Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mezczyzni z broda
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Kobieta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Zarost
tak
40%
 40%  [ 29 ]
nie
59%
 59%  [ 42 ]
Wszystkich Głosów : 71

Autor Wiadomość
Vondynizer
Generał


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:44:42 28-11-09    Temat postu:

i pomyśleć, że mógłby mi się palec zakręcić w tę brodę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cortiza.
Mocno wstawiony


Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5089
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:58:28 28-11-09    Temat postu:

Sorki, ale nie podobają mi się faceci z brodą
No chyba że to jest trzydniowy zarościk - wtedy wyglada sexy:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vondynizer
Generał


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:16:25 28-11-09    Temat postu:

kasiaZrbd napisał:

No chyba że to jest trzydniowy zarościk - wtedy wyglada sexy:)


widzę, że kolejna osoba lubi to samo. taki 2-3 dniowy jest świetny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cortiza.
Mocno wstawiony


Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5089
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:27:49 29-11-09    Temat postu:

No a jak;] Mi się to tak podoba, że nie mogę
Ale gładziutka twarz u faceta też jest spoko;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vondynizer
Generał


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:54:21 29-11-09    Temat postu:

na mnie to strasznie działa... uwielbiam taki 2-3 dniowy zarost. bardzo męski wg mnie jest. choć nie wszytskim pasuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cortiza.
Mocno wstawiony


Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5089
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:50:40 04-12-09    Temat postu:

Ale to kluje przy calowaniu;p
Wiem z doświadczenia;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Evelina111
King kong
King kong


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 2922
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:52:02 04-12-09    Temat postu:

Mnie nie kłuje albo moze nie zwracam na to uwagi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cortiza.
Mocno wstawiony


Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5089
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:13:35 05-12-09    Temat postu:

A mnie klulo:)
I draznilo:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vondynizer
Generał


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:40:48 05-12-09    Temat postu:

a ja przy całowaniu nie zwracam na to uwagi, bo jestem skupiona na czymś innym...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dulcemogosia
Generał


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 8210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:23:32 07-12-09    Temat postu:

Hmm Broda absolutnie nie!
Ale 3 dniowy zarost, ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vondynizer
Generał


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:53:31 07-12-09    Temat postu:

yy, broda to dla mnie dopada w przedbiegach... nie lubię, nie! a takiej długaśnej to już wgl.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kika20
Mocno wstawiony


Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 5826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skopanie/Baranów Sandomierski
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 0:46:50 08-12-09    Temat postu:

Mi nie podoba się broda ale taki lekki zrościk to może być ale nie u wszystkich,
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cortiza.
Mocno wstawiony


Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5089
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:17:54 12-12-09    Temat postu:

Wszystkim sie widac podba dniowy zarost:)
Przynajmniej tym ktore to piszą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vondynizer
Generał


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:50:53 13-12-09    Temat postu:

ni super. ten 2-3 dniowy zarost jest taki bardzo męski wg mnie... z resztą w miłym towarzystwie nie zwracam uwagi an to czy drapie czy nie. ale zwracam uwagę na sam fakt posiadania tego zarostu... ah.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Locamente
King kong
King kong


Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 2009
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:05:05 13-12-09    Temat postu:

Vondynizer napisał:
ni super. ten 2-3 dniowy zarost jest taki bardzo męski wg mnie... z resztą w miłym towarzystwie nie zwracam uwagi an to czy drapie czy nie. ale zwracam uwagę na sam fakt posiadania tego zarostu... ah.


Dokładnie, dla mnie taki 2 dniowy zarost dodaje facetowi męskości i urody. Ale brodzie mówię zdecydowanie nie!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Kobieta Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 8 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin