Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POMOC dla grafików
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 183, 184, 185  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Grafika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smieszkula
Generał


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 7912
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:53:02 09-04-07    Temat postu:

To jest wkurzające takie coś ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marta:))
Generał


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 8204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: nie z tej ziemii
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:54:34 09-04-07    Temat postu:

uuuu to kiepsko macie
a crackiwam nie dzialaja ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aga;)
Mocno wstawiony


Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 6168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NS city xD

PostWysłany: 22:57:12 09-04-07    Temat postu:

Mi nie działają ;( już chyba 3 cracki próbowałam i żaden nie podszedł i pytałam sie na innym forum i tam mi powiedzieli że tylko format pomoże
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marta:))
Generał


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 8204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: nie z tej ziemii
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:58:33 09-04-07    Temat postu:

a co sie stalo ze ci sie zepsul czy co ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aga;)
Mocno wstawiony


Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 6168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NS city xD

PostWysłany: 23:01:14 09-04-07    Temat postu:

Nie tylko ściągłam Photoshopa po polsku tego na 30 dni i potem minęło to 30 dni to wgrałam jakiegoś cracka i znowu miałam na 30 dni wersje już nie Tryout tylko Realize i znowu minelo 30 dni i wgralam znowu cracka ale już nie działa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smieszkula
Generał


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 7912
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:01:36 09-04-07    Temat postu:

ja szukałam cracka na Polską Wersje i nie ma
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marta:))
Generał


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 8204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: nie z tej ziemii
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:06:23 09-04-07    Temat postu:

ja mam cracka na APS CS2 ale ja go wgralam jak jeszcze angielka wersje mialam i pozniej spolszczenie i nie mam tak ze co 30 dni musze znowu go robic tylko na zawsze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smieszkula
Generał


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 7912
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:08:46 09-04-07    Temat postu:

Jak bedzie juz crack na polską wersje to tez bede miała tego photoshopa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aga;)
Mocno wstawiony


Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 6168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NS city xD

PostWysłany: 23:13:19 09-04-07    Temat postu:

do polskiej wersji to jest chyba ten
[link widoczny dla zalogowanych]
ale mi tylko działał 30 dni ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marta:))
Generał


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 8204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: nie z tej ziemii
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:20:49 09-04-07    Temat postu:

kurde crack wygasl... moge wstawic jutro i zobaczycie czy bedzie wam dzialal
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aga;)
Mocno wstawiony


Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 6168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NS city xD

PostWysłany: 23:22:23 09-04-07    Temat postu:

oki marta:)) to wstaw będe wdzięczna ;* może akurat będzie działał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marta:))
Generał


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 8204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: nie z tej ziemii
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:26:15 09-04-07    Temat postu:

powinno dzialac.. tak mi sie wydaje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 22848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 6:29:41 10-04-07    Temat postu:

Marta, jakbyś mogła mi wytłumaczyć krok po kroku bo ja głupi jestem, jak zrobiłaś tą taką mgiełkę pod napisem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sijusiunia
Idol
Idol


Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 1801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hollywood
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 9:02:45 10-04-07    Temat postu:

Ja mam też sam problem jak dziewczyny. mam tylko jedno pytanie czy naprawde musze robić formatt kompa by mieć tem program czy nie moge poprostu zainstalować go na innym dysku? a i może czy granie tego cracka jest płatne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marta:))
Generał


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 8204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: nie z tej ziemii
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:16:02 10-04-07    Temat postu:

...sylwusia... napisał:
Ja mam też sam problem jak dziewczyny. mam tylko jedno pytanie czy naprawde musze robić formatt kompa by mieć tem program czy nie moge poprostu zainstalować go na innym dysku? a i może czy granie tego cracka jest płatne?


no jasne ze nie... crack jest po to zeby nie placic i miec na zawsze bo ten program nie jest zaz darmo...

maticzku to jedno klikniecie i juz... nie ma czego tlumaczyc kroczek po kroczku...
bierzesz pedzel ustawiasz kolor i pedzel takie kolko niewyrazne cyk i masz mgielke

a maticzku takie pytania to moze zadawaj w temacie pytania do grafikow odnosnie ich prac bo tutaj to tak ogolnie o robienu banerkow dla tych co nie umieja


Ostatnio zmieniony przez marta:)) dnia 13:37:16 10-04-07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Grafika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 183, 184, 185  Następny
Strona 10 z 185

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin