Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Za głosem serca-Televisa 2014-TV PULS
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 172, 173, 174 ... 635, 636, 637  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Za głosem serca
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magda.m
Aktywista
Aktywista


Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:57:59 15-11-13    Temat postu:

marta87 napisał:
fantasma napisał:
Ana182 napisał:
conchita napisał:
kr86100 napisał:
Ana182 napisał:
To na to wygląda że będziemy mieć protke która będzie zdradzała męża z tego wywiadu tak wynika
niestety tak nie podoba mi się to

mi też nie, liczyłam, że tego nie zrobią

Mnie też się to nie podoba chyba jeszcze nie zrobią tak że Alejandro będzie miał romans z Marią


mi też się nie podoba takie rozwiązanie


Hmm mnie też się to nie podoba.
I nie wyobrażam sobie Alejandro z Maryną Byłby skończonym idiotą! Może ona zdradzi a on będzie jej wierny do końca?


kurde tylko nie zdrada ;/ powiem szczeze ze serce mi sie kraja jak mysle ze Monse by zdradzała Alejandro bezczelnie z jose luisem.Ja mysle ze bedzie tesknic za utracona miłoscia i bedzie ja to ciagneło do jose luisa , a namietnosc do Alejandra .Będzie rozdarta miedzy nimi. Kurde mało rozumiem z tego co gadaja ,ale wciagłam sie na maksa w ta telcie;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ana182
Big Brat
Big Brat


Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:00:14 15-11-13    Temat postu:

magda.m napisał:
marta87 napisał:
fantasma napisał:
Ana182 napisał:
conchita napisał:
kr86100 napisał:
Ana182 napisał:
To na to wygląda że będziemy mieć protke która będzie zdradzała męża z tego wywiadu tak wynika
niestety tak nie podoba mi się to

mi też nie, liczyłam, że tego nie zrobią

Mnie też się to nie podoba chyba jeszcze nie zrobią tak że Alejandro będzie miał romans z Marią


mi też się nie podoba takie rozwiązanie


Hmm mnie też się to nie podoba.
I nie wyobrażam sobie Alejandro z Maryną Byłby skończonym idiotą! Może ona zdradzi a on będzie jej wierny do końca?


kurde tylko nie zdrada ;/ powiem szczeze ze serce mi sie kraja jak mysle ze Monse by zdradzała Alejandro bezczelnie z jose luisem.Ja mysle ze bedzie tesknic za utracona miłoscia i bedzie ja to ciagneło do jose luisa , a namietnosc do Alejandra .Będzie rozdarta miedzy nimi. Kurde mało rozumiem z tego co gadaja ,ale wciagłam sie na maksa w ta telcie;)

Może będzie tak że z JL prawie do czegoś doszło ale wycofa się w ostatniej chwili w co wątpię
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kr86100
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 5411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:03:23 15-11-13    Temat postu:

Ana182 napisał:
magda.m napisał:
marta87 napisał:
fantasma napisał:
Ana182 napisał:
conchita napisał:
kr86100 napisał:
Ana182 napisał:
To na to wygląda że będziemy mieć protke która będzie zdradzała męża z tego wywiadu tak wynika
niestety tak nie podoba mi się to

mi też nie, liczyłam, że tego nie zrobią

Mnie też się to nie podoba chyba jeszcze nie zrobią tak że Alejandro będzie miał romans z Marią


mi też się nie podoba takie rozwiązanie


Hmm mnie też się to nie podoba.
I nie wyobrażam sobie Alejandro z Maryną Byłby skończonym idiotą! Może ona zdradzi a on będzie jej wierny do końca?


kurde tylko nie zdrada ;/ powiem szczeze ze serce mi sie kraja jak mysle ze Monse by zdradzała Alejandro bezczelnie z jose luisem.Ja mysle ze bedzie tesknic za utracona miłoscia i bedzie ja to ciagneło do jose luisa , a namietnosc do Alejandra .Będzie rozdarta miedzy nimi. Kurde mało rozumiem z tego co gadaja ,ale wciagłam sie na maksa w ta telcie;)

Może będzie tak że z JL prawie do czegoś doszło ale wycofa się w ostatniej chwili w co wątpię
Guzman mówi ze będzie więcej ostrzejszych scen bo ta co była była delikatna... nie wiem może on tak mówi żeby podnieść oglądalność telki... kurcze nie chciałabym żeby Monse sypiała z nimi dwoma
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeszunia
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 3779
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW :D
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:07:39 15-11-13    Temat postu:

Jeśli będąc żoną Alejandra Monse prześpi się z JL to stracę do niej szacunek zwłaszcza w późniejszym etapie telki kiedy dogada się jako tako z Alejandrem .. Nie zaakceptuje tego ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kr86100
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 5411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:12:04 15-11-13    Temat postu:

Szeszunia napisał:
Jeśli będąc żoną Alejandra Monse prześpi się z JL to stracę do niej szacunek zwłaszcza w późniejszym etapie telki kiedy dogada się jako tako z Alejandrem .. Nie zaakceptuje tego ..
Ja tak samo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marta87
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 14390
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:16:24 15-11-13    Temat postu:

kr86100 napisał:
Szeszunia napisał:
Jeśli będąc żoną Alejandra Monse prześpi się z JL to stracę do niej szacunek zwłaszcza w późniejszym etapie telki kiedy dogada się jako tako z Alejandrem .. Nie zaakceptuje tego ..
Ja tak samo


Ja też... dodajmy, że nie tylko się dogada, ale urodzi mu dziecko!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magda.m
Aktywista
Aktywista


Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:17:09 15-11-13    Temat postu:

fantasma napisał:
Sunshine napisał:
magda.m napisał:

MIELI Osobne sypialnie ale spedzili noc poślubną

Wolałabym, żeby tutaj noc poślubna wyglądała inaczej


Ja tak samo i ciesze sie, ze tutaj zostalo to inaczej rozwiązane niz w AR tam nie mogłam pozbyc sie myśli, że prot jednak w pewien sposób zgwałcił protke.


MOże do tej histori gwałt nie pasuje ,ale Matilde po nocy z Manuelem zastanawiała sie czy jej sie podobało czy nie bo zaczoł gwałtwonie ,ale potem z uczuciem hehe ,i cały czas była bardzo nie smiała dlatego cieżko jej było zaakceptować to ze jej sie podobało. Ale to inne czasy wtedy kobiety miały znacznie mniej do powiedzenia

Tutaj monserat mocno zniechęciła alejandra do tego mowiac ze bedzie myslec o zupełnie kims innym ...nie powiem ale Rulli zagrał ta scene niesamowicie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kr86100
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 5411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:18:02 15-11-13    Temat postu:

marta87 napisał:
kr86100 napisał:
Szeszunia napisał:
Jeśli będąc żoną Alejandra Monse prześpi się z JL to stracę do niej szacunek zwłaszcza w późniejszym etapie telki kiedy dogada się jako tako z Alejandrem .. Nie zaakceptuje tego ..
Ja tak samo


Ja też... dodajmy, że nie tylko się dogada, ale urodzi mu dziecko!
Jesli to będzie jego dziecko... bo teraz już sama nie wiem... no ale nic poczekamy zobaczymy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magda.m
Aktywista
Aktywista


Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:20:54 15-11-13    Temat postu:

Ja mysle że jedyne co to może dojdzie do pocałunku między Monse ,a JL ,ale do niczego wiecej.Oby...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arwenka
King kong
King kong


Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:23:03 15-11-13    Temat postu:

Ja nie wyobrażam sobie,żeby sypiała z nimi dwoma:( Nie podoba mi się ten pomysł w ogóle.Niedobrze to by o niej świadczyło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magda.m
Aktywista
Aktywista


Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:23:50 15-11-13    Temat postu:

kr86100 napisał:
marta87 napisał:
kr86100 napisał:
Szeszunia napisał:
Jeśli będąc żoną Alejandra Monse prześpi się z JL to stracę do niej szacunek zwłaszcza w późniejszym etapie telki kiedy dogada się jako tako z Alejandrem .. Nie zaakceptuje tego ..
Ja tak samo


Ja też... dodajmy, że nie tylko się dogada, ale urodzi mu dziecko!
Jesli to będzie jego dziecko... bo teraz już sama nie wiem... no ale nic poczekamy zobaczymy



Pewnie bedzie Alejandra ,ale ten bedzie miał watpliwosci czy to jego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ana182
Big Brat
Big Brat


Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:24:07 15-11-13    Temat postu:

Dokładnie Guzman nie powiedział o jakie sceny chodzi dowiemy się tylko w przyszłych odcinkach o jakie sceny mu chodziło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marta87
Arcymistrz
Arcymistrz


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 14390
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:24:32 15-11-13    Temat postu:

kr86100 napisał:
marta87 napisał:
kr86100 napisał:
Szeszunia napisał:
Jeśli będąc żoną Alejandra Monse prześpi się z JL to stracę do niej szacunek zwłaszcza w późniejszym etapie telki kiedy dogada się jako tako z Alejandrem .. Nie zaakceptuje tego ..
Ja tak samo


Ja też... dodajmy, że nie tylko się dogada, ale urodzi mu dziecko!
Jesli to będzie jego dziecko... bo teraz już sama nie wiem... no ale nic poczekamy zobaczymy


Hmm... w sumie napisali w tym ogłoszeniu, że szukają dziecka M&A więc raczej stawiam, że jego Ale jak znam życie to będzie wątek z podejrzeniem, że nim nie jest bo np JL będzie twierdził, że to jego czy coś w tym stylu...

I nie zdziwiłabym się gdyby słowa L.R. Guzmana były tak na podsycenie atmosfery. Może jakiś sen JL będzie miał?


Ostatnio zmieniony przez marta87 dnia 22:26:29 15-11-13, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fantasma
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 3815
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:25:55 15-11-13    Temat postu:

magda.m napisał:
fantasma napisał:
Sunshine napisał:
magda.m napisał:

MIELI Osobne sypialnie ale spedzili noc poślubną

Wolałabym, żeby tutaj noc poślubna wyglądała inaczej


Ja tak samo i ciesze sie, ze tutaj zostalo to inaczej rozwiązane niz w AR tam nie mogłam pozbyc sie myśli, że prot jednak w pewien sposób zgwałcił protke.


MOże do tej histori gwałt nie pasuje ,ale Matilde po nocy z Manuelem zastanawiała sie czy jej sie podobało czy nie bo zaczoł gwałtwonie ,ale potem z uczuciem hehe ,i cały czas była bardzo nie smiała dlatego cieżko jej było zaakceptować to ze jej sie podobało. Ale to inne czasy wtedy kobiety miały znacznie mniej do powiedzenia

Tutaj monserat mocno zniechęciła alejandra do tego mowiac ze bedzie myslec o zupełnie kims innym ...nie powiem ale Rulli zagrał ta scene niesamowicie.


oj tak świetny był trzeba mu to przyznać, w ogóle gra aktorska w tym serialu jest na najwyższym poziomie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kr86100
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 5411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:31:17 15-11-13    Temat postu:

marta87 napisał:
kr86100 napisał:
marta87 napisał:
kr86100 napisał:
Szeszunia napisał:
Jeśli będąc żoną Alejandra Monse prześpi się z JL to stracę do niej szacunek zwłaszcza w późniejszym etapie telki kiedy dogada się jako tako z Alejandrem .. Nie zaakceptuje tego ..
Ja tak samo


Ja też... dodajmy, że nie tylko się dogada, ale urodzi mu dziecko!
Jesli to będzie jego dziecko... bo teraz już sama nie wiem... no ale nic poczekamy zobaczymy


Hmm... w sumie napisali w tym ogłoszeniu, że szukają dziecka M&A więc raczej stawiam, że jego Ale jak znam życie to będzie wątek z podejrzeniem, że nim nie jest bo np JL będzie twierdził, że to jego czy coś w tym stylu...

I nie zdziwiłabym się gdyby słowa L.R. Guzmana były tak na podsycenie atmosfery. Może jakiś sen JL będzie miał?
Tez w pewnym momencie pomyślałam ze Guzman powiedział to żeby podnieść oglądalność
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Za głosem serca Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 172, 173, 174 ... 635, 636, 637  Następny
Strona 173 z 637

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin