Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tworzenie filmików
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Grafika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MissButterfly
Idol
Idol


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 14:52:34 30-09-07    Temat postu: Tworzenie filmików

Nie mogłam sie doprosic o zrobienie oddzielnego forum "Grafika filmowa" więc tworze temat tutej.

Bardzo chcę się nauczyć robić własne filmiki. Czy moglibyście (oczywiście ci co to umieją) napisac w jakich programach to się robi i jak to się robi. Licze na was
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dulce
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 11558
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Rebeldowni :P

PostWysłany: 14:53:21 30-09-07    Temat postu:

chyba chodzi ci o animki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shameika
King kong
King kong


Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 2274
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piekUo ;x
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:54:22 30-09-07    Temat postu:

a wiec easy animation shop, easy gif animation
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MissButterfly
Idol
Idol


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 14:54:24 30-09-07    Temat postu:

nie, chodzi mi o takie filmiki jakie są na YouTube i takie jak entrady które robi Hector Ferrer
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shameika
King kong
King kong


Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 2274
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piekUo ;x
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:56:52 30-09-07    Temat postu:

ojej tp ja nie wiem:P ale moze windows movie maker
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dulce
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 11558
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Rebeldowni :P

PostWysłany: 14:58:32 30-09-07    Temat postu:

Mari od 29 października bo jeszcze teraz sprawdzałam w programie
To spytaj się Hectora
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shameika
King kong
King kong


Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 2274
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piekUo ;x
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:01:29 30-09-07    Temat postu:

Ashley napisał:
Mari od 29 października bo jeszcze teraz sprawdzałam w programie
To spytaj się Hectora

aha, juz zmieniam:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natka***
Mocno wstawiony


Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 6770
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:18:39 30-09-07    Temat postu:

Ja robię w Windows Movie Maker
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MissButterfly
Idol
Idol


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 19:34:30 30-09-07    Temat postu:

oki, no to już wiemy w jakich programach to się robi, a teraz powiedzcie jak to się robi, np w tym WMM co Natka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mili
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 10852
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: 19:36:32 30-09-07    Temat postu:

WMM jest nawet niezły, tylko często sie zacina wiec to program dla cierpliwych

WMM jest dosyć prosty w obsłudze wiec nie wiem co moge napisac do tego co trzeba zrobić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MissButterfly
Idol
Idol


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 19:33:55 02-10-07    Temat postu:

najlepiej wszystko po kolei, powiedzmy ze mam 2 filmiki które chcę połączyć, jak to zrobić, jeśli możesz napisz krok po kroku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iwi.
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 13088
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:38:20 02-10-07    Temat postu:

mila jak dajesz żeby ci otowrzyło filmik to go dzieli na części to przeciągasz na taśme na dole+z jakiegoś innego filmiku fragment i masz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFalcon
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 23524
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:39:01 02-10-07    Temat postu:

Z tym, to do mnie . Darmowy jest dobry WMM, ale strasznie sie zacina, najlepsze sa platne, czyli np.:
Open Video Joiner
AVI MPEG RM WMV Joiner / Splitter (do łączenia i rozcinania)
itp.

Muzykę podkłada się najlepiej dzięki VirtualDubMod. Jak jakieś pytania, to dać znać .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luna_en_noche
King kong
King kong


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 2145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mexico City :D

PostWysłany: 23:59:44 02-10-07    Temat postu:

mila_14 dobrze ze zalozylas taki temat ja tez chcialabym sie nauczyc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFalcon
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 23524
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 9:35:36 05-10-07    Temat postu:

No to lecimy:

Wycinanie :

1) Sciagacie program z tych, ktore podalam, ja opisze na przykladzie AVI MPEG RM WMV Splitter.

2) Po instalacji klikacie na "Open" i wczytujecie filmik, ktory chcecie uciac.

3) Filmik zaczyna leciec, wiec ja sobie go pauzuje, bedzie mi tak wygodniej.

4) Tam na dole sa dwa nawiasy { }, tym pierwszym oznaczacie poczatek kawalka, jakie chcecie wyciac, tym drugim koniec kawalka, jaki chcecie wyciac ;D.

5) Dajecie "Split", program sie pyta, gdzie chcecie zapisac wyciety kawalek i pod jaka nazwa, wpisujecie i dajecie "OK", czy cos tam jest

6) On sobie wycina, potem wywala okienko z pytaniem, czy odtworzyc wyciety kawalek, otworzyc folder z tym kawalkiem, czy po prostu sie zamknac (jako program ).

Koniec pracy.

Laczenie:

1) Sciagacie jakikolwiek progam do laczenia plikow.
2) Dodajecie pliki za pomoca "Add", mozna tez czasem ustawic ich kolejnosc za pomoca strzaleczek.
3) Dajecie "Join" lub "Merge", w zaleznosci od programu.
4) Zapisujecie plik.

Czasami program mowi, ze nie moze polaczyc np. avi z mpgiem, wtedy...trzeba znalezc inny program, taki, ktory laczy rozne rodzaje formatow w jeden. Oczywiscie wszystkie programy maja swoje ustawienia opcji jakosci...

Dodawanie muzyki:

1) Sciagacie VirtualDubModa.
2) Wczytujecie plik za pomoca "Open video file".
3) Jak sie pojawi jakis komunikat, to ja daje "No".
4) Klikacie na "Video" i wybieracie "Direct stream mode" (nie mam pojecia, po co, ale tak sie robi .
5) Klikacie na "Streams" i wybieracie "Stream list", potem pojawi sie nazwa pliku video, jaki wczytaliscie. Jesli chcecie wylaczyc oryginalna muzyke, klikacie na "Disable", jesli ma byc i nowa i oryginalna, to nie klikacie na "Disable" D.
6) Klikacie na "Add" i wybieracie nowa sciezke dzwiekowa.
7) Klikacie na "Save as" i zapisujecie plik.

Jak jakies pytania, walic do mnie ;D.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Grafika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin