Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tasiemce
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Książki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Notecreo
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 24252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:02:48 19-01-08    Temat postu:

no kolgrim to juz byl pare ksiazek temu, teraz jestem na etqpie villelmo, czyli 10 tom..jak na razie najbrdziej lubielam sol, mikaela, miattiasa, no i oczywiscie Silje...w ogole tak mi smutno bylo za kazdym razem, gdy umieralo ktores z ludzi z lipami w Lipowej alei
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFalcon
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 23526
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdziekolwiek Ty jesteś...
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:03:55 19-01-08    Temat postu:

Bardziej mi o Heike chodzilo z tymi spoilerami . Ale masz racje, czytalam "Sage" 2 razy (tzn. teraz jest drugi) i tez mi bylo bardzo smutno przy jakiekolwiek smierci, bo kiedy czlowiek to czyta, czuje sie, jakby oni byli jego rodzina, ta ksiazka ma w sobie magie...Villemo tez jest niezla, w koncu ma w sobie cos z Sol . Pamietasz jej milosc do Dominika? Ciekawe, co powiesz o Tristanie (pozniej bedzie) . Mattias, o tak, pamietam . A ja sie bije w piersi, bo zapomnialam o kolejnym moim ulubiencu - Ulvhedin! To strasznie ciekawa postac i na poczatku mozna go naprawde nie lubic .

EDIT: Kawalek "Tajemnicy Czarnych Rycerzy":

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez BlackFalcon dnia 0:36:32 20-01-08, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Notecreo
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 24252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:54:51 20-01-08    Temat postu:

no na razie Tristan odznaczyl sie glownie choroba weneryczna
a co do zwiazku Villemo z domikiem, to jestem juz w polowie 12 tomu ijak na raize V robi wszsytko, zeby byc z D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFalcon
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 23526
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdziekolwiek Ty jesteś...
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:16:26 21-01-08    Temat postu:

notecreo napisał:
no na razie Tristan odznaczyl sie glownie choroba weneryczna
a co do zwiazku Villemo z domikiem, to jestem juz w polowie 12 tomu ijak na raize V robi wszsytko, zeby byc z D


Villemo jest uparta i bedzie o niego walczyc, wlasnie przypomniala mi sie scena w pewnym pomieszczeniu, nie pamietam, w ktorym tomie, ale grozila jej smierc. Pamietam, jak sie wtedy zachowywala, mozna bylo sie naprawde momentami wzruszyc. A propos Villemo - pamietasz Eldara?

Ale chwila - jak juz jest Tristan, to Ulvhedina jeszcze nie bylo? Bo to chyba gdzies w poblizu (stanowczo musze sobie odswiezyc serie, na razie z pewnych przyczyn stoje na 14 tomie mojego drugiego czytania, ale jak tylko skoncze to, co czytam teraz i jeszcze jedna ksiazke, zeby je obie oddac do biblioteki, to wracam do "Sagi").

Wiesz, co jest jeszcze ciekawego w "Sadze"? Historia, opisy stosunkow krolewskich, dworow i cala ta otoczka. Byc moze nie wszystko jest prawda, ale na pewno spora czesc tak. A i o Polsce cos tam czasem jest .

Erm...Erm...Zobacz tytul 20 tomu..."Skrzydla kruka"...To naprawde jest przypadek, nie ma nic wspolnego z moja telenowela! .


Ostatnio zmieniony przez BlackFalcon dnia 22:17:00 21-01-08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Notecreo
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 24252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:33:37 23-01-08    Temat postu:

no juz jestem na 14 timie, czyli ulvhedin zalozyl rodzinke
siostre wciagnelam i mailem przesylam jej kolejne czesci przeorbione na ksiazke an komorke
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFalcon
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 23526
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdziekolwiek Ty jesteś...
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:37:23 07-02-08    Temat postu:

I jak tam sie czyta "Sage"? Ja jestem na 17 tomie, wczesniej bylo "pojawienie sie" z powrotem alrauny (swietny korzen , zas w tym tomie pojawienie sie kogos, kogo bardzo lubie - Mara. Jak idzie siostrze? .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Notecreo
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 24252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:15:38 07-02-08    Temat postu:

no ja juz jestem na 23 tomie, czyli Wiosennej ofierze. siostrze dalam ostatnio tomy od 4 do 30 i czyta wszedzie, gdzie moze teraz mam zamiar wcaignac brata i powoli wcaigam rozne osoby z forum
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erunámo
Generał


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 9793
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:56:11 17-03-08    Temat postu:

Moja mama kilka lat temu zbierała Sagę o Ludziach Lodu i ma całą w pierwszym wydaniu XD. A ja mam pytanie. Ma ktoś w e-booku "Wiatr Nadziei" Frid Ingulstad? Strasznie mi na tym zależy, pierwsze 3 tomy mam w wersji książkowej, potem przestałem kupować, ale mnie wciągnęło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilijka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 14259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Neverland
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:46:02 22-10-08    Temat postu:

ja przeczytalam siódmy i kilka pierwszych tomow Sagi o Czarnoksiezniku, ale jakos przestalam i teraz musialabym zaczynac od nowa, a srednio mi się chce styl Margit Sandemo jest fajny, przyjemnie sie czyta, ale chwilami opisy przynudzają;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFalcon
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 23526
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdziekolwiek Ty jesteś...
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:48:05 22-10-08    Temat postu:

Nie czytaj od srodka . Cala magia wciaga od poczatku .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nintendo
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 0:11:44 18-11-08    Temat postu:

Jedynego tasiemca jakiego czytałam to były książeczki Beverly Hills 90210.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilijka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 14259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Neverland
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:54:02 18-11-08    Temat postu:

Ja teraz czytam Tajemnice czarnych rycerzy, ale zaczelam od drugiej czesci, bo pierwsza się nie ściągnęła
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFalcon
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 23526
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdziekolwiek Ty jesteś...
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:03:38 18-11-08    Temat postu:

Hm, widzialam ja w kilku miejscach, podac linka? . Szkoda tylko, ze faktycznie nigdzie nie ma dalszych czesci ;/.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilijka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 14259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Neverland
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:13:24 19-11-08    Temat postu:

O tak, proszę
A ile tych części wszystkich jest?? Ja mam na kompie 2 i 3 ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFalcon
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 23526
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdziekolwiek Ty jesteś...
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:17:50 20-11-08    Temat postu:

12. Ale w sieci tylko 3 pierwsze chyba ;/. Tu masz 1 -

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Książki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin