Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Roznice wyznaniowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Uczucia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Zwiazalabys sie z kims z innej wiary?
tak
35%
 35%  [ 28 ]
nie
26%
 26%  [ 21 ]
nie ma to dla mnie znaczenia
37%
 37%  [ 29 ]
Wszystkich Głosów : 78

Autor Wiadomość
Lilijka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 14259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Neverland
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:45:38 09-08-09    Temat postu:

Co do swiadkow Jehowy, to ta religia slabo sie rozni od chrzescijanskiej, wlasciwie jest chrzescijanska. Bog sam nazwal siebie Jahwe, tak jest napisane w Biblii, wiec oni jakby wierza w to samo, co ludzie modlacy sie w Kosciele, Cerkwi... Tak samo wyznawcy Allaha - Allah, to po arabsku Bóg... tylko ze mają inne zasady wiary, jak np. ten miesiac Ramadan i post podczas niego, tak samo my mamy posty jednodniowe i wielodniowe...
Ja mam w kwestii religii wolna reke, mama jest katoliczka (a pamietam czasy, gdy razem chodzilysmy do cerkwi...), a ojca widuje rzadko, bo mam rozbita rodzine. Chodze do cerkwi, bo w tej wiarze sie wychowalam, ale nie powiem zeby specjalnie czesto, bo nie mam takich mozliwosci, ani tez checi raczej... wierze, modle sie codziennie (chyba ze zapomne;-)) i moim zdaniem niewazne gdzie, ani jak czesto sie chodzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dulce Maria
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:08:53 09-08-09    Temat postu:

***zbuntowana*** napisał:
zawsze moze on przyjac twoja wiare albo ty jego

a ja nie wiem
jezeli ja bym byla innego wyznania i moj pratne innego to pozostawilabym dziecku wybor ktora wiare ono by chcialo przyjac


Ja raczej też.. chociaż np. uważam chrzest za obowiązek taki.. nie umiałabym nie ochrzcić dziecka.. takie to dziwne..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elle
Mocno wstawiony


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 5383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:40:31 09-08-09    Temat postu:

tak jezeli chodzi o chrzest to tak ale np. komunia sw juz nie , dziecko juz jest na tylke swiadome ze powinno same podjac decyzje co do wyznania
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dulce Maria
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:14:46 09-08-09    Temat postu:

Tak dalej też się juz zgadzam.. chociarz dziecko jest wtedy jeszcze zbyt małe na podejmowanie takich decyzji.. ono nie rozumie o co chodzi.. wiem po sobie ja w tym wieku chciałam komunie ze względu na pieniądze, prezenty etc.. nie liczyło się to o co w tym chodzi.. tylko to że to jest moje święto..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elle
Mocno wstawiony


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 5383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:03:05 10-08-09    Temat postu:

racja ja tez tak mialam
tylko ze ja bylam wychowywana w jednej religii, nie poznalam nigdy tej drugiej
a dzieci ktore od poczatku sa wychowywane w dwoch wiarach chyba sa bardziej dojrzalsze i beda potrafily wybrac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dulce Maria
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:21:14 10-08-09    Temat postu:

Wątpię.. po prostu gdy dziecku przydarza się okazja dostania prezentów to wybierze tą religię w której je ma dostać zaraz.. tak mi się wydaje.. to jest tylko dziecko.. Ona nie rozumie tego..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elle
Mocno wstawiony


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 5383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:01:05 10-08-09    Temat postu:

ale w kazdej religii jest takie cos jak odpowiednik naszej komunii sw i tez dostaje na nie prezenty
ja poprostu pozostawilabym wybor , zawsze moze przystapic do komuni pozniej jak juz dorosnie do decyzji
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gabriella
Mocno wstawiony


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 5502
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:21:53 10-08-09    Temat postu:

Każdy ma wybór...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pulek
Generał


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 8058
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Elmo
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:40:35 02-10-09    Temat postu:

A ja jestem katoliczka - chociaz nie jestem zwolennikiem wyznania katolickiego. ogolnie to w kazdym wyznaniu widze dziury i nieporozumienia dlatego.... zadko chodze do kosciola. Wierze w Boga na swoj sposob. I uwazam ze w kazdej religii ludzie wierza w tego samego Boga tylko na inny sposob. co jest najwazniejsze to byc w zyciu dobrym dla innych i respektować kazdego bez wzgledu na jego wyznanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olka1414
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 4699
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:05:13 04-10-09    Temat postu:

nie ma to dla mnie znaczenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vondynizer
Generał


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:14:08 04-10-09    Temat postu:

jeśli ludzie się kochają to różnica wyznaniowa nie powinna mieć znaczenia. tzn. w sensie negatywnym. religia dla niektórych jest ważna i trzeba to szanować. najgorzej ze ślubem... czasem ciężko, gdy w grę wchodzą dwa wyznania. ale kochający ludzie pokonają każdą przeszkodę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilijka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 14259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Neverland
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:47:23 05-10-09    Temat postu:

EllE* napisał:
ale w kazdej religii jest takie cos jak odpowiednik naszej komunii sw i tez dostaje na nie prezenty

nieprawda. w obrządku prawoslawnym jest oczywiscie cos takiego jak eucharystia, zeby bylo ciekawiej przyjmujemy cialo i krew Chrystusa, a nie tylko cialo, jak to jest w kosciele (slyszalam niedawno, ze teraz ksiadz pije wino - krew tzn). ale o zadnych prezentach nie ma mowy, bo przyjmuje sie to od najmlodszych lat, a potem juz tylko po spowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NTK:))
King kong
King kong


Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 2365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdzie Diabeł mówi Dobranoc ;]
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:15:12 05-10-09    Temat postu:

Jeśli chodzi o Religię i wiarę to ja jestem niby chrześcijanką.
Niby Bo wierzę w Boga ale nie uznaję kultu kościoła i do niego nie chodzę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lilijka
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 14259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Neverland
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:19:27 05-10-09    Temat postu:

ja tam nie wiem czy kosciół jest obiektem jakiegos kultu, to bardziej miejsce okazywania swojej wiary Bogu wg mnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NTK:))
King kong
King kong


Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 2365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdzie Diabeł mówi Dobranoc ;]
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:25:44 05-10-09    Temat postu:

W kościół nie wierzę .
To złodziejstwo i pedofilia. Księża niby tacy porządni i skromni a jeżdżą drogimi samochodami i żerują do tego na kasie która 'Idzie na ofiarę'
Ale nie wszystko święte przecież....
*(Oczywiście nie mówię tu o wszystkich)
Druga sprawa to po Co mam się spowiadać.? Bóg zna doskonale moje grzechy więc sama powinnam z nim porozmawiać,a nie poprzez księdza.
Zupełnie tego nie rozumiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Uczucia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Następny
Strona 17 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin