Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Różnice wieku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 49, 50, 51  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Kobieta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kulka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 11960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 1:22:26 30-04-07    Temat postu:

Ja mam w swoim wieku.


Ale dla mnie jak dziewczyna ma 14 lat, a chłopak 25 to ten chłopa to pedofil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kass
Generał
Generał


Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 9391
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orange County

PostWysłany: 11:39:48 30-04-07    Temat postu:

dla mnie tez to pedofil, jak juz sie wiazac z kims starszym to zeby ta mlodsza osoba miala 17 - 18 lat
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pulek
Generał
Generał


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 8058
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Elmo
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:01:28 30-04-07    Temat postu:

No dokladnie. Musi byc pelnoletnia. O to wlasnie chodzi w roznicach wieku,.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iwi.
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 13088
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:16:56 30-04-07    Temat postu:

Ja bym nie chciala mlodszego miec,a starszy to góra 3 lata
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pulek
Generał
Generał


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 8058
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Elmo
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:23:03 30-04-07    Temat postu:

Heh. Roznie to bywa. To zalezy od tej "MILOSCI"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nicole
Idol
Idol


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1862
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 22:55:20 30-04-07    Temat postu:

Pauula napisał:
Heh. Roznie to bywa. To zalezy od tej "MILOSCI"


no dokładnie tak jest jak cię trafi strzała amora, to nawet 40 letni facet będzie super
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natalia
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 19271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:47:11 10-05-07    Temat postu:

mi zawsze podobali sie starisi faceic i ciagle mi sie podbaja tzn chodzi mi tak o 25,26 mimo ze ja mam 14
ale jakos nigdy nie interesowali mnie chłopacy z mojej klasy wogole chłopacy w podobnym wieku do mojego, moze dla tego ze sa tacy niedojrzali i nieodpowiedzialni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pulek
Generał
Generał


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 8058
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Elmo
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:13:47 10-05-07    Temat postu:

Nicole... strzala amora wg mnnie trafia tylko jeden raz- ten pierwszy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nicole
Idol
Idol


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1862
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 21:37:52 10-05-07    Temat postu:

zgadzam się z tobą Paula, ale czasami tak bywa że strzała źle wybiera
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pulek
Generał
Generał


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 8058
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Elmo
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:22:10 10-05-07    Temat postu:

I to jak zle....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nicole
Idol
Idol


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1862
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 22:35:19 10-05-07    Temat postu:

ja tak miałam...ale cóż człowiek uczy się na błędach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Notecreo
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 24252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:23:03 14-08-07    Temat postu:

u mnie w rodzinie zazwyczaj kobiety sa starsze od mezczyzn- babcia 5 lat od dziadka, mama 5 lat od taty. wygladaja jednak o wiele młodziej od swoich mężów. ja mam faceta młodszego o rok, również wygląda jakby był ode mnei sporo starszy ..ogolnie sądzę, zę faceci wybierający starsze kobiety sa bardziej interesujacy od tych, ktorzy uganiaja sie za młodszymi, bo starszej nei tak łatwo zaimponowac jak młodszej. moj chłopak np wszystkie dziewczyny miał starsze od siebie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marta
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 10440
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn :)

PostWysłany: 11:30:40 14-08-07    Temat postu:

Widzisz, a teraz głównie młode dziewczyny wolą starszych..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Notecreo
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 24252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:35:44 14-08-07    Temat postu:

niektorzy moi koledzy (jestem na ostatnim roku studiów) wola wyrywac licealistki czy jeszcze młodsze dziewczyny, bo wiedzą, ze na nich łatwiej zrobic wrazenie, łatwiej również taką dziewczyną kierować. żeby zdobyć i utrzymać starszą od siebie dziewczynę trzeba sie trochę wysilić. na licealistki czesto samo słowo "student" działa magicznie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brooke
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 14405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tree Hill
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:26:21 14-08-07    Temat postu:

Ja mam chlopakow w roznym wieku...ostatnio poprosil mne 18 letni ale nie zgodzilam sie ...za duza roznica wieku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Kobieta Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 49, 50, 51  Następny
Strona 4 z 51

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin