Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakiego Radia Słuchacie?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 22, 23, 24  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Muzyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ramona1988
Idol
Idol


Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska --> Śląsk

PostWysłany: 13:02:18 06-11-05    Temat postu:

ja ostatni przestawilam sie na nowe radio Roxy fm na 94.5 musze przyznac ze clakiem fajnie graja ale tylko czasmai
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Colombia
Motywator
Motywator


Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 14:22:36 06-11-05    Temat postu:

ramona1988 napisał:
ja ostatni przestawilam sie na nowe radio Roxy fm na 94.5 musze przyznac ze clakiem fajnie graja ale tylko czasmai


Ja zwykle slucham eski i rmf.Ale eska mnie ostatnio wkurza! Radio Roxy fm to pewnie radio z twojeo regionu?Jesli nie to gdzie indziej nadaje na innych falch,bo umnie na 94.6 jest rmf.Chciala bym znalezc normalne radio gdzie nie puszczaja denerwujacego crazy froga!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ramona1988
Idol
Idol


Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska --> Śląsk

PostWysłany: 17:27:08 06-11-05    Temat postu:

Colombia napisał:

Ja zwykle slucham eski i rmf.Ale eska mnie ostatnio wkurza! Radio Roxy fm to pewnie radio z twojeo regionu?Jesli nie to gdzie indziej nadaje na innych falch,bo umnie na 94.6 jest rmf.Chciala bym znalezc normalne radio gdzie nie puszczaja denerwujacego !!


no fakt to radio jest jak narazie dostepne tylko na Slasku a szkoda bo teraz nawet fajnie zaczynaja grac
PS. i nieeslyszalam jeszcze crazy froga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Colombia
Motywator
Motywator


Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 23:29:23 12-11-05    Temat postu:

ramona1988 napisał:
Colombia napisał:

Ja zwykle slucham eski i rmf.Ale eska mnie ostatnio wkurza! Radio Roxy fm to pewnie radio z twojeo regionu?Jesli nie to gdzie indziej nadaje na innych falch,bo umnie na 94.6 jest rmf.Chciala bym znalezc normalne radio gdzie nie puszczaja denerwujacego !!


no fakt to radio jest jak narazie dostepne tylko na Slasku a szkoda bo teraz nawet fajnie zaczynaja grac
PS. i nieeslyszalam jeszcze crazy froga


Jednak nie tylko na Slasku.U mnie w Poznaiu na 105.6 fm tez jest Roxy fm.Ostatnio widzialam rekalame w trawaju. Musze sobie go polsuchac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mOnia
King kong
King kong


Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 2809
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: T-ów

PostWysłany: 12:20:42 13-11-05    Temat postu:

Radio Zet , czasem RMF ale i tak rzadko słucham radia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdzicha:]
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 3700
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opalenica - ok. Poznania

PostWysłany: 13:44:34 13-11-05    Temat postu:

Colombia napisał:
ramona1988 napisał:
Colombia napisał:

Ja zwykle slucham eski i rmf.Ale eska mnie ostatnio wkurza! Radio Roxy fm to pewnie radio z twojeo regionu?Jesli nie to gdzie indziej nadaje na innych falch,bo umnie na 94.6 jest rmf.Chciala bym znalezc normalne radio gdzie nie puszczaja denerwujacego !!


no fakt to radio jest jak narazie dostepne tylko na Slasku a szkoda bo teraz nawet fajnie zaczynaja grac
PS. i nieeslyszalam jeszcze crazy froga


Jednak nie tylko na Slasku.U mnie w Poznaiu na 105.6 fm tez jest Roxy fm.Ostatnio widzialam rekalame w trawaju. Musze sobie go polsuchac.

JA tez jestem z Poznania i wiem ze moj tat juz tego sluchal
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ramona1988
Idol
Idol


Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska --> Śląsk

PostWysłany: 17:59:05 13-11-05    Temat postu:

Zdzicha:] napisał:
JA tez jestem z Poznania i wiem ze moj tat juz tego sluchal


Cytat:
Roxy FM nadaje także w Warszawie



Źródło: Gazeta Wyborcza


Agora (wydawca "Gazety Wyborczej") poinformowała, że uruchomiła w stolicy stację pod marką Roxy FM. Nadaje ono na częstotliwości zamiast Radia Klasyka 103,7 FM.

Muzyczno-kulturalne radio Roxy FM adresuje swój program do mieszkańców dużych miast, w wieku 20-35 lat. Wystartowało na początku października w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, na Śląsku i w Bydgoszczy. Agora promuje swoją nową markę radiową od 2 listopada na billboardach, w prasie oraz internecie. Kampania potrwa do 30 listopada.

no zaniedlugo bedzie ogolnodostepne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aneta1
Motywator
Motywator


Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sacz

PostWysłany: 18:53:48 25-11-05    Temat postu:

ja słucham tylko rmf
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martyna
Detonator
Detonator


Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Kalinowa ;)

PostWysłany: 15:33:16 27-11-05    Temat postu:

Ja słucham radia RMF FM
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AsiOoOla=*
Motywator
Motywator


Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śrem-Małe miasteczko koło Poznania:)

PostWysłany: 14:02:41 07-12-05    Temat postu:

Hej
Jestem tu nowa i mam nadzieję,że przygarniecie mnie do swojego grona Jeśli chodzi o stacje radiowe to tylko i wyłącznie jak dla mnie RMFfm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosiaczek
Idol
Idol


Dołączył: 22 Maj 2005
Posty: 1990
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Polski, ze Śląska, z Tychów

PostWysłany: 14:58:18 07-12-05    Temat postu:

przedstaw się na forum o nas w temacie Poznajmy się
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Colombia
Motywator
Motywator


Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 17:31:26 08-12-05    Temat postu:

RMF FM
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magda
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 3681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 18:32:49 08-12-05    Temat postu:

Jak byłam jakieś 2 lata w Szczyrku to tam było takie fajne lokalne radio-Flesh A teraz to tylko Eski słucham
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lucia13
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vaasa ^^ :*

PostWysłany: 13:00:52 10-12-05    Temat postu:

a ja słucham RMF FM i radio internetowe - POLSKASTACJA >>> Na Topie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kociaczek
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 14:04:48 10-12-05    Temat postu:

Radio Zet
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Muzyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 22, 23, 24  Następny
Strona 2 z 24

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin