Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RBD
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Muzyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maitexoxo
King kong
King kong


Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2036
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:59:20 20-01-10    Temat postu:

szcześciara z ciebie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vondynizer
Generał


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:44:18 20-01-10    Temat postu:

fakt, nigdy tego nie zapomnę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maitexoxo
King kong
King kong


Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2036
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:50:20 20-01-10    Temat postu:

w pamięci i w serduchu napewno pozostanie xD
byłaś ich blisko masz jakieś pamiątkowe fotki, autografy?...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vondynizer
Generał


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:56:40 20-01-10    Temat postu:

oj pozostanie, pozostanie... zwłaszcza jak oglądam filmiki na yt z tego koncertu. <3
byłam dość blisko sceny. na tyle blisko, że widziałam wszystko dokładnie i słyszałam.
nie mam zdjęć ze względu na to, ze to był wyjazd-niespodzianka i wgl się tego nie spodziewałam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maitexoxo
King kong
King kong


Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2036
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:58:54 20-01-10    Temat postu:

aha rozumiem wiesz wydajesz się mega fajną krejzolką chciałabym bliżej Cię poznać xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vondynizer
Generał


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:15:10 20-01-10    Temat postu:

miło, że tak mówisz. ; ) zawsze możesz wpaść do mojego tematu. ; >
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maitexoxo
King kong
King kong


Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2036
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:21:05 20-01-10    Temat postu:

dzięki, a ty jak będziesz mieć ochotę to do mojego !!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Izzy
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:13:33 15-02-11    Temat postu: RBD

Kocham ten zespół !
Szkoda, że już się rozpadł .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
conan235
Aktywista
Aktywista


Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Polska
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:21:42 18-05-11    Temat postu:

Ich piosenki uwielbiam najbardziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anahii188
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 3255
Przeczytał: 83 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:22:36 18-11-19    Temat postu:

Tour del Adios

https://youtu.be/By4LBNtRBG4
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Muzyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Strona 15 z 15

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin