Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Culpable de este amor/Sekret Laury -Telefe- Polsat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele wyemitowane
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
małgoś
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 21:26:42 20-06-07    Temat postu:

a w wakacje "Sekret Laury" o 6.50 RANO!!!!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kasiamala
King kong
King kong


Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 2934
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Elk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:38:40 20-06-07    Temat postu:

juz pisalam że mnieto bardziej cieszy niz godzina 10.00
nie wiesz czy emisja będzie codziennie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
małgoś
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12:00:09 21-06-07    Temat postu:

kasiamala napisał:
juz pisalam że mnieto bardziej cieszy niz godzina 10.00
nie wiesz czy emisja będzie codziennie?


jes - od poniedziałku do piatku. Ale 6.50 w wakacje - to środek nocy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erika_Buenfil
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:44:14 21-06-07    Temat postu:

Dla mnie to bez różnicy ale nie bede mogła sie zdecydowac co ogladac bo bedzie takze Magda M
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kasiamala
King kong
King kong


Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 2934
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Elk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:10:18 21-06-07    Temat postu:

a ja wolę Sekret Laury
ten serial Magda M juz sie wypalil to nie to co na początku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adriano17
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 18187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 10:02:33 25-06-07    Temat postu:

Jednak znowu jest 205 odcinków tej telenoweli , tylko w jednym numerze świata seriali pisało ,że jest 135.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kasiamala
King kong
King kong


Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 2934
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Elk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:48:07 25-06-07    Temat postu:

tak jest ponad 200 odcinków ...jak dla mnie to trochę za dużo ... ale serial jest tego wart...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lady k.
Komandos
Komandos


Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 19:01:13 01-07-07    Temat postu:

po obsadzie nie zachęcająca;/ no i ta godzina?? O_O ja o takiej nie będę wstawać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kasiamala
King kong
King kong


Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 2934
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Elk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:11:49 01-07-07    Temat postu:

lady k. napisał:
po obsadzie nie zachęcająca;/ no i ta godzina?? O_O ja o takiej nie będę wstawać


już teraz to lepiej się nie wkręcaj bo za dużo jest do nadrobienia...
obsada może nie ciekawa ...ale telcia bardzo...nie jest to kolo intryg i romansów ...tylko kryminal, mistyka i milość
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lady k.
Komandos
Komandos


Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 20:48:17 02-07-07    Temat postu:

a na jakim to kanale chodzi?? NIe no nie trudno zrozumiec pewnie o co kaman, tylko ta godzina ja o tej to spać chodzę w wakacje, a nie wstaje, wstaje to ja o 14 na PDG
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pulek
Generał
Generał


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 8058
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Elmo
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:58:33 10-07-07    Temat postu:

A czy wie ktos moze ktory jest teraz odcinek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kasiamala
King kong
King kong


Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 2934
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Elk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:19:18 12-07-07    Temat postu:

dzisiaj byl 110 odcinek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adriano17
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 18187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 8:42:08 13-07-07    Temat postu:

To jeszcze "tylko" 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pulek
Generał
Generał


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 8058
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Elmo
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:23:12 13-07-07    Temat postu:

whaaaaaaaaaaaaa moja siora ubolewa nad zmiana godziny i juz tego nie oglada zna ktos moze stronke gdzie mozna sciagac odcinki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kasiamala
King kong
King kong


Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 2934
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Elk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:51:13 14-07-07    Temat postu:


dla mnie pora nie przeszkadza serial jest rewelacyjny!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele wyemitowane Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 7 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin