Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Thalia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 142, 143, 144  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Aktorki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
la loca
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 20:40:15 12-06-07    Temat postu:

Pewnie Tommy Mottola, jej mąż. Chyba, że mam nieaktualne informacje.

A tak w ogóle, to cieszę się bardzo z tej wiadomości. Thalia chciała zajść w ciążę od bardzo dawna. Ostatnio mówiono o kryzysie w jej małżeństwie i że jego rozpad jest już tylko kwestią czasu. A tu proszę! Mam nadzieję, że donosi ciążę i urodzi zdrowe, silne dziecko, no i że wszyscy będą szczęśliwi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paulineczka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 11440
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Columbia :D

PostWysłany: 20:42:39 12-06-07    Temat postu:

Ja też sie bardzo cieszę, że Thalita jest w ciąży! I gratuluję jej z całego serca! Na pewno będzie doskonałą matką... Oby dziecko odziedziczyło po niej urodę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewelincia
Idol
Idol


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 21:08:36 12-06-07    Temat postu:

wiadomosc z ostatniej chwili to bedzie córeczka !!!!! Normalnie jestem taka szczesliwa jakby .... no nie wiem ......... to byl ktos z rodziny
malenka urodzi sie jesienią trzymam kciuki by byla zdrowa , jestem bardzzzzzzzzzzzzzzzzzzoooooooooooooooo szczesliwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
la loca
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 10:14:45 13-06-07    Temat postu:

ewelincia napisał:
wiadomosc z ostatniej chwili to bedzie córeczka !!!!! Normalnie jestem taka szczesliwa jakby .... no nie wiem ......... to byl ktos z rodziny
malenka urodzi sie jesienią trzymam kciuki by byla zdrowa , jestem bardzzzzzzzzzzzzzzzzzzoooooooooooooooo szczesliwa


To świetnie Ja szczerze powiedziawszy też bym wolała dziewczynkę. Mam nadzieję, że Thalia i Tommy są zadowoleni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natalia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 19271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:28:39 13-06-07    Temat postu:

swietna wiadomosc napewno bedzie super mama i oby dziewczynka odziedzicyzła po nije urode a nie po ojcu


Powrót do góry
Zobacz profil autora
inia
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3986
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mexico;)

PostWysłany: 13:08:40 13-06-07    Temat postu:

To supeeeer!!!! Ciesze sie No oby coreczka byla tak sliczna jak mama
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natalia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 19271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:07:56 13-06-07    Temat postu:

napisali o tym na kozacczkuuu
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
inia
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3986
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mexico;)

PostWysłany: 15:40:55 13-06-07    Temat postu:

A tu zdjecie z gazety
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natalia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 19271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:44:18 13-06-07    Temat postu:

fajnie jej z brzuszkiem

ale ma duze piersi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
inia
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3986
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mexico;)

PostWysłany: 16:23:27 13-06-07    Temat postu:

Nom z brzuszkiem jej do twarzy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natalia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 19271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:31:42 13-06-07    Temat postu:


Powrót do góry
Zobacz profil autora
martuuusia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 11572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:40:30 13-06-07    Temat postu:

ale ślicznie wyszła na tej fotce z gazety
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewelincia
Idol
Idol


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 16:41:38 13-06-07    Temat postu:

pierwsze video o ciazy Thalii

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natalia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 19271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:01:42 13-06-07    Temat postu:

bedzie mała thalita


fotki z HOla


[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Natalia dnia 17:20:08 13-06-07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paulineczka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 11440
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Columbia :D

PostWysłany: 17:05:13 13-06-07    Temat postu:

śliczne fotki, Thalia wyszła na nich cudnie... Jak zwykle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Aktorki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 142, 143, 144  Następny
Strona 13 z 144

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin