Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Operacje plastyczne
Idź do strony 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Kobieta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magda
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 3681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 0:47:49 30-12-05    Temat postu: Operacje plastyczne

Co o nich myślicie? Chcielibyście sobie może jakąś zrobić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcia
Aktywista
Aktywista


Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 1:25:21 30-12-05    Temat postu:

ja nie zbyt wilkie ryzyko a pozatym nie raz w tv pokazywali jakie drastyczne skutki moze ona przynies zamiast czegos ladniejszego jest gorsze no i do tego boli...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ramona1988
King kong
King kong


Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska --> Śląsk

PostWysłany: 2:10:25 30-12-05    Temat postu:

operaje plastyczne lepeij byc takim jak nas 'Bóg' stworzyl i po co sie zmieniac? no i zawsze jets ryzyko ze taka operacja sie nie uda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnostyczna
Cool
Cool


Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: inąd

PostWysłany: 12:27:18 30-12-05    Temat postu:

Ja rozumiem, jeśli ktoś podda się operacji plastycznej bo na naprawdę poważny defekt... ale dla samego "ulepszania"?
Dziękuję, postoję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AsiOoOla=*
Cool
Cool


Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śrem-Małe miasteczko koło Poznania:)

PostWysłany: 14:49:13 30-12-05    Temat postu:

Eeeee...to nie dla mnieeeee w życiu nie pójdę takiemu"PLASTUSIOWI"
pod skalpel Nawet jakby mi mieli jeszcze dopłacać...(oczywiście
tego by nie zrobiii ) Hehe...ja bym chciała mieć może troszQ mniejszy
nosek i szersze usta,ale ogólnie nie narzekam To już tak ten,
ale do chirurga nie pójdę W końcu nie ma ludzi idealnych...każdy
zapewne jest z czegoś niezadowolony chociaż w malutkim stopniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
**Jovanka**
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krainy SnÓw

PostWysłany: 15:19:46 30-12-05    Temat postu:

Ja chciałabym sobie iedyś zrobic operacje(chodzi o nosek) ale wiem ze nie zrobie, bo sie normalnie boje:) ALe nic przeciwko nim nie mam, oczywiscie w umiarze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdzicha:]
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 3700
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opalenica - ok. Poznania

PostWysłany: 16:35:40 30-12-05    Temat postu:

Niektorym te operacje sa potrzebne, ale wiekszosc przesadza, chcac byc idealnymi W państwach latynoskich jest to naprzyklad na porzadku dziennym, dziewczyny robia sobie operacje w wieku 15 lat
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AsiOoOla=*
Cool
Cool


Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śrem-Małe miasteczko koło Poznania:)

PostWysłany: 16:51:11 30-12-05    Temat postu:

Że co proszę WoW
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vera
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 2737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 17:02:14 30-12-05    Temat postu:

Pierwszy raz o tym slysze...
A tak w ogole, to mi tam wystarczy program "Ekstremalne metamorfozy" Zreszta jak sie zrobi odsysanie tluszczu np. na brzuchu, to bedzie sie on gromadzil np. na udach, wiec trzebaby bylo robic sobie na calym ciele, a to juz przesada...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mada
King kong
King kong


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 17:59:14 30-12-05    Temat postu:

Ja nic przeciwko temu nie mam ale jak by się trafił jakiś pijany lekarz i by coś zwalił to wspołczuję takiej osobie Już jej wtedy nic nie pomoże
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mOnia
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 2809
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: T-ów

PostWysłany: 18:57:52 30-12-05    Temat postu:

Zdzicha ma rację , też o tym słyszałam a co do mojego zdania to nie zrobiłabym sobie w życiu plastycznej opeacji bleee chyba że chodziłoby o jakieś drastyczne blizny czy poparzenia [ale niech mnie Bóg przed tym chroni] inaczej nic z tego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magda
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 3681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 19:41:17 30-12-05    Temat postu:

Ja sobie nie zrobię nigdy operacji plastycznej, bo boję się konsekwencji. A po za tym wcale nie jestem takim szkaradłem, żebym musiała coś upiększać Ale jeśli wiedziałabym na 100%, że operacja się uda, to powiększyłabym sobie usta i zrobiła coś z nosem i kośćmi policzków...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdzicha:]
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 3700
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opalenica - ok. Poznania

PostWysłany: 20:28:00 30-12-05    Temat postu:

Jak dla mnei nei mam sensu siegac az po takie srodki, wszystko idzie zrobic bez ciecia sie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mOnia
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 2809
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: T-ów

PostWysłany: 20:58:51 30-12-05    Temat postu:

no moim zdaniem nie wszytsko bo np. nosa sobie sama nie mienisz ale np. po co chodzić na otsysanie tłuszczu skoro można się odchudzić w pół roku z grubasa na chudego ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnostyczna
Cool
Cool


Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: inąd

PostWysłany: 21:00:19 30-12-05    Temat postu:

mOnia, nie da się w pół roku skutecznie odchudzić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Kobieta Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 1 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin