Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Harry Potter - film
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 63, 64, 65  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Harry Potter
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ayashi^^
Mocno wstawiony


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 7297
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:45:55 15-03-08    Temat postu:

no tak skromnie to sie raczej nie da takiego długiego filmu opowiedziec^^
na wikipedii jest streszczenie fabuły^^ wpisz w google harry potter i czara ognia i powinna byc strona wikipedii, to chyba bedzie latwiejsze niz mialabym Ci opowiadac prawda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
...::Justyna::...
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 11908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Królewskie miasto-Kraków ^^
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:07:13 15-03-08    Temat postu:

No. Dzięki Jeszcze tak nie robiła, ale chyba zaczne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Angelica
Moderator
Moderator


Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 152191
Przeczytał: 643 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Baker Street
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:34:38 03-05-08    Temat postu:

Już w piątek Czara ognia na TVN
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ayashi^^
Mocno wstawiony


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 7297
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:27:15 03-05-08    Temat postu:

a kiedy nakrecą kolejna czesc harrego? wie ktos
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Angelica
Moderator
Moderator


Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 152191
Przeczytał: 643 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Baker Street
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:46:03 03-05-08    Temat postu:

ayashi^^ napisał:
a kiedy nakrecą kolejna czesc harrego? wie ktos


Właśnie teraz kręcą Księcia Półkrwi. Premiera jest przewidziana jest na listopad 2008.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ayashi^^
Mocno wstawiony


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 7297
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:48:43 03-05-08    Temat postu:

łoosz..to jeszcze troche długo^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LoveMessages
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 22:27:28 04-05-08    Temat postu:

No chyba nawet pójdę na tego Harrego. Stara d**a jestem, ale i tak go lubię hehe:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zaglebista
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 11604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tuchola
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:48:00 10-05-08    Temat postu:

wczoraj pierwszy raz ogladałam 4 część i muszę przyznać , że bardzo mi się spodobała wiedziałam co się zdarzy bo czytałam ksiązke ale i tak super i wreszcie nie jakaś dziecinada - tak jak we wcześniejszych częsciach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
...::Justyna::...
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 11908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Królewskie miasto-Kraków ^^
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:09:45 11-05-08    Temat postu:

aniulek napisał:
ayashi^^ napisał:
a kiedy nakrecą kolejna czesc harrego? wie ktos


Właśnie teraz kręcą Księcia Półkrwi. Premiera jest przewidziana jest na listopad 2008.


A w Polsc kiedy będzie premiera?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Angelica
Moderator
Moderator


Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 152191
Przeczytał: 643 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Baker Street
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:15:37 11-05-08    Temat postu:

...::Justyna::... napisał:
aniulek napisał:
ayashi^^ napisał:
a kiedy nakrecą kolejna czesc harrego? wie ktos


Właśnie teraz kręcą Księcia Półkrwi. Premiera jest przewidziana jest na listopad 2008.


A w Polsc kiedy będzie premiera?


Prawdopodobnie na 21 listopada
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KlaudiaLaFleur
Generał


Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 7750
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Grimmauld Place 12

PostWysłany: 13:22:43 12-05-08    Temat postu:

ja juz sie nie umie doczekac listopada xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Angelica
Moderator
Moderator


Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 152191
Przeczytał: 643 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Baker Street
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:03:00 25-05-08    Temat postu:

Zmarł aktor grający w najnowszym Harrym Potterze

Rob Knox, jeden z aktorów występujących w produkcji "Harry Potter i Książę Półkrwi", nie żyje.

18-letni Brytyjczyk został śmiertelnie ranny podczas bójki, która wywiązała się w sobotę w Lodynie. Do walki doszło przed jednym z barów w południowo-zachodniej części miasta. Chłopak zginął od ciosu nożem.

W wyniku bójki do szpitali trafiło pięciu młodych ludzi. Był wśród nich 21-latek, którego aresztowano pod zarzutem morderstwa.

W nowym filmie Knox wcielił się w rolę jednego z uczniów szkoły Ravenclaw, Marcusa Belby'ego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Angelica
Moderator
Moderator


Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 152191
Przeczytał: 643 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Baker Street
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:26:19 03-06-08    Temat postu:

Ciekawe czy jest już oficjalny zwiastun filmu?
Na razie widziałam tylko takie robione przez fanów, oraz wypowiedzi z planu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KlaudiaLaFleur
Generał


Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 7750
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Grimmauld Place 12

PostWysłany: 15:43:41 03-06-08    Temat postu:

ja tez tylko zdjecia widzialam i cos czytalam ale zwiastunu jeszcze raczej nie ma
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Angelica
Moderator
Moderator


Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 152191
Przeczytał: 643 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Baker Street
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:51:15 03-06-08    Temat postu:

Podobno coś jest na filmweb, ale ja nie mogę wejść tam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Harry Potter Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 63, 64, 65  Następny
Strona 15 z 65

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin