Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tworzenie filmików
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Grafika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Saritaa0
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 3602
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: 15:03:45 06-12-07    Temat postu:

kto wie jak zapisać w USV 11 utworzony film tak żeby można go było odtwarzać normalnie a nie jako projekt
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aishwarya
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 16454
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: München
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:10:09 06-12-07    Temat postu:

Jak już masz zrobiony film. Wciskasz do góry SHARE wtedy naciskasz na CREATE VIDEO FILE>WMV> Pocket PC WMV
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Saritaa0
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 3602
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: 22:58:02 07-12-07    Temat postu:

ok dzięki ;*
edit:
tylko ja mam po polsku i share i nie mogę znaleźć, zrobiłam zrzut jak to wygląda, może będziesz umiała określić co nacisnąć? Bo share to chyba znaczy dzielić albo podzielić coś takiego a nie ma w polskim programie nic takiego

[link widoczny dla zalogowanych]

byłabym wdzięczna ;p


Ostatnio zmieniony przez Saritaa0 dnia 15:19:39 14-12-07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrycja
Big Brat
Big Brat


Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 11:35:25 30-12-07    Temat postu:

A móglbym mi ktoś napisać jak dać filmikiz youyube na program Windows Movie Maker??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFalcon
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 23524
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:08:01 30-12-07    Temat postu:

Saritaa0 napisał:
ok dzięki ;*
edit:
tylko ja mam po polsku i share i nie mogę znaleźć, zrobiłam zrzut jak to wygląda, może będziesz umiała określić co nacisnąć? Bo share to chyba znaczy dzielić albo podzielić coś takiego a nie ma w polskim programie nic takiego

[link widoczny dla zalogowanych]

byłabym wdzięczna ;p


Sadzac po tym poscie:

Gaby napisał:
Jak już masz zrobiony film. Wciskasz do góry SHARE wtedy naciskasz na CREATE VIDEO FILE>WMV> Pocket PC WMV


mam wrazenie, ze Ty nie musisz naciskac "Share", bo "CREATE VIDEO FILE" znaczy "Utwórz plik video", a Ty już masz taka opcje tam po prawej . Wiec pewnie to trzeba nacisnac i tam bedzie wybor "WMV> Pocket PC WMV".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrycja
Big Brat
Big Brat


Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 17:59:07 30-12-07    Temat postu:

A móglbym mi ktoś napisać jak dać filmikiz youyube na program Windows Movie Maker?? Proszę pomóżcie!!! Może mi ktoś odpowiedzieć na to pytanie???

Ostatnio zmieniony przez patrycja dnia 14:02:55 31-12-07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fresa18
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12:40:31 21-01-08    Temat postu:

patrycja napisał:
A móglbym mi ktoś napisać jak dać filmikiz youyube na program Windows Movie Maker?? Proszę pomóżcie!!! Może mi ktoś odpowiedzieć na to pytanie???




Ja to robię w ten sposób: Ściągłam sobie program do konwertowania video i jak mam filmik poobrany z youtube to zmieniam jego format np. z avi na mpg i wtedy filmik mi normalnie wchodzi na WMM
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aishwarya
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 16454
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: München
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:11:06 21-01-08    Temat postu:

Saritaa0 napisał:
ok dzięki ;*
edit:
tylko ja mam po polsku i share i nie mogę znaleźć, zrobiłam zrzut jak to wygląda, może będziesz umiała określić co nacisnąć? Bo share to chyba znaczy dzielić albo podzielić coś takiego a nie ma w polskim programie nic takiego

[link widoczny dla zalogowanych]

byłabym wdzięczna ;p


Skąd go ściągłaś? Ja się męcze z tym po ang
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fresa18
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 8:11:35 06-02-08    Temat postu:

Mam pytanko jak zrzucać/ robić niewiem jak to określić capsy z filmów bo niemam pojęcia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFalcon
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 23524
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:43:19 06-02-08    Temat postu:

Chodzi Ci o fotke z filmu, jaki wlasnie ogladasz? Jesli da sie otworzyc ten film SubEditem, to jak dasz pauze, to klikasz na Plik (albo File) i tam jest cos takiego, jak "Zapisz klatke filmu jako...", powinno otworzyc sie okno z dana klatka i kilkoma opcjami, to dajesz "Zapisz jako", czy cos w tym stylu, potem nadajesz nazwe i format (bmp lub jpg, jpg jest najlepszy) i gotowe.

Ostatnio zmieniony przez BlackFalcon dnia 13:43:52 06-02-08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Saritaa0
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 3602
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: 14:09:41 06-02-08    Temat postu:

dzięki BlackFalcon. Gaby nie pamiętam, już nie używam tego programu, wolę WMM. Poszukaj w internecie, gdzieś na pewno będzie polska wersja
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fresa18
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 16:55:28 06-02-08    Temat postu:

BlackFalcon napisał:
Chodzi Ci o fotke z filmu, jaki wlasnie ogladasz? Jesli da sie otworzyc ten film SubEditem, to jak dasz pauze, to klikasz na Plik (albo File) i tam jest cos takiego, jak "Zapisz klatke filmu jako...", powinno otworzyc sie okno z dana klatka i kilkoma opcjami, to dajesz "Zapisz jako", czy cos w tym stylu, potem nadajesz nazwe i format (bmp lub jpg, jpg jest najlepszy) i gotowe.




Pobrałam sobie SubEdita i jest tam tylko format do zapisania BMP (program jest po polsku), kiedy daje zapisz w formacie BMP to nagle zacina mi się program i nic się nie zapisuje. Czy jest może inny program do tego typu rzeczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFalcon
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 23524
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:15:19 06-02-08    Temat postu:

fresa18 napisał:
BlackFalcon napisał:
Chodzi Ci o fotke z filmu, jaki wlasnie ogladasz? Jesli da sie otworzyc ten film SubEditem, to jak dasz pauze, to klikasz na Plik (albo File) i tam jest cos takiego, jak "Zapisz klatke filmu jako...", powinno otworzyc sie okno z dana klatka i kilkoma opcjami, to dajesz "Zapisz jako", czy cos w tym stylu, potem nadajesz nazwe i format (bmp lub jpg, jpg jest najlepszy) i gotowe.


Pobrałam sobie SubEdita i jest tam tylko format do zapisania BMP (program jest po polsku), kiedy daje zapisz w formacie BMP to nagle zacina mi się program i nic się nie zapisuje. Czy jest może inny program do tego typu rzeczy.


Dziwne, bo u mnie dziala dobrze i jest jpg (trzeba wybrac sobie tam na dole, gdzie pisze BMP). Ale poszukam innego programu, na pewno gdzies to jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fresa18
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 19:16:09 06-02-08    Temat postu:

Cytat:
Dziwne, bo u mnie dziala dobrze i jest jpg (trzeba wybrac sobie tam na dole, gdzie pisze BMP). Ale poszukam innego programu, na pewno gdzies to jest.




Byłabym ci bardzo wdzięczna jakbyś mi coś innego poleciła, bo ten program na moim dziadowskim kompie nie działa...


Ostatnio zmieniony przez fresa18 dnia 19:18:17 06-02-08, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rocky
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 4489
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: EWS - Mexico

PostWysłany: 19:38:34 06-02-08    Temat postu:

a jak sie robi Animki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Grafika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin