Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stars Way - odc. 20
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 51, 52, 53  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Nasze telenowele
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jaka jest Twoja ulubiona postać w "Stars Way"?
Eric
0%
 0%  [ 0 ]
Gabriel
66%
 66%  [ 2 ]
Maggie
33%
 33%  [ 1 ]
Tyler
0%
 0%  [ 0 ]
Logan
0%
 0%  [ 0 ]
Jimmy
0%
 0%  [ 0 ]
wszystkie są tak samo nudne :)
0%
 0%  [ 0 ]
nie umiem wybrać - lubię wszystkie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
Justyśka
King kong
King kong


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2055
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:32:08 21-09-14    Temat postu:

Już kolejne dziesięć przeczytałam ;D i to co tu przeczytałam to mnie bardzo cieszy Bo ja widzę że tu się rozwija mój ukochany wątek czyli Gaba i Maggie ;D
Pojawienie się tak jakby nowego brata w życiu T.J to jak widać duża zmiana ii on jej wcale nie akceptuje. Zachowuje się strasznie co do Felixa ... a szczególnie już po tym co powiedział do niego na ten maskarycznej imprezie. Przesadził i to jak cholera.. Hhahaha ale ta impreza to naprawdę nie wiem co to było ;p widzę przed oczami tego grubasa jak tańczy na tym stole;p hahhaha istny meksyk ;D Gabryjel nie rozdrabniając się wyprowadził się z domu .. no ale można było się domyślić że na tym jachncie długo nie zabawi bo to było jego ojca.. Ale to było aż dziwne że Stary Blake przełamał sie i przyszedl do syna, tylko że to wcale nic nie zmieniło między nimi a tylko pogorszyło. Noooo teraz Smitha to polubiłam , za to jak zachował się w stosunku do Gaba, może te ćwiczenia wyszły mu na dobre aleee mi tam bardzo było jego żal. Tego Logana to trzeba wywyalić z tej szkoły bo on mi tu nie pasuje .!! i wgl jest debilem . Widzę że tu też coś się szykuje między Erickiem, i tą nową dziewczyną Ja mam nadzieje że Maggie i Gabryjel przestaną udawac i naprawdę będą parą Tak jak pisałam ostatnio ja to tu czuje że ta Maggie tylko udaje ze go nie lubi :DPocałunek już mają zaliczony także jest dobrze To że Felix wziął winę na siebie co do tej imprezy, to było naprawdę fajne i T.J powinien to docenić .

Jestem przy 40 odcinku takze już chyba nie dużo zostało mi do końca ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:28:10 21-09-14    Temat postu:

Wow, szybko Ci idzie dziękuję za komentarz ;D
Maggie naprawdę nie lubi Gabriela, wcale nie udaje Ale kto wie? Kto się czubi, ten się lubi...
Nie lubisz Logana? Rzeczywiście z założeniu miał być właśnie takim "debilem", jak to ujęłaś. Ale wydaje mi się, że później się nieco zmieni albo raczej inni dostrzegą jego drugą stronę. To w końcu on wystąpił w obronie Gabe'a, kiedy Jimmy się nad nim znęcał (chyba już był ten odcinek, skoro jesteś już przy tych jak Smith zaproponował Gabrielowi wspólne mieszkanie). Ciekawa jestem czy zauważyłaś podobieństwa między Loganem a Gabrielem, bo tak naprawdę wiele ich łączy.
Jeszcze troszkę masz do czytania, ale spokojnie, nadrabiaj w swoim tempie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyśka
King kong
King kong


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2055
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:15:40 21-09-14    Temat postu:

Czy ja wiem czy wystąpił w obronie Gaba ;p Jak dla mnie to on bardziej chciał pokazać jaki to on nie jest kłócąć sie ze Smithem , nie mając na celu dobro Gaba ;p No ale to są tylko moje odczucia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:21:54 21-09-14    Temat postu:

To w takim razie ta scena mi nie wyszła haha
Chodziło mi w niej może rzeczywiście nie tyle o to, że Logan broni Gabe'a tylko karci nauczyciela, bo w tym momencie nie jest już największym wrogiem Gabriela - chodzą do tej samej szkoły i bądź co bądź obaj sa sportowcami a Logan dobrze wie, co oznacza kontuzja dla sportowca i chyba dlatego tak pocisnął Smitha. Może nie tyle z sympatii do Blake'a co przez jakąś taką sportową solidarność


Ostatnio zmieniony przez Maggie dnia 15:22:34 21-09-14, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyśka
King kong
King kong


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2055
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:36:30 22-09-14    Temat postu:

No troszkę inaczej to zinterpretowałam ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:30:07 22-09-14    Temat postu:

Haha, no rozumiem, że Logan nie wzbudza sympatii i w sumie masz przecież prawo interpretować jak chcesz Wiadomo, że każdy ma swoje sympatie i antypatie w opowiadaniach Ja osobiście Logana lubię, ale nie jestem obiektywna, bo to ja stworzyłam jego postać
W ogóle to staram się nie robić z moich postaci albo białych albo czarnych bohaterów - każdy ma zarówno zalety, jak i wady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 12:48:33 25-10-14    Temat postu:

Tak się tylko zastanawiam, czy jest ktoś czyta to opowiadanie? Mam w zapasie kilka odcinków, ale jak nikt tego nie będzie czytał, to bez sensu, żebym wstawiała.
Poważnie zastanawiam się nad przeniesieniem do archiwum/zakończeniem, więc bardzo proszę - jeśli ktoś czyta niech da mi chociaż znać, żebym wiedziała, że warto dalej pisać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyśka
King kong
King kong


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2055
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:12:59 25-10-14    Temat postu:

Jaaaaa czytam ;p tylko jeszcze musze nadrobić troszkę ) Za nie długo myśle że mi się to uda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyśka
King kong
King kong


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2055
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:30:22 25-10-14    Temat postu:

I już od teraz nadrabiam te odcinki:)
Swoją drogą też się dziwie , zachowaniu rodziców Taylera , moi rodzice po takiej imprezie to by mnie chyba wywalili z domu na zbity pysk ;p Za bardzo on też roztrząsa sprawę z tym jego przygarniętym bratem .. przecież on nie ma 5 lat , ogarnął by sie . Co do Mii i Feliksa to moim zdaniem to mozliwe że coś poważnego wydarzyło się między nimi na tej imprezie ;p tylko teraz pytanie co ;p ? Coś mi się wydaje ze wejście do drużyny przez Erica moze znowu popsuć jego kontakty z bratem . oooo ja z tej Alesx to też niezłe ziółko , nie spodziewała bym się że tak okłamie Maggie , ale czemuu to zrobiła ? Przecież w sumie nic takiego nie zrobiła, po prsotu chciała trochę bliskości , a akurat Logan był w pobliżu . Może to będzie jakiś początek ? . Ale co jak co , ale nie można zaprzeczyć , że Logan naprawdę w porządku się zachował , przez to zdobył trochę mojej sympati . Maggie jak widać nie odpuszcza sprawy ze swoimi rodzicami , no i chyba ma trochę za złe wujowi że , nic nie robi w tej sprawie. Dobrze że T.J w miarę zaczyna się dogadywac z bratem ;p Skończyłam na 44 odcinku , wiem ze to mało , alee naprawdę w miarę moich mozliwości czasowych staram sie )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyśka
King kong
King kong


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2055
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:38:32 26-10-14    Temat postu:

Nadrabiam już kolejne odcinki Strasznie lubię to czytać , a teraz jak jeszcze przeplatają się wątki romansowe to już tym bardziej

Ciekawe czy Logan znajdzie tu jakiś znajomych ? No ale nie ma sie co dziwić , teraz jest ich wrogiem , więc pewnie szybko ich nie znajdzie. Ale może z Alex mu coś wyjdzie ? ;D Powiem że liczę na to Zachowanie Erica jest trochę dziwne.. czyżby się naprawdę wstydził swoich przyjaciół ? No ale z czym wstydził .. jeżeli tak się bedzie zachowywać , to może stracić swoich przyjaciół. Hhahahaha padłam z porównania mózgu Mii do pustej lodówki Smitha ;D Gabe lepiej zna chyba tą dziewczynę i wie jaka ona jest, nooo chyba że jakoś códownie się zmieniła, alee Mia w ciąży ? Jak to ? Z kim ? iii z tego co czytałam to dosyć dziwną ma sytłacje w domu . Maggie strasznie jest zła na wuja, o te listy i wgl też o sprawe zniknięcia swoich rodziców.. ostatnio wgl jest nie w humorze. Może ta impreza walentynkowa pozwoli jej poprawić humor Nooo nie spodziewałam się takiego zachowania Kendry.. i to jeszcze z kim.. Ta impreza na pewno sporo namieszała .. OOOoooo jak słodko ;D Gabe i Maggie <3 Mam tylko nadzieje ,że dalej bedzie coś między nimi , że to nie tylko zemsta , no i że Maggie też trochę sie do niego przekona , chcoiaż coraz cześciej mi sie wydaje że jest do niego przekonana tylko nie chce się do tego przyznać . Wgl ja nie ogarniam tej sytłacji z siostrą Mii . Co z nią nie tak ? Ona jakaś nie normalna czy coś ? Skończłam na 47 ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyśka
King kong
King kong


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2055
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 15:39:57 26-10-14    Temat postu:

dubel

Ostatnio zmieniony przez Justyśka dnia 15:41:41 26-10-14, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:15:48 26-10-14    Temat postu:

Dzięki za komentarz :*
Fajnie, że znalazłaś trochę czasu, żeby poczytać. Co do siostry Mii to ja do teraz nie wymyśliłam konkretnie o co jej chodzi, ale jeszcze sporo namiesza
A Maggie i Gabe... No cóż - zobaczymy jak to się dalej potoczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyśka
King kong
King kong


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2055
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:07:13 26-10-14    Temat postu:

Ja jestem strasznie za Gabe i Maggie Tak samo jak ty u mnie za Olivia i Mattem ;p ale czytając dzisiejszy odcinek pewnie sie domyślisz że dla nich jeszcze długa droga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maggie
Mocno wstawiony
Mocno wstawiony


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 5434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Los Angeles, CA
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:37:56 17-11-14    Temat postu:

To w takim razie mam nadzieję, że nie zawiodę Twoich oczekiwań, ale od razu mówię, że przed nimi też długa droga i to dosyć wyboista
A u Ciebie już skomentowałam, przepraszam, że tak późno, ale nie miałam wcześniej czasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyśka
King kong
King kong


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2055
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 0:35:29 18-11-14    Temat postu:

Oooo jak się cieszę że wróciłaś ja też ostatnio mam mniej czasu także rozumiem Cię a dodasz coś w agnetach ;D ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Nasze telenowele Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 51, 52, 53  Następny
Strona 47 z 53

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin