Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Akcje, tutoriale.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Grafika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ashley.
King kong
King kong


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 2025
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Forks :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:37:30 11-05-09    Temat postu:

Kurcze ale mimo wszystko mi to nie działa jak wchodze w ps i właczam wczytaj operacje to pokazuje mi sie taka ramka z hasłem operacje,ale nic tam nie ma,wiec nie moge nic wczytac poza tym nie pojawia mi sie pod "operacje domyślne" takie coś jak Photoshop Action 2 (tak jak na rysunku 4)
Moze wiesz jak sobie z tym poradzic ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaqueline
Detonator
Detonator


Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ck
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:14:21 11-05-09    Temat postu:

A mogłabyś pokazać screena, co się dzieje, kiedy próbujesz zastosować akcję? Bo nie za bardzo wiem, o co w ogóle chodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashley.
King kong
King kong


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 2025
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Forks :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:12:05 11-05-09    Temat postu:

Okej zrobie screeny,ale nie wiem czy zdąże je dzisiaj wstawic,wiec jakby co powinnam je jutro juz wkleic
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaqueline
Detonator
Detonator


Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ck
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:05:43 11-05-09    Temat postu:

Ok, no to w takim razie czekam.
Nie obiecuję, że Ci pomogę, ale w każdym razie będę się starała.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashley.
King kong
King kong


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 2025
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Forks :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:39:34 12-05-09    Temat postu:

ok więc wygląda to mniej wiecej tak...otwieram jakies zdjecie i klikam "wczytaj operacje".pojawia mi się taka ramka i dalej nie wiem co z tym zrobic...

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a teraz spróbowałam wpisać w te wolne pole na nazwe pliku PSD Lov i pojawił mi sie komunikat,ze nie można odczytac tego pliku gdyż nie jest on zgodny z tą wersją prgramu Photoshop (coś takiego mniej więcej..)
więc może chodzi po prostu o to,ze ten program jest jakiś lipny lub to jest jakaś bedznadziejna wersja? i trzeba bedzie ściągnać nowy...


Ostatnio zmieniony przez Ashley. dnia 11:41:14 12-05-09, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lovejka
Generał


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 8010
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:46:17 12-05-09    Temat postu:

Jak wiadomo PS ma różne wersje, a z tego co pamiętam tamtą akcję robiłam w 7.0 albo CS4, więc pewnie nie pasuje on do Twojej wersji. Tak bywa, nic strasznego się dzieje.

I Ty nie masz żadnego problemu.
Trzeba tylko poczytać jak się wgrywa akcje.
Ściągasz? Ok, zapisujesz na pulpicie.
Kilkasz "wgraj akcję" i w tym oknie wybierasz "pulpit" no i potem klikasz na zapisaną akcję na pulpicie, no i "wczytaj".
I po sprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaqueline
Detonator
Detonator


Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ck
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:12:00 12-05-09    Temat postu:

Właśnie, Lovejka. ma rację, ty nie masz żadnego problemu, tylko po prostu dokładnie nie wiesz jak te akcje wczytać

Więc kiedy wybierasz wczytaj z tego folderu, gdzie masz te wszystkie akcje, kliknij na jedną i wybierz Wczytaj. I tak jak miałaś na pierwszym rysunku w okienku zadań pojawią Ci się takie foldery (chodzi mi o to, np. tam gdzie masz Operacje domyślne). Wybierz akcję (np. tu gdzie jest Kanał ramki - 50 pikseli), kliknij na nią i wciśnij w tej ramce taki gizuczek Play. I tyle

Jeśli nie zrozumiałaś tego, to napisz, dam Ci screeny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashley.
King kong
King kong


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 2025
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Forks :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:09:03 12-05-09    Temat postu:

Okej dziękuje bardzo dziewczyny za wytłumaczeni Lov mozesz rzeczywiście miec racje bo ja mam PS C3
Wieczorem usiade do tego na spokojnie i spróbuje to zrobic
Jeśli bede rzeczywiscie miała jakies problemy to poprosze o screeny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaqueline
Detonator
Detonator


Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ck
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:46:59 12-05-09    Temat postu:

Chwilka chwilka o ile się nie mylę, to napisałaś, że próbowałaś zastosować akcję o nazwie pliku PSD Lov czy jakoś tak?
W takim razie to nie jest akcja tylko plik psd, Photoshopa
Jak masz jeszcze pytania, to spoko, pisz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lovejka
Generał


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 8010
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:49:23 12-05-09    Temat postu:

Ano, Jaq, przeoczyłam to nawet.
PSD to nie akcja, akcja to nie PSD.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaqueline
Detonator
Detonator


Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ck
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:58:52 12-05-09    Temat postu:

Każdemu się zdarza
Także jeśli Mikusia masz plik o zakończeniu .psd to otwierasz normalnie za pomocą otwórz i tam gdzie masz zdjęcie oryginalne wklejasz swoje i masz taką gotową akcję w postaci psd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashley.
King kong
King kong


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 2025
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Forks :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:42:10 15-05-09    Temat postu:

Aha...bo ja troszke nieogarnieta jestem w tematach grafiki,wiec czy mogłabys wstawic przykładowe screeny jak to zrobic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lovejka
Generał


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 8010
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:18:16 27-05-09    Temat postu:

akcja.
może komuś się przyda. ; )
ogółem kolory wychodzą dobrze na większości zdjęć, byleby zdjęcia nie były przesadziście jasne.



[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mi_Corazon
Idol
Idol


Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:22:55 29-05-09    Temat postu:

Śliczna akcja Lovej <3 A i pytanko jak zrobiłaś tego niebieskiego kleksa? Jak to brush to wstaw mi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lovejka
Generał


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 8010
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:23:40 29-05-09    Temat postu:

To tekstura, zaraz ją wstawię. ; )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Grafika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin