Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Homoseksualizm
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 31, 32, 33  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Kobieta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Natalia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 19271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:14:04 17-09-09    Temat postu:

Najpiękniejszych filmem jaki w życiu widziałam okazującym
związek homoseksualny jest Tajemnica Brokeback Mountain


Ten film wstrząsnął mną i wzruszył,, nie rozumiem dlaczego zwykli
ludzie nie potrafią zakceptowac u innych innej orientacji

Co oni tym ludziom przeszkadzają ?

tym że sie kochają i łączy ich cos wyjątkowego ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vondynizer
Generał


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:22:29 17-09-09    Temat postu:

Natalia napisał:
Najpiękniejszych filmem jaki w życiu widziałam okazującym
związek homoseksualny jest Tajemnica Brokeback Mountain


Ten film wstrząsnął mną i wzruszył,, nie rozumiem dlaczego zwykli
ludzie nie potrafią zakceptowac u innych innej orientacji


ja tez tak uważam. ten film jest pełen emocji i co najważniejsze ważnej prawdy życiowej. ukazuje, że ludzie są różni, a mimo to potrafię kochać.

i trzeba to uszanować! a jak ktoś nie chce to chociaż niech nie komentuje na głos, bo może zrobić komuś przykrość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Evelina111
King kong
King kong


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 2922
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:55:18 27-11-09    Temat postu:

Dla mnie najsmieszniejsze jest to ze prawie wszyscy mowia ze akceptuja a jak juz zobacza taka pare na zywo to sie GAPIĄ ze malo im oczy z orbit nie wyjda.. Czasami gay czy lesbijka moze byc lepszym czlowiekiem niz hetero ktory uwaza sie za super normalnego i zdrowego na umysle bo nie jest inny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cortiza.
Mocno wstawiony


Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5089
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:06:48 28-11-09    Temat postu:

Dla mnie to że ktoś jest homo nie jest czyms zlym.
I denerwuje mnie poglad niektorych osob. Poprzedniczka wyzej wspomniala o takich sytuacjach. Wczoraj mialam spotkanie w sql z pisarzem, ktory w pewnym momencie powiedzial że ma chłopaka. w sql śmiech... Aż głupio
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lizzie
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 25634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:09:17 28-11-09    Temat postu:

Ostatnio spytałam swojej najlepszej koleżanki czy jej stosunek do mnie zmienił by się, gdybym wolała dziewczyny, innej powiedziałam wprost, że wolę, po czym potem wyjaśniłam, że to tylko żart, bo żartem był - lubię pytać ludzi o takie rzeczy I spoko, obie w pełni by to zaakceptowały
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Evelina111
King kong
King kong


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 2922
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:30:31 29-11-09    Temat postu:

Ludzie nie zawsze potrafia zrozumiec i pogodzic sie z 'innością' chociaz mi rowniez to wcale nie przeszkadza. Kiedys mialam okazje rozmawiac z gejem i naprawde bardo fajny, miły, wesoły facet.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elle
Mocno wstawiony


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 5383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:46:57 29-11-09    Temat postu:

Evelina111 napisał:
Ludzie nie zawsze potrafia zrozumiec i pogodzic sie z 'innością' chociaz mi rowniez to wcale nie przeszkadza. Kiedys mialam okazje rozmawiac z gejem i naprawde bardo fajny, miły, wesoły facet.


podobno gej jest najlepszym przyjacielem dziewczyny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Evelina111
King kong
King kong


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 2922
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:15:24 29-11-09    Temat postu:

Racja. Chialabym miec przyjaciela geja bo w zwykla przyjazn pomiedzy facetem hetero a kobieta nie wierze..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Megan
Generał


Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 7845
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:26:50 29-11-09    Temat postu:

Popieram EllE* mam przyjaciół geji ( są parą ) nigdy na nikogo bym ich nie wymieniła !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cortiza.
Mocno wstawiony


Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5089
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:54:24 29-11-09    Temat postu:

Ostatnio też z kumpelami gadalam o tym, że fajnie miec za frienda gościa;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rebeldusia
King kong
King kong


Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 2625
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:23:36 15-12-09    Temat postu:

Gej sobie nawet może być, tylko szkoda mi dzieci, które adoptują
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cortiza.
Mocno wstawiony


Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5089
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:33:22 15-12-09    Temat postu:

A co złego jest w takiej rodzinie? Że inni mogą się smiac?
Może to nie jest typowa rodzina, ale nie muszą wpaiac pary dzieciom że mów Mi MAMO 1 CZY MAMO2.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilijka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 14259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Neverland
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:42:32 15-12-09    Temat postu:

Współczuć można dzieciakom tylko dlatego, że inni się z nich śmieją. To sprawa kontrowersyjna, nie wiem czy jestem za tym, żeby pary homo miały takie prawo.
W ogóle cała sprawa takich związków jest bardzo dyskusyjna. Nie powinno się nikomu zabraniać kochać drugiej osoby, to jak najbardziej. Ale często homoseksualiści są nieszczęśliwi. Nie mówię, że zawsze, nie! Ale często. Może więc warto się zastanowić, gdzie tu tkwi problem? W społeczności? W samych zainteresowanych? Może w siłach wyższych, które ponoć wiedzą najlepiej, co komu trzeba przyporządkować, jakie cechy?

Kiedyś też się zachwycałam "Tajemnicą Brokeback Mountain". Ale ten film chwilami jest niesmaczny, chodzi mi o sceny "łóżkowe", niekoniecznie dziejące się w łóżku nawet. Może jestem niedojrzała czy coś, ale wolę oglądać bardziej subtelne filmy, potrafiące przekazać równie duzo, jak nie więcej. "Aleksander" - mistrzostwo moim zdaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vondynizer
Generał


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 0:01:58 16-12-09    Temat postu:

olinac napisał:
Gej sobie nawet może być, tylko szkoda mi dzieci, które adoptują


a jakim sensie Ci ich szkoda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cortiza.
Mocno wstawiony


Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5089
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:49:23 18-12-09    Temat postu:

Vondy pytalam o to też:0
Może Olinac chodzilo o to co napisala Lili, że inni mogą się z nich śmiac:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Kobieta Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 31, 32, 33  Następny
Strona 32 z 33

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin