Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zatańcz ze mną jeszcze raz...
Idź do strony 1, 2, 3 ... 62, 63, 64  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Nasze zakończone telenowele i seriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to opko będzie miało happy end? W sensie czy będą razem:)
tak
66%
 66%  [ 32 ]
nie
12%
 12%  [ 6 ]
nie mam pojęcia bo jesteś psychiczna i kto cię tam wie xD
20%
 20%  [ 10 ]
Wszystkich Głosów : 48

Autor Wiadomość
Milka24
Idol
Idol


Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1984
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z kontowni xD
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:13:15 18-04-09    Temat postu: Zatańcz ze mną jeszcze raz...



Prolog:

Czy można jednocześnie kochać taniec i przychodzić na salę treningową z nienawiścią?
Dlaczego osoba, która wyróżnia się z grupy musi być przez nią znienawidzona?
Czemu niektórzy ludzie nie potrafią cieszyć się cudzym szczęściem i pragną za wszelką cenę zniszczyć innych by być na szczycie? Czy w tym czarnym scenariuszu znajdzie się miejsce na miłość i przyjaźń?


Dziewczyna jak każda inna. Za to talent jaki posiada jest niezwykły. Taniec to jej pasja, odskocznia od szarej codzienności przepełnionej bólem i strachem. Pragnie normalnego życia, z tym, że takie jest jej nie dane. Dlaczego? Może dlatego by doceniła to co ma? Może, ale tego tak naprawdę nie wiemy. Miła, sympatyczna, nie umie ludziom sprawiać przykrości. Często płaci za swoją dobroduszność. Wierzy w ludzi. A to chyba jest jej największy błąd.
Chłopak już nie jak każdy inny. Bardziej tajemniczy, zbuntowany, przepełniony żalem i zawiścią. Życie nie było dla niego łaskawe. Dało talent do tańca ale zabrało coś cenniejszego- cząstkę rodziny. Nie myślcie jednak, że jest podły. O nie! Jest tylko trochę zagubiony. Nie lata jak każdy facet za dziewczynami. Nie musi. Same przychodzą. Ale jego to mało interesuje. Nie należy do tych co wykorzystują laski na jedną noc. W głębi duszy jest wrażliwy, kocha taniec ale jakaś wewnętrzna zapora nie pozwala mu realizować marzeń. Mimo wszystko i tak ogólnie wszyscy uważają go za aroganckiego, rozpieszczonego chłopaczka. Czy zmienią zdanie? Nie wiem co musiałoby się wydarzyć...

Ja i tak swoje wiem, i jestem pewna, ze pierwsze odcinki Was rozczarują. Sylwia i MaDżenka zrobiły reklame ale im spodobał się środek i koniec. Odcinki wstawie moze później jeśli będe mieć czas. I to wstawie kilka zebyscie się po jednym nie zrazili.


Obsada:


Jesli chodzi o obsadę to nikogo nie zdziwi fakt że znowu jest to vondy, ale ja już tą telkę napisałam, mam do niej zdjęcia i nie mam zamiaru teraz ich zmieniać. Może to być nudne i wiele ludzie sie zniechęci po obsadzie ale ja nic na to nie poradze;/

Paola Silver
Pablo De La Riva

Juan De La Riva
Elena Silver
Ana Martin
Pati
Monica Salazar
Angelica (Angel)
Leonardo (Leo) partner Angel
Santiago (Santi) partner Monici
Tomas partner Pati

w trakcie dojdą jeszcze trzy postacie


Ostatnio zmieniony przez Milka24 dnia 18:55:58 07-05-09, w całości zmieniany 43 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
justyna14.93-93
Cool
Cool


Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:16:58 18-04-09    Temat postu:

Milenko jak można się zrazić?? ta telka jest cudna na prawdę warto przeczytać!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monita
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 15254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:17:24 18-04-09    Temat postu:

Świetnie ;*
Milka po Twojej ostatniej teli ja wiem że sie nie zawiodę ;*
Czekam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Vampire
Cool
Cool


Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:20:22 18-04-09    Temat postu:

To ja już czekam na odcinki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Airam.
Idol
Idol


Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Piekła xd
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:32:36 18-04-09    Temat postu:

mnie trudno do czegokolwiek zrazić...
to będzie napewno swietna telenowela...
swietny pomusł, a przy okazji twój talent,
jestem pewna, ze to hit !!
czkam na odcinki...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marz
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WKS
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:33:09 18-04-09    Temat postu:

Czy się spodobał to sama nie wiem !! :] (jeśli chodzi o mnie)
Ale wyjasnie Ci to na gg
Ogólnie telke uwielbiam i zachecam was do czytania !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hope
King kong
King kong


Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 2373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 17:40:17 18-04-09    Temat postu:

ja także czekam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roszpunka92
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 3724
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:02:46 18-04-09    Temat postu:

Ja jestem pewna,ze nic mnie nie zniechęci
Czekam na odcinek ;]]
Pozdrawiam ;***
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sylwia1425
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 4845
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:11:25 18-04-09    Temat postu:

apokalipsa Milka wsawiła zatańcz
opłacało sie prosić ponad 2 miesiace...
wypraszam sobie tekst ,ze mi sie podobał tylko środek i koniec
skad mozesz wiedzieć co mi sie podobało ?
mi sie cała podoba od początku do konca no moze jednak nie...
skłamałam nie podoba mi sie cała,ale wynagrodziłaś to odcinkiem specjalnym...

ej ej ,zmianiłaś troche obsade ,zdjecia i dodałaś opis bohaterów szkolisz sie
widze ,że forum Cie mobilizuje


Ostatnio zmieniony przez Sylwia1425 dnia 18:13:35 18-04-09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olcia89
King kong
King kong


Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 2922
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:12:20 18-04-09    Temat postu:

oczywiscie ze czekam na odcinki telka zapowiada sie cudownie a TY masz talent :*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Debi
King kong
King kong


Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 2158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:19:42 18-04-09    Temat postu:

oj Milka wreszcie doczekałam się i już czuje po kościach że jest super czekam na pierwsze odcinki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sylwia1425
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 4845
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:20:44 18-04-09    Temat postu:

a co do obsady to jest najlepsza
Vondy =*
jak byś nie zauważyła,to Vondy nie zniechęca tylko wręcz odwrotnie
ja np,czytam tylko z Vondy opka, wiec ja najpierw sprawdzam czy jest Vondy jak jest to dopiero czytam prolog i odcinki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Airam.
Idol
Idol


Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Piekła xd
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:22:08 18-04-09    Temat postu:

zgadzam sie z Sylwią...
Vondy byc cudne...
i jest u cb, wiec telka swietna
a teraz odcinek prosze:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żaba
King kong
King kong


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 2902
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:26:58 18-04-09    Temat postu:

To ja już sobie znalazłam muzykę przewodnią do Twojego opka...;D Bardzo twórcza nazwa tego kawałka "Ostatni". Heh^^ a tylko mi tu pasuje ze względu na tytuł[tego opka xD]..Wiem, ze jestem inna. Tak pomysł mi się podoba, obsada tez. nawet jeśli dziewczyny nie robiłyby promocji Twego opka z pewnoscią bym czytała ;P
A teraz tak do całosci moze tak jakiś odcineczek na początek..?;D
Czekam..!;*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sylwia1425
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 4845
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:39:20 18-04-09    Temat postu:

ja też czekam choć przed chwila przeczytałam piewsze 3 odcinki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Nasze zakończone telenowele i seriale Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 62, 63, 64  Następny
Strona 1 z 64

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin