Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Amor Bravio/Nieposkromiona miłość -Televisa- TV4
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 539, 540, 541  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele wyemitowane
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
natalka0125
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 6286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Polska
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:06:46 01-03-12    Temat postu:

juz tez sie doczekac nie moge telenowlea bedzie genilana
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paulisien
Komandos
Komandos


Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:20:38 03-03-12    Temat postu:

Pewnie zanim Daniel pojawi się w Meksyku to minie jakieś 20 odcinków. Ciekawy scenariusz trochę pogmatwany. To od poniedziałku lecimy z odcinkami Już nie mogę się doczekać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denisse
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 39481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:07:43 03-03-12    Temat postu:

O Paulisien witaj
a mi to tam nie bedzie przeszkadzać bo dla mnie motorem do oglądania telki jest on więc mi to lotto kiedy sie proci spotkają
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matilde
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 6188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 9:11:06 06-03-12    Temat postu:

Jestem zachwycona z pierwszego odcinka fajnie się zaczęło się snem jak camila i daniel biegli zakrwiowionym strojami ślubnymi obudzili się w tym samym momencie. Camila szczęśliwa przymierzała suknię a ta siostra Ximena widać ze da popalić . Daniel tak samo przymierzał garnitur i fajne to było pokazane niby camila i daniel biegli do siebie ale tak naprawdę biegli do swych ukochanych. Później było przyjecie luis był tak szczęśli ze troche się upił a daniel brał ślub żydowski, bardzo ciekawe ze to nie zwykłe taki ślub bo zazwyczaj są katolickie śluby i to mi się bardzo podobało i podobała mi się scena jaka tańczyli na basenem chyba i jak wpadli, biedna niestety jest cięzkim stanie och biedny Daniel. Camila wracała z Luisem i ona nie mogła skupić na drodze bo luis ją rozpraszal no i był wypadek no biedna Camila straciła ukochanego, bardzo smutna scena. No Cristiana zjadałam oczami normalnie jaki on cudowny , wspaniały , kochany az brakuje słów. Jestem ciekawa kolejnego odcinka achh.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denisse
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 39481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:53:56 06-03-12    Temat postu:

Jestem już po pierwszym odc. Początkowo planowałam oglądać go na żywo zgodnie z emisją ale doszłam do wniosku, że nie bardzo opłaca mi się siedzieć do 2.30 i pooglądać zaledwie 23 minutowy odcinek. Może gdy bd godzinne to skuszę się na oglądanie zgodnie z emisją.
Ale teraz o odcinku
Podobał mi się ten motyw snu w którym zarówno Daniel jak i Camila biegną - zapewne ku sobie - przez las w zakrwawionych strojach ślubnych i potem to przebudzenie się. Może się przekonam po większej ilości scen i będą mieć razem chemię? Chciała bym tego bardzo
Ten ślub żydowski był bardzo ciekawy i ładny. Miryam to piękna kobieta i jest taka zakochana - z wzajemnością - w Danielu. Zastanawiam się tylko jaki inteligencik wymyślił robić parkiet do tańczenia nad basenem Doszło do wypadku i teraz Miryam musi walczyć o życie...
Mimo, że scenek z Camilą i Luisem było jak na lekarstwo to jednak widać było tę ich wielką miłość. Ehh ale niestety...zachciało im się miziania w nocy na drodze i tu także doszło do śmiertelnego w skutkach wypadku co jak co ale sceny rozpaczy wychodzą Silvi genialnie...płakałam razem z nią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milagros
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 16004
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Fürstenhof:))
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:02:44 06-03-12    Temat postu:

Odcinek 1
[link widoczny dla zalogowanych]

Odcinek 1
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brando
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 4041
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: daleko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 16:39:27 06-03-12    Temat postu:

Jakos nie mam ochoty oglądać teli z odwróconym obrazem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denisse
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 39481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:20:42 06-03-12    Temat postu:

Gustavo napisał:
Jakos nie mam ochoty oglądać teli z odwróconym obrazem...

eee tam ja oglądałam rano i nawet nie zwróciłam na to uwagi. Żadne problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcelita
Komandos
Komandos


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 703
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:15:08 06-03-12    Temat postu:

nei rozumiem tego za co ta tela weszla ? bo tyle tych ten o ktorej one sa bo sie poglubilam mysalam ze ona ma wejsc za LQNPA
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denisse
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 39481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:34:37 06-03-12    Temat postu:

orzeszek napisał:
nei rozumiem tego za co ta tela weszla ? bo tyle tych ten o ktorej one sa bo sie poglubilam mysalam ze ona ma wejsc za LQNPA


miała ale postanowili troche poprzeciągać LQNPA - z tego co wiem - i dlatego nie nadawali godz odc telki by ją troche pociągnąć tylko 20 minutowe i przez to tę telkę na 20 minut musieli pociąć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcelita
Komandos
Komandos


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 703
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:46:40 06-03-12    Temat postu:

Mari BustamanT napisał:
orzeszek napisał:
nei rozumiem tego za co ta tela weszla ? bo tyle tych ten o ktorej one sa bo sie poglubilam mysalam ze ona ma wejsc za LQNPA


miała ale postanowili troche poprzeciągać LQNPA - z tego co wiem - i dlatego nie nadawali godz odc telki by ją troche pociągnąć tylko 20 minutowe i przez to tę telkę na 20 minut musieli pociąć


ja mialam wrazenie ze wszytkei telki pocieli bo gdzie na tt widzialam godziny emisji to tak jaki co pol godizny sie zaczynaly
a jednak pzredluzyli bo ma dobra ogladalnac i dlatego
musze obejzrec ta bo jestem ciekswa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denisse
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 39481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:48:22 06-03-12    Temat postu:

orzeszek napisał:
Mari BustamanT napisał:
orzeszek napisał:
nei rozumiem tego za co ta tela weszla ? bo tyle tych ten o ktorej one sa bo sie poglubilam mysalam ze ona ma wejsc za LQNPA


miała ale postanowili troche poprzeciągać LQNPA - z tego co wiem - i dlatego nie nadawali godz odc telki by ją troche pociągnąć tylko 20 minutowe i przez to tę telkę na 20 minut musieli pociąć


ja mialam wrazenie ze wszytkei telki pocieli bo gdzie na tt widzialam godziny emisji to tak jaki co pol godizny sie zaczynaly
a jednak pzredluzyli bo ma dobra ogladalnac i dlatego
musze obejzrec ta bo jestem ciekswa


Nom niestety...ehh takie przeciąganie przedłużanie to chyba wchodzi w zwyczaj Televisie... a szkoda bo te 23 na prawdę ciekawe i wciągające a tu czekaj do jutra na kolejne 20 minut...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcelita
Komandos
Komandos


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 703
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:51:11 06-03-12    Temat postu:

no nei rozumeim tego to mogli wstrzymac amor bravio a nie tylko tak krotkod aja to chyba jeszce cos scieli ze w puscili amor bravio ?
cos czuje ze LQNPA jak naciagna to spadnie ogladalnosc juz niedlugo u ans ebdzie a i tak to ejst dlugo chyba juz po 150jets grubo
szkdoa ze la fuerza deld estino nie rpzeciagneli ;(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denisse
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 39481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:55:24 06-03-12    Temat postu:

Finał LQNPA dopiero w niedziele wiec do tego czasu musimy te 20 minutówki znosić...ale cóż. Ja dam radę
Nom ale w sumie może to i lepiej bo jak by mieli zrobić z tego pomyje to lepiej nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcelita
Komandos
Komandos


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 703
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:07:22 06-03-12    Temat postu:

n o w sumei racja wiadomo jaks ie konczy naciaganie ale i tak ja czuje nie dosyt po LFDD bardzo fajna tela byla i marcelito tam gral mial super postac

co do AB wkurza mnie ten obraz odwrocony drazni mnie to bardzo trudno dam jakos rade i obejzre bo jestem bardzo ciekawa narazie kilka minut zobaczylam i wstep fajnie jak biegna tak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele wyemitowane Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 539, 540, 541  Następny
Strona 17 z 541

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin