Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Thalia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 141, 142, 143  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Aktorki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alice13
Mocno wstawiony


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7427
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z krainy czarów :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:32:23 21-02-16    Temat postu:

iva napisał:
O to właśnie chodzi. Trzeba robić tak te operacje żeby wyglądać naturalnie.
Fajnie jakby Thalia przynajmniej jakiś epizod w tele zagrała.


Podstawa to umiar każdy wie, że coś robi, ale nie rzuca się się to w oczy jak w większości przypadkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewelincia
Idol
Idol


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 13:31:46 22-02-16    Temat postu:

Patisha napisał:
ewelincia napisał:
wyglada slicznie!!!


podoba ci sie desde esa noche?



fajna piosenka , typowa na lato podoba mi się ale myslę ze na plycie beda jeszcze lepsze piosenki

[/img]


Ostatnio zmieniony przez ewelincia dnia 13:33:02 22-02-16, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZampiVanez
Moderator
Moderator


Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 51793
Przeczytał: 172 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:20:41 27-02-16    Temat postu:

ta sukienka przypomniała mi czasy Rosalindy ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 14457
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Południa Polski :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:38:09 27-02-16    Temat postu:

Ona to się nic nie zmienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patisha
King kong
King kong


Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 59 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łaziska górne

PostWysłany: 14:33:12 27-02-16    Temat postu:

Okładka nowej cd:
(data wydania jeszcze nieznana)

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arabella
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 42200
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:43:22 10-03-16    Temat postu:



La actriz mexicana lució hermosa con este vestido estampado con falda asimétrica de Thalia Sodi Collection, que complementó con un jacket de cuero de la misma marca y botines color azul royal, para celebrar, en Nueva York, el primer año del lanzamiento de su collección de ropa.







Ostatnio zmieniony przez Arabella dnia 13:13:48 13-03-16, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patisha
King kong
King kong


Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 59 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łaziska górne

PostWysłany: 17:20:56 11-03-16    Temat postu:

No i znowu ten sam błąd. Jej nowa piosenka ma wielki potencjał by stać się hitem,ale ona woli zajmować się tymi ciuchami Macy`s , które wyglądają jakby były wyjęte z katalogu Bonprixa. Jej już naprawdę nie zależy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arabella
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 42200
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:44:10 19-03-16    Temat postu:

Fotos exclusivas: Así fue la grabación del nuevo video de Thalía y Maluma
Sexy, apasionante y lleno de energía latina, así es el nuevo video de Thalía y Maluma, llamado "Desde esa noche".









Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasiula85
Idol
Idol


Dołączył: 08 Sie 2015
Posty: 1892
Przeczytał: 32 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:24:43 19-03-16    Temat postu:

Thalía - Desde Esa Noche (Official Video) ft. Maluma

https://www.youtube.com/watch?v=CkyBXdXkMr8
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZampiVanez
Moderator
Moderator


Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 51793
Przeczytał: 172 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:50:39 19-03-16    Temat postu:

piosenka jest swietna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 14457
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Południa Polski :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:12:09 02-04-16    Temat postu:

Ciekawa piosenka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arabella
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 42200
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:35:50 08-04-16    Temat postu:


Para llegar a la presentación de su nueva colección de ropa para Macy's, en Nueva York, la actriz y cantante mexicana optó por este primaveral vestido amarillo con estampado florar de su propia colección y sandalias negras atadas al tobillo de la misma colección
[link widoczny dla zalogowanych]

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnieszka/Wawa
Motywator
Motywator


Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 8:28:42 17-04-16    Temat postu:

Widać, że Thalia odpusciła sobie podbijanie całego świata i postawiła na Meksyk. Woli być witana jak królowa niż ciągle coś udowadniać i zdobywać amerykański rynek.
Byłoby cudownie gdyby udała się w porządną trasę i odwiedziła Polskę <3 hehe sama sie smieje z tych marzen ale może za 100 lat sie doczekamy. Gdyby polskie stacje postarały sie o telke z nią i zaprosiły ją do naszego kraju byłoby to do zrobienia.

Thalia porzuciła telki przez Tommy'ego To on jej wbił do głowy, że podbije muzyczny świat i telki powinna odpuscic. W Meksyku aktorzy telek są szanowani i traktowani jak gwiazdy, w innych krajach są aktorami ,,gorszej klasy" bo przeciez trzeba byc Dicaprio i pójsc na dno z Titaniciem żeby byc docenionym. A prawda jest taka że aktorzy telek są czesto milion razy bardziej utalentowani od hollywódzkich gwiazd.

Mogłaby wziac udział w noveli, chociazby epizodzik. Rozgrzałaby widzów, powróciłyby wspomnienia Tylko czy ona by w ogóle chciała zagrac jakis temat ,,poboczny', zawsze byly to główne role...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZampiVanez
Moderator
Moderator


Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 51793
Przeczytał: 172 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:30:46 17-04-16    Temat postu:

Wiesz wszystko jest mozliwe moze kiedys bedzie chciała zaskoczyc fanów i wrócic do telek chociazby zagrac w jednej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
iva
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 11129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MX
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:32:05 17-04-16    Temat postu:

ZampiVanez napisał:
Wiesz wszystko jest mozliwe moze kiedys bedzie chciała zaskoczyc fanów i wrócic do telek chociazby zagrac w jednej


Dla fanów jej epizod to było by wiele. Nam nadzieję że tego doczekamy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Aktorki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 141, 142, 143  Następny
Strona 116 z 143

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin