Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wiersz z postaciami " Rebelde"
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 28, 29, 30  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Zbuntowani
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justine
Obserwator


Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 19:23:32 28-02-08    Temat postu:

kasiulek16 fajnie ze Ci sie podoba dzieki :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasia x]
King kong
King kong


Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Dupanów [dżołk]

PostWysłany: 1:39:38 06-03-08    Temat postu:

trzeba dodac jakis wierszyk!! ^^

Teo do Roberty zarywa,
Nie wiedzac, ze Luhan swa milosc do niego skrywa!
Placze, szlocha, wzdycha, mysli o nim caly czas,
A on zamiast cos z tym zrobi, look swoj zmienia!
Jose, widzac, ze on kocha,
Jej najlepsza przyjaciolke... [Robcie]
Postanawia, cos z tym zrobic...
Zeby Teo byl szczesliwy!
Swoim kosztem zadawala serce Tea,
Bo mysli, ze skoro on jest szczesliwy z Rob, to tak musi byc!
Ha! Zmieni sie to wszystko, bo Rob nie jest taka glupia,
Powie Teo wszystko,
Ze go, nie kocha, i on jej nie kocha, bo ona wie!
Od dawna Roberta wie, ze w sercu Tea, jest miejsce dla Luhan...



Podoba sie... ??



Jasne ze tak ^^ [ziarcik]



Napisajcie ktos wiersza bo juz nie mam co czytac Kurczaki!!
Ja tez chce napisac ze mi sie czyjs wierszyk podoba
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justine
Obserwator


Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 16:46:51 06-03-08    Temat postu:

no jasne ze fajny ;] wszystkie sa fajne tez cos tam naskrobalam:

Jedno spojrzenie i już wiedział
Ta dziewczyna będzie go w snach odwiedzac.
Ale na jej punkcie nie odleciał,
Bo o jej ojcu się dowiedział.
Jest bardzo na niego wkurzony
I plan ma już ułożony.

W sercu jego ogień się tli,
Ale nie obejdzie się bez łzy.
Bo gdy ona na drodze mu stanie
Nie wie co wybrac: zemstę czy pożądanie?
Ale każdy chyba dobrze wie
Że całowac ją bardzo chce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasia x]
King kong
King kong


Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Dupanów [dżołk]

PostWysłany: 22:16:55 06-03-08    Temat postu:

Wow... Szalowo...

Kobito nijesz wszystkich na glowe...

No dobra.. BIJEMY!! ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Psychiczna.
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 13286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z kosmosu
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:34:35 06-03-08    Temat postu:

Justine i Kasia x] super wierszyki ;**
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasia x]
King kong
King kong


Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Dupanów [dżołk]

PostWysłany: 22:38:13 06-03-08    Temat postu:

Danke :*
Ale latwo napisac, ze fajne, niestety trudniej juz cos stworzyc ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justine
Obserwator


Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 23:33:50 06-03-08    Temat postu:

dziekowac dziekowac :] Kasia x] zgadzam sie z Tobą - nie tak łatwo jest coś wymyślic ale będziemy próbowac hehe czekamy na inne wiersze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mischa.
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 50981
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:50:35 07-03-08    Temat postu:

ja tez cos napisze zaraz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasia x]
King kong
King kong


Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Dupanów [dżołk]

PostWysłany: 3:11:26 13-03-08    Temat postu:

Marissa87 mialas cos napisac ;> hihi


Gaston to taki idiota,
Co kolo Mii sie miota ^^
Miguelowi zycie uprzyksza,
Siostrze zyc niedaje,
Az go w koncu jakis mily kierowca potraca...
i glupi Gaston, co zyc nie dal nikomu,
umiera...
Bo serce mial z lodu...
W 'Ice Age' chyba sie urodzil...
Razem z Mankiem, Sithem, Diegiem
podrozowal, a oni nie wiedzieli
'Ktoredy on wypuszcza klocka?' ^^
Wiec jak juz wkoncu to obczaili bylo zapozno...
Bo mu serducho zamarzlo i uczucia zadne go nie obchodzily


Jupi ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avondy
Idol
Idol


Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 1956
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:38:09 13-03-08    Temat postu:

ale super wierszyki Roxara, Kasia x], Justine i wszystkie dziewczyny ktore tu piszecie naprawde macie talent suerowske te wierszyki gratuluje wam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avondy
Idol
Idol


Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 1956
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:29:58 13-03-08    Temat postu:

tak sobie czytam wasze wierszyki i sama cos napisalam nie wiem czy to wierszyk ale..........

Historia tej milosci zaczyna sie od nienawisci
podąża dlugą drogą cierpienia i szczescia

Na początku była nienawiść,
która od niechcenia zamienila sie w miłość.
Z miłości wyrosła zazdrość, która zniszczyla szczescie
Po rozstaniu żadne nie moglo o sobie zapomniec.
Choć cialem byli nieosiągalni, myślami wciąż byli razem.
Miłość niewiarygodna!, bo mając inną osobe blisko siebie,
chcieli wzbudzic w sobie nawzajem zazdrosc.....bo wciąż sie kochali
Kłócili sie i godzili jak magnesy, które przyciagaja sie i odpychaja.
Ale miłość jest wielka i ona pokonala wszystko.
I juz nie bylo cierpienia, zazdrosci, łez..
Wszystki było piekne i wspaniale...

Bo wspaniale jest zycie gdy oddajemy serce ukochanej osobie


chcialam napisac jednoczesnie o mym i dyr ale to bardziej pasuje chyba do DyR
nie wiem czy wam sie spodoba
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mischa.
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 50981
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:19:58 13-03-08    Temat postu:

fajny wiersz bardzo!

Kasia x] już pisze wtedy zapomniałam!

Gandia

To wielki Dyr szkoły
czy też internatu
kto to wie?
jedno wiadome jest
on o szkołę dba
co do uczniów czasem porywczy jest
lecz o swoją posadę
zadbać umie i chce!

Pepa
chodź o Almę dba
to dla siebie czas ma
i Marcelinem zajmie się
i o siebie zadba też.

Marcelina
To szpieg i chłopiec
w jednej osobie
bratem dla Roberty jest
i wszędzie pełno go jest
a w centrum uwagi zawsze zdoła być!

A mam pytanko jak dać ten obrazek Fan club Rebelde bo nie mogę? dzięki z góry wiem że nie tu sie pyta ale ktoś by mi odpowiedział!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lizzie
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 25634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:47:20 13-03-08    Temat postu:

Marissa87 napisał:

A mam pytanko jak dać ten obrazek Fan club Rebelde bo nie mogę? dzięki z góry wiem że nie tu sie pyta ale ktoś by mi odpowiedział!

Wchodzisz w profil i w polu tam gdzie pisze podpis piszesz [img].......[/img]
W miejsce kropek wstawiasz adres obrazka

Jak czegoś nie zrozumiałaś to pytaj tylko już nie w tym temacie
Od takich pytań jest forum Pomoc, pytania, odpowiedzi albo trzeba było zapytać w temacie FanClubu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justine
Obserwator


Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 21:05:18 14-03-08    Temat postu:

mam kolejny wierszyk ale uprzedzam że nie jest zbyt dobry ;P może inne wyjdą mi lepiej

Jego pierwszym ważnym zadaniem
Było Mii szpiegowanie
Gdy go o to podejrzewała
Skłamał że mu się Lupe podobała
Często z nią przebywał
Żeby nikt się podstępu nie domyślał.

Nawet nie wiedział kiedy
Ale zabujał się w niej - O rety!
Gdy ona zapewniła go o swej miłości
Nigdy w życiu nie czuł takiej radości.
Będąc w sobie zakochani
Niczym się nie przejmowali.

Lecz szybko skończyła się ta sielanka
Bo rozpadła się ich miłosna układanka.
Przyczyną była Karen która przyjechała
i o Nica - swego byłego - się upomniała.

Wtedy wszystko poszło nie tak
I Nica o mało nie trafił szlak!

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avondy
Idol
Idol


Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 1956
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:10:23 14-03-08    Temat postu:

fajny fajny hehe :trafil szlak" hehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Zbuntowani Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 28, 29, 30  Następny
Strona 12 z 30

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin