Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak rozkochujecie w sobie chłopaków?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Kobieta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Issabelita
Generał
Generał


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 9174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 16:15:38 25-10-07    Temat postu:

hmm ja mysle sobie ze wystarczy zachowywac sie naturalnie, usmiech robi swoje no i wiadomo trzeba chlopaka troche naprowadzic, dac mu jakis znak a tak po za tym to niech oni dzialaja:) to ich dzialka:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bubu890
King kong
King kong


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: 20:22:49 30-11-07    Temat postu:

ja uwzam ze tylko nachalne dziewczyny "rozkochuja w sobie facetow" jesli facet ma sie zainteresowac dziewczyna to sie zainteresuje i ona nie musi nic robic wystarczy ze bedzie soba i bedzie naturalna nic wiecej. wiele dziewczyn chce sie przypodobac robia z siebie kogos kim nie sa i pozniej takie zwiazki i tak sa katastrofa:/ dla mnie dziewczyny ktore nadmiernie sie o cos staraja sa po prostu zalosne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kulka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 11960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 22:05:39 30-11-07    Temat postu:

Takie, które się narzucają są śmieszne, nie tylko żalosne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bubu890
King kong
King kong


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: 22:53:37 30-11-07    Temat postu:

no wlasnie... i mysla ze jak chlopak je pocaluje to wielce mu zalezy ale niektorzy faceci wykorzystuja tylko to ze sa latwe...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natalia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 19271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:12:36 04-01-08    Temat postu:

trzeba byc poprostu sobą ,nikogo nie udawac, jak mi sie jakis chłopak podoba , to tylko sie na niego patrze i usmiecham lekko, ale nigdy
raczej nie podchdoze peirwza , jestem zbyt wstydliwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
casaa
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 5744
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: B.A.

PostWysłany: 0:32:00 05-01-08    Temat postu:

niestety mam to samo. nie wyobrazam sobie nawet sytuacji, ze to ja mialabym pierwsza zagadać. w ogole jestem azcej nieśmiala, aby sie przed kims otworzyc musze ta osobe znac pare lat
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natalia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 19271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 1:38:37 05-01-08    Temat postu:

Ja tez ) rzeby całkowicie byc soba i zachowywac sie tak jak zachowuje sie w towarzystwie ludzi którzych znam od lat, musi minąc troche czasu )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gatita
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 20642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wenezueli ;)

PostWysłany: 10:25:24 05-01-08    Temat postu:

oj..ja mam podobnie...na początku jestem trochę.."nieobecna.."działa tylko uśmiech...ale potem jest juz lepiej..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pulek
Generał
Generał


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 8058
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Elmo
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 23:43:07 05-01-08    Temat postu:

Powiem szczerze ze ja kiedys bylam bardzo odwazna- szlo mi to nawet dobrze hehe, ale teraz czuje jakby cos we mnie peklo... juz nie umiem sobie tak dobrze z tym radzic..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosia1906
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 12331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska>>Krk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 0:04:31 06-01-08    Temat postu:

staram się tego nie robić bo potem są problemy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Saritaa0
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 3602
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: 0:27:05 06-01-08    Temat postu:

Gosia co masz na myśli?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosia1906
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 12331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska>>Krk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:45:09 06-01-08    Temat postu:

na początku roku szkolnego zabujało się we mnie kilku chłopaków, jeden za mną do tej pory chodzi i cały czas mnie szturcha, to jest już nudne... drugi podobnie, trzeci się odgrażał i czterech dało sobie spokój.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
casaa
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 5744
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: B.A.

PostWysłany: 13:57:54 06-01-08    Temat postu:

ojej no to powdodznie masz!!!
ale takie nakręty z pewnością nie są niczym przyjemnym
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosia1906
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 12331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska>>Krk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:38:06 06-01-08    Temat postu:

to tylko ci co ponoć się zabujali (to wiem od ich kumpli) a zaczepiało i dalej zaczepia mnie dużo więcej... ale to dlatego pewnie że w szkole mam coś około 600 chłopaków i 22 dziewczyny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
casaa
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 5744
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: B.A.

PostWysłany: 15:36:22 06-01-08    Temat postu:

aaaa. jak to mozliwe w ogole? taka róznica?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Kobieta Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 4 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin