Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Diego y Roberta
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 383, 384, 385 ... 411, 412, 413  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Zbuntowani
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Migotka
Idol
Idol


Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 1665
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok:)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:47:33 18-04-09    Temat postu:

Ajć ja też ich uwielbiam jak oni się ze sobą droczą!!!! ale KTO SIĘ CZUBI TEN SIĘ LUBI!!!




TA SCENKA BYŁA BOSKA!!
ILE RÓŻU!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edytka1414
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 4869
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill xD
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:03:48 18-04-09    Temat postu:

justlu88 napisał:

TA SCENKA BYŁA BOSKA!!

Będzie Boska


Ostatnio zmieniony przez Edytka1414 dnia 13:04:12 18-04-09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Migotka
Idol
Idol


Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 1665
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok:)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:16:48 18-04-09    Temat postu:

HEH ,ŻECZYWIŚCIE!!! ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bodzia116
Motywator
Motywator


Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cze- wa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:55:59 21-04-09    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=K4kBgZcrEhE&feature=channel_page
Relacje Diega i Robery 2 temp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
violetta007
Idol
Idol


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:23:29 21-04-09    Temat postu:

wszystkie ich scenki sa fajne. nawet te jak płaczą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keisha
Cool
Cool


Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z telenoweli.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 8:39:32 22-04-09    Temat postu:

Tworza nawet ładną parę.Ich wszystkie scenki są takie prawdziwe, tak szczerze grają. Podoba mi sie to.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edytka1414
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 4869
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill xD
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:54:25 22-04-09    Temat postu:

Zawsze nie mogę jak któreś z DyR płacze
Biedaki <333333
Powrót do góry
Zobacz profil autora
violetta007
Idol
Idol


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:19:27 22-04-09    Temat postu:

Mi tez łezki lecą ;( Ale i tak zawsze pięęęęęękne scenki ;*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edytka1414
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 4869
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill xD
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:55:04 25-04-09    Temat postu:

Przyszły tydzień - najpiękniejszy tydzień !!!!!!!!
<3333333333333333
O matko tyle DyR i jedna z najpiękniejszych scenek z II temporady !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Belldandy
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:57:22 25-04-09    Temat postu:

Moja ukochana para, najlepsza w Rebelde. Szkoda tylko że w 2 temporadzie jest ich tak mało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szyszka
Generał


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 9657
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:58:23 25-04-09    Temat postu:

Nom moja też ukochana
Może w 2 nie jest ich znowu tak mało
Ale mało jest tych fajnych romantycznych scenek a szkoda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edytka1414
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 4869
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill xD
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:03:51 25-04-09    Temat postu:

Mało romantycznych scenek, ale są wspominki ( ) wszystkie prawie besa z I temporady <33333 Cała zazdrość Diegito o Rob i Rob o Diego może to nie dużo ale prawdziwego fana i tak cieszy Zwłaszcza jeżeli rzadko może pooglądać gorące Beso <333333 ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
violetta007
Idol
Idol


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:09:57 25-04-09    Temat postu:

Oj. Edytka1414 zgadzam się.
RzeczywiŚcie beda pięęęęękne scenki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szyszka
Generał


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 9657
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:32:20 25-04-09    Temat postu:

Ale za to III temporada będzie mega DyRkowe i będą jeszcze piękniejsze scenki
Dlatego zdecydowanie III jest moja ulubioną
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edytka1414
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 4869
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill xD
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:37:27 25-04-09    Temat postu:

Moją także ale nie zmienia to faktu że II ma swój urok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Zbuntowani Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 383, 384, 385 ... 411, 412, 413  Następny
Strona 384 z 413

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin