Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Eva Luna -Venevision & Univision- TV6
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 73, 74, 75, 76  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele wyemitowane
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
natalia**
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 70908
Przeczytał: 392 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:40:19 19-06-13    Temat postu:

Stella napisał:
Ma może ktoś czerwcowy numer Tele Tygodnia z artykułem o Evie Lunie i o Triumfie miłości ?


Ja mam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stella
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 135
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:02:33 19-06-13    Temat postu:

natalia** napisał:
Stella napisał:
Ma może ktoś czerwcowy numer Tele Tygodnia z artykułem o Evie Lunie i o Triumfie miłości ?


Ja mam

A dasz skan ? Byłabym bardzo wdzięczna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalia**
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 70908
Przeczytał: 392 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:20:01 20-06-13    Temat postu:

Stella napisał:
natalia** napisał:
Stella napisał:
Ma może ktoś czerwcowy numer Tele Tygodnia z artykułem o Evie Lunie i o Triumfie miłości ?


Ja mam

A dasz skan ? Byłabym bardzo wdzięczna


Był wrzuciła skan tylko nie wiem gdzie mam kabel od komórki by dodac Je na kompa po remoncie nic nie umiem znaleź , sorry .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stella
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 135
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:12:20 21-06-13    Temat postu:

natalia** napisał:
Stella napisał:
natalia** napisał:
Stella napisał:
Ma może ktoś czerwcowy numer Tele Tygodnia z artykułem o Evie Lunie i o Triumfie miłości ?


Ja mam

A dasz skan ? Byłabym bardzo wdzięczna


Był wrzuciła skan tylko nie wiem gdzie mam kabel od komórki by dodac Je na kompa po remoncie nic nie umiem znaleź , sorry .

Szkoda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalia**
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 70908
Przeczytał: 392 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:20:45 21-06-13    Temat postu:

Stella napisał:
natalia** napisał:
Stella napisał:
natalia** napisał:
Stella napisał:
Ma może ktoś czerwcowy numer Tele Tygodnia z artykułem o Evie Lunie i o Triumfie miłości ?


Ja mam

A dasz skan ? Byłabym bardzo wdzięczna


Był wrzuciła skan tylko nie wiem gdzie mam kabel od komórki by dodac Je na kompa po remoncie nic nie umiem znaleź , sorry .

Szkoda


Moze ktoś inny ma gazetę a Ona jeszcze jest w kioskach do końca tygodnia jak coś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roksi 20
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 19618
Przeczytał: 69 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: słupsk

PostWysłany: 22:59:36 10-07-13    Temat postu:

Wiadomo już co będzie po Evie Lunie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlueSky
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4940
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:50:54 27-07-13    Temat postu:

Temat można odkleić. Wczoraj był ostatni odcinek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ines1987
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:09:50 22-05-14    Temat postu:

Macie możu utwór,który wykonuje w serialu Marisol?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Annabella
Idol
Idol


Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 1646
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:30:52 03-03-15    Temat postu:

roksi 20 napisał:
Telka z odcinka na odcinek co raz bardziej mi sie podoba jest świetna nie myślałam, że, aż tak mi sie spodoba.

Ja jak zobaczyłam 1 odcinek to powiedziałam WTF?! A później jak się wkręciłam to na maxa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bambiztelenoweli
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 2:17:56 18-05-15    Temat postu:

Daniel troche za stary.. jak na moje oko :d hehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Annabella
Idol
Idol


Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 1646
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:27:09 23-05-15    Temat postu:

bambiztelenoweli napisał:
Daniel troche za stary.. jak na moje oko :d hehe

Na moje też! Protem powinien być Julian Gil Ale wtedy to na zawal bym zeszla.........
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaka1995
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 3050
Przeczytał: 79 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:28:36 22-08-16    Temat postu:

ta telka jest nawet bardzo fajna, zamierzam ją za jakiś czas obejrzeć od początku do końca, bo w tv oglądałam tylko w fragmenty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naomi16
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 37847
Przeczytał: 101 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:23:57 22-08-16    Temat postu:

Też mi się ta telka podobała Jest jedną z moich ulubionych Świetni proci, ze świetną chemią Też na początku obawiałam się połaczenia Guy-Blanca, ale wyszło super No i genialny soundtrack
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steaming
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 21622
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 18:13:31 22-08-16    Temat postu:

Pamiętam,jak oglądałem telę na TV4.
Byłem pod mega wielkim wrażeniem talentu debiutantki w aktorstwie,Blanki Soto.
Od tamtej pory uwielbiam Ją i mam nadzieję,że niedługo zobaczę Ją w jakiejś nowej produkcji
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalia**
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 70908
Przeczytał: 392 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:35:55 25-08-16    Temat postu:

Ja też oglądałam tą telenowelę jak leciała w tv co prawda na początku Mi się średnio podobała ale potem było juz znacznie lepiej a Blanka idealnie zagrała chociaż to był chyba jej debiut w telenowelach ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Telenowele wyemitowane Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 73, 74, 75, 76  Następny
Strona 74 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin