było o nim, ale słyszałam że Kain ma być jeszcze więc i pewnie znak będzie jeszcze działał.

A lubię oglądać polskich aktorów w zagranicznych filmach, a tutaj jak dla mnie Miko nieźle zagrała.
Aż byłam ciekawa jej roli, że jak tylko wróciłam z wyjazdu nadrobiłam odcinek ten i następny teraz wiem że przyjaciółka mi się myliła bo myślała, że to Abel. Bo jak był Kain to mógłby być postać brata bo szczerze zapomniałam czy Abel nie żyje.
Ale końcówka ostatniego odcinka była ciekawa jestem ciekawa co u Crowleya dziać się będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFalcon
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 23531
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdziekolwiek Ty jesteś...
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:29:04 03-12-14    Temat postu:

Ja na razie się nie wypowiadam, bo jestem 3 odcinki do tyłu, na razie nadrabiam "Breaking Bad".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalia**
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 118175
Przeczytał: 160 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:02:57 05-12-14    Temat postu:

Widziałam że najnowszy odc już jest dostępny ale jeszcze nie ma z napisami
pewnie jutro juz będą tak Mi sie wydaje bo serial wraca na tory z pierwszych sezonów
ostatnie odc nawet Mi się podobały
a końcówka najlepsza okazuje się że crowley ma matkę !!
byłam w wielkim szoku bo nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy a chciał
trochę po torturować ową kobietę ale mina Mu zaraz zrzedła gdy Ją zobaczył

Ja hmm zbytnio też nie przepadam za aniołami jakoś ich wątek tak bardzo Mnie nie interesuje w serialu wyjątkiem jest Cass bo jego bardzo lubię
podobał Mi sie bardzo w 4 sezonie jak się pojawił a potem zaczynał się zmieniac
pod wpływem Winchesterów
Hanna postanowiła oddać ciało i wróciła do nieba a Cass zaczyna też sie nad tym
zastanawiać hmm mam nadzieję ze tego nie zrobi

Mi sie bardzo podobała gra Izy Miko w serialu szkoda że to tylko gościnny występ
mogli scenarzyści bardziej rozkręcić jej bohaterkę tak na parę odc
ale nie narzekam
fajnie zagrała i pasowała do tej roli a Dean nieźle Ją załatwił hehe


Powrót do góry
Zobacz profil autora
fantasma
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 3815
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:20:58 21-10-15    Temat postu:

Jak juz przebrnęłam przez te pierwsze 8 odcinków (w tym sensie, ze je po prostu ominęłam i już kolejny raz ich nie próbowałam oglądac) bylo juz tylko lepiej i jestem w nadrabianu na 9x19 i jak dotąd podobają mi sie odcinki były mze ze 2 moze 3 trzy, któr mnie troszkę znudziły, ale ogólnie jest ok i ogladam dalej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalia**
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 118175
Przeczytał: 160 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:10:14 24-10-15    Temat postu:

Widze ze ruszył nowy sezon ale poczekam aż będzie dostępny cały sezon
bo jak wspominał gdzie indziej nie lubię czekac całego tygodnia na kolejny odc

No i ciekawe co będzie motywem przewodnim w 10 sezonie
a jak na tyle sezonów to serial nadal trzyma poziom
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fantasma
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 3815
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:07:51 25-10-15    Temat postu:

natalia** napisał:
Widze ze ruszył nowy sezon ale poczekam aż będzie dostępny cały sezon
bo jak wspominał gdzie indziej nie lubię czekac całego tygodnia na kolejny odc

No i ciekawe co będzie motywem przewodnim w 10 sezonie
a jak na tyle sezonów to serial nadal trzyma poziom


w 11;) 10 jest już caly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalia**
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 118175
Przeczytał: 160 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:03:01 25-10-15    Temat postu:

fantasma napisał:
natalia** napisał:
Widze ze ruszył nowy sezon ale poczekam aż będzie dostępny cały sezon
bo jak wspominał gdzie indziej nie lubię czekac całego tygodnia na kolejny odc

No i ciekawe co będzie motywem przewodnim w 10 sezonie
a jak na tyle sezonów to serial nadal trzyma poziom


w 11;) 10 jest już caly


Hehe Mój błąd pomyliło Mi się


Powrót do góry
Zobacz profil autora
Liam
Generał
Generał


Dołączył: 13 Gru 2018
Posty: 8023
Przeczytał: 106 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 11:04:46 18-08-20    Temat postu:

Serial wróci z drugą częścią finałowego sezonu - 8 października.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalia**
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 118175
Przeczytał: 160 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:28:07 18-08-20    Temat postu:

Liam napisał:
Serial wróci z drugą częścią finałowego sezonu - 8 października.


Strasznie długo każą Nam czekać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Liam
Generał
Generał


Dołączył: 13 Gru 2018
Posty: 8023
Przeczytał: 106 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 23:57:01 08-11-20    Temat postu:

Ostatni odcinek kończący cały serial zostanie wyemitowany 19 listopada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalia**
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 118175
Przeczytał: 160 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:23:01 09-11-20    Temat postu:

Liam napisał:
Ostatni odcinek kończący cały serial zostanie wyemitowany 19 listopada.


O to już niedługo , jestem ciekawa jak Oni to wszystko pozamykają itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Angelica
Moderator
Moderator


Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212110
Przeczytał: 110 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Baker Street
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:12:06 25-06-21    Temat postu:

powstanie prequel/spin-off serialu pod tytułem "The Winchesters".

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Forum Zagraniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Następny
Strona 18 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin