Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Atrapada - Imagen TV - 2018
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele pozostałe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nataliaa
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 27 Sie 2018
Posty: 43
Przeczytał: 55 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:02:55 04-09-18    Temat postu:

Aurora napisał:
http://www.tusnovelas.net/ver-telenovela/atrapada

Dzięki.
Fajnie się zapowiada
Africe bardzo pasuje ta rola.
Bracia też są fajni, choć bardziej mi przypadł do gustu Felipe.
Alexander to taki trochę cwaniaczek i podrywacz.
Z chęcią zobaczę i drugi odcinek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
syla6667
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 29965
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:09:14 04-09-18    Temat postu:

Również jestem już po pierwszym odcinku
Końcówka jak dla mnie najciekawsza Wiadomo pierwszy odcinek to takie wprowadzenie i poznanie historii.
Choć Felipe nie było dużo to myślę, że go polubię zwłaszcza, że gra go Erick Africa jak dla mnie na plus
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dodo
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 3725
Przeczytał: 87 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:23:17 06-09-18    Temat postu:

Bardzo ciekawy pierwszy odcinek, nie sądziłam że tak mi się spodoba. Ładny obraz, ujęcia miasta. Historia mnie wciągnęła, zabieram się za kolejne odc.
Wie ktoś może, czy już jest dostępna cała piosenka z czołówki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steaming
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 21371
Przeczytał: 58 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 15:32:45 07-09-18    Temat postu:

[Buen estreno] #MásFarandula
Ya se estrenó la serie original de @ImagenTVMex y @SPTV #AtrapadaEnImagen la historia y las actuaciones muy bien, también tiene buenos números de audiencia Si @ImagenTVMex le da más promoción a la serie puede que tenga una segunda temporada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naomi16
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 37603
Przeczytał: 64 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:59:23 08-09-18    Temat postu:

Dopiero jestem po 4 odcinkach, ale telka mi się podoba

Wolę Felipe niż Alexandra i nie mogę się doczekać jego scenek z Africą Bardzo podobała mi się ta z pierścionkiem

Jestem w szoku, że Daniela zabiła swoją niedoszłą synową
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aurora
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 23402
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:21:19 09-09-18    Temat postu:

Widzę, że oprócz Africi gra tu jeszcze jedna osoba z La Jefa Del Campeon. Brat Mariany, Pablo czyli Quique z LJDC.

Ostatnio zmieniony przez Aurora dnia 22:37:04 09-09-18, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dodo
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 3725
Przeczytał: 87 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:25:43 11-09-18    Temat postu:

Ma ktoś link do 6 odc.?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naomi16
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 37603
Przeczytał: 64 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:29:26 11-09-18    Temat postu:

Też właśnie nigdzie nie mogę znaleźć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dodo
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 3725
Przeczytał: 87 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:26:22 13-09-18    Temat postu:

I był pierwszy pocałunek. Nie sądziłam, że Luz powie Felipe prawdę o swoich rodzicach.
Myślałam, że córką Sebastiana będzie Aurora, a to jednak Corina. Chyba jej nie zdąży poznać, dziś już go złapią i chyba się nie wywinie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dodo
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 3725
Przeczytał: 87 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:09:02 15-09-18    Temat postu:

Nie spodziewałam się, że ta babka ma taką władzę i uratuje Sebastiana. Luz jak martwiła się o Felipe. Ta wróżka, ciekawe jaki ma cel w pomaganiu Luz i jej kryciu. Felipe co chwila z bandażami chodzi, teraz ciekawe czy oberwał po strzelaninie.
Ogląda ktoś jeszcze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naomi16
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 37603
Przeczytał: 64 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:31:20 15-09-18    Temat postu:

Ja oglądam, ale jestem nieco w tyle xD Na razie jestem dopiero w trakcie 8 odcinka Telka mi się podoba "szybko" się ogląda, może to trochę inna fabuła jak VT, ale równie dobrze mi się to ogląda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaolaiAndrea
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 3902
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 10:28:22 16-09-18    Temat postu:

Ja jestem dopiero po 1. odcinku i telka bardzo mnie zaciekawiła. Historia wydaje się być super
Protka bardzo fajna. O procie na razie nie za dużo wiemy, ale interesująco się zaczyna.
Oglądam dalej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naomi16
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 37603
Przeczytał: 64 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:36:17 16-09-18    Temat postu:

Dodo napisał:
Ta wróżka, ciekawe jaki ma cel w pomaganiu Luz i jej kryciu.

Dokładnie, przecież Daniela je jej z ręki, mogłaby z łatwością zdemaskować Luz/Marianę Ciekawe No i mało to, że ją kryje to jeszcze jej pomaga jak przy ucieczce przez okno
Jestem ciekawa czy po tej ostatniej akcji będą coś podejrzewać Luz Niby po avance widać, że Aurora znowu chce coś na nią naprowadzić, ale kto tam wie... Z drugiej strony mało kobiet kręci się obecnie przy Danieli, więc jest duże prawdopodobieństwo połączenia Luz z Marianą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaolaiAndrea
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 3902
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12:11:50 18-09-18    Temat postu:

Atrapada capitulo 11
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dodo
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 3725
Przeczytał: 87 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:14:23 18-09-18    Temat postu:

Robi się ciekawie, Sebastian chyba jednak ukradł tę maskę i podstawił fałszywkę od tej dziewczyny z ławki, ciekawe czy ktoś się kapnie. Felipe będzie chciał dorwać młodego Herrera, ale chyba Corina mu przeszkodzi. Ciekawe, kiedy w końcu randka z Luz mu wypali. W dzisiejszym odc. myślałam przez chwilę, że Daniela zaproponuje temu sędziemu małżeństwo, ale chyba nie. Nie cackają się z pracownikami, trochę dziwne że uwierzyli że taka stara babka by ich zdradziła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele pozostałe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin