Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 800 wyników
Forum Telenowele Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Tomasz Barański
Nola

Odpowiedzi: 56
Wyświetleń: 7584

PostForum: You can dance - po prostu tańcz   Wysłany: 16:51:50 27-05-10   Temat: Tomasz Barański
Chwała niebiosom, już myślałam, że się nie doczkeam tego momentu xD
  Temat: Tomasz Barański
Nola

Odpowiedzi: 56
Wyświetleń: 7584

PostForum: You can dance - po prostu tańcz   Wysłany: 14:47:59 20-05-10   Temat: Tomasz Barański
No masakra jakaś, czekam od początku programu, żeby w końcu odpadł, a on ciagle przechodzi. Może Herbuś na niego tyle sms-ów wysyła Może za tydzień... Chociaż, niestety przestaję w to wierzyć xD
  Temat: Czego teraz słuchacie ?
Nola

Odpowiedzi: 17047
Wyświetleń: 244611

PostForum: Muzyka   Wysłany: 14:45:46 20-05-10   Temat: Czego teraz słuchacie ?
Lifehouse - It is what it is
  Temat: Rozmowy o serialu
Nola

Odpowiedzi: 1202
Wyświetleń: 55932

PostForum: Plotkara   Wysłany: 21:03:30 18-05-10   Temat: Rozmowy o serialu
W połowie odcinka pomyślałam sobie, coś mniej dramatów niż się spodziewałam, ale pod koniec wszystko przeszło moje oczekiwania.
Georgina w ciąży :O Sorry, ale jakoś nie wierzę, że to dziecko Dana xD ...
  Temat: Maite Perroni
Nola

Odpowiedzi: 28594
Wyświetleń: 4179456

PostForum: Aktorki   Wysłany: 0:22:55 17-05-10   Temat: Maite Perroni
Jednak ta czarna kiecka o wiele lepiej leży na Mai i podkreśla jej wdzięki
  Temat: Kto pasuje do Carmela?
Nola

Odpowiedzi: 56
Wyświetleń: 8211

PostForum: Mój grzech   Wysłany: 23:33:36 15-05-10   Temat: Kto pasuje do Carmela?
Co najwyżej Justina
  Temat: Rozmowy o serialu
Nola

Odpowiedzi: 1132
Wyświetleń: 66396

PostForum: Pamiętniki wampirów   Wysłany: 23:28:55 15-05-10   Temat: Rozmowy o serialu
Cóż, ja dopiero zaczynam swoją przygodę z VD, ale w miarę możliwości postaram się szybko nadrobić (i nie przeczytać za dużo spoilerów po drodzę ) Fabuła na razie bardzo mi się podoba i ilu tu pr ...
  Temat: SPOILERY, czyli co wydarzy się w przyszłych odcinkach
Nola

Odpowiedzi: 385
Wyświetleń: 49044

PostForum: Mój grzech   Wysłany: 11:33:48 14-05-10   Temat: SPOILERY, czyli co wydarzy się w przyszłych odcinkach
Nie przypominam sobie takiej sytuacji, ale moze się mylę. Było tylko cos takiego, że twierdziła, że Carmelo się do niej dobierał, a tak naprawdę sama się z nim przespała, żeby zatrzymać ukochany dom w ...
  Temat: Rozmowy o serialu
Nola

Odpowiedzi: 1202
Wyświetleń: 55932

PostForum: Plotkara   Wysłany: 11:32:30 14-05-10   Temat: Rozmowy o serialu
Kurde, jak zokończą jakoś głupio, to pozabijam producentów za to, że będą mi kazali czekać aż do września :]
  Temat: Maite Perroni
Nola

Odpowiedzi: 28594
Wyświetleń: 4179456

PostForum: Aktorki   Wysłany: 11:27:46 14-05-10   Temat: Maite Perroni
Kolejne zdjęcia po prsotu mnie zabijają, jak można być tak pięknym <3?
Ta czarna kiecka jest po prostu rewelacyjna, tak jak najnowsza różowa W restauracji wygląda też fantastycznie. To naprawdę ...
  Temat: Mój grzech -Televisa 2009-
Nola

Odpowiedzi: 4879
Wyświetleń: 443889

PostForum: Mój grzech   Wysłany: 22:50:04 12-05-10   Temat: Mój grzech -Televisa 2009-
a tak wogóle to Paulino wyglądał dzisiaj jakby miał na sobie piżamę
Hahaha, też tak zawsze twierdziłam xD W ogóle oni wszyscy wygladali na tym przyjęciu genialnie, z tego co pamiętam Chociaż ...
  Temat: Matura
Nola

Odpowiedzi: 209
Wyświetleń: 15189

PostForum: Szkoła   Wysłany: 18:50:51 12-05-10   Temat: Matura
Ja mam motyw rozstania i w sumie jeszcze nic nie wiem na ten temat xD

Pisał ktoś moze hiszpański dzisiaj? Jak poszło ?
  Temat: Sherlyn
Nola

Odpowiedzi: 1686
Wyświetleń: 223947

PostForum: Aktorki   Wysłany: 13:29:03 12-05-10   Temat: Sherlyn
Z jakiej okazji są te ostatnie fotki?
  Temat: Africa Zavala
Nola

Odpowiedzi: 660
Wyświetleń: 114798

PostForum: Aktorki   Wysłany: 20:41:38 11-05-10   Temat: Africa Zavala
Zagrała jeszcze w 'Los exitosos Perez'
  Temat: Mój grzech -Televisa 2009-
Nola

Odpowiedzi: 4879
Wyświetleń: 443889

PostForum: Mój grzech   Wysłany: 20:38:45 11-05-10   Temat: Mój grzech -Televisa 2009-
Dla mnie numerem jeden odcinka była spowiedź Justiny, w końcu aktorka mogła się wykazać, moim zdaniem mistrzostwo
 
Strona 1 z 54 Idź do strony 1, 2, 3 ... 52, 53, 54  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin