Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podarunek z nieba
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 54, 55, 56
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Nasze zakończone telenowele i seriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cris
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 3684
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 18:25:16 15-06-08    Temat postu:

Nie mogę uwierzyć, ze to już ostatni odcinek. Zbyt szybko sie wszystko potoczyło. Ta telenowela była jedna z moich najukochańszych i na zawsze pozostanie w mojej pamieci, zarówno jej pierwsza jak i druga część. Oczywiście nie ukrywam, ze druga ta z Luisianą wzbudzała we mnie o wiele wiecej emocji. Luisiana to postać wyjątkowa. Taka, jakie lubię najbardziej. To ona jest dla mnie numerem jeden całej historii. Jest jeszcze Augusto. Rzadko sie zdarza żeby postać męska w teli aż tak zawładnęła moim sercem:) Był świetny. No i Alex, kolejna świetna postać - te wymienione tutaj, były jak dla mnie bezkonkurencyjne.
Gosiu, to mój ostatni komentarz do odcinka PzN ale wiem, ze stworzysz jeszcze nie jedną wyjątkową historię. Tylko....wysoko podniosłaś sobie poprzeczkę! raz jeszcze dziekuje za te niesamowite emocje!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
green_tea
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4706
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 19:14:55 15-06-08    Temat postu:

To ja dziekuje i bardzo sie ciesze,ze PzN tak ci się podobal,gdyz jak wiesz dla mnie jako pisarka jestes bezkonkurencyjna:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cris
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 3684
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 19:22:02 15-06-08    Temat postu:

green_tea napisał:
To ja dziekuje i bardzo sie ciesze,ze PzN tak ci się podobal,gdyz jak wiesz dla mnie jako pisarka jestes bezkonkurencyjna:)


hehe bo spłonę rumieńcem. Mam nadzieje, że w tym roku to Ty otrzymasz złote pióro - bo w tym sezonie jesteś dla mnie zdecydowanym nr 1 ))
Powrót do góry
Zobacz profil autora
green_tea
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4706
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 19:43:23 15-06-08    Temat postu:

cris napisał:
green_tea napisał:
To ja dziekuje i bardzo sie ciesze,ze PzN tak ci się podobal,gdyz jak wiesz dla mnie jako pisarka jestes bezkonkurencyjna:)


hehe bo spłonę rumieńcem. Mam nadzieje, że w tym roku to Ty otrzymasz złote pióro - bo w tym sezonie jesteś dla mnie zdecydowanym nr 1 ))


Heh to chyba ja zaraz spłonę)Bardzo ci dziekuje za tak mile słowa:*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Klaudusieniczka
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 20:44:00 15-06-08    Temat postu:

Ostatni odcinek? nie mogę w to uwierzyć..myslalam, że to dopiero polowa telki a tu takie zaskoczenie.. byla taka cudowna, ze nie wiem jak bez niej wytrzymam. Ostatni odcinek boski..mozna by powiedziec 'i zyli dlugo i szczesliwie'. ostatnia scena i zdanie napisane po prostu genialnie Luisiana odzyskala swoja rodzine i szczescie;) Na pewno 'podarunek z nieba' pozostanie na dlugo w mojej pamieci
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kyrtap1993
Mocno wstawiony


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 5336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mikołów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:55:24 15-06-08    Temat postu:

I Fin...
Piękniej nie mogłaś tego zakończyć Ach, mimo, ze wszystko szczesliwie się skończyło to jednak chciało się płakać, że to już koniec. Piękny i radosny dla wszystkich, nie żal mi jest Marceli... Dobrze, że Luisiana w porę zaczęła naprawiać swoje błędy i odzyskała osoby, które najbardziej kocha, swoje dzieci i najbliższych! To wszystko zrobiuły nasze aniołki (Oscar, Gaby i Stefan), a także Augusto, on zostanie w mojej pamieci na długo, jego dobroć, miłosć do świata i siła przebaczenia! To było najcudowniejsze w całej tej powieści, ta magia... to, że miłość i nadzieja mogą pokonać wszystko, nawet największe przeciwności losu i tym oto sposobem Ana jest zdrowa, dzieki wiarze... no i na koniec znowu mieliśmy okazję zobaczyć się z Lucią i Alejandrem oraz ci pociechami Pięknie... Sara też odzyskała swoją córkę, chcoć powinna wyznać jej prawdę, to może z drugiej strony to lepiej, ale kiedy Valeria dowie się duuużo później może być ciężko Sarze znowu odzyskać jej zaufanie, jakby teraz wyznała całą prawdę, Valeria na pewno by to zrozumiała, na pewno byłby to dla niej sozk, ale zrozumiała by Wszyscy są szczesliwi, tak jak powinno być zawsze, wspaniale!

Podarunek z Nieba to była wspaniała historia, obie części były poruszające i na długo pozostaną w mojej pamięci! Dziękuję za tę cudowną historię :*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
green_tea
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4706
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 21:18:28 15-06-08    Temat postu:

Dziekuje,jestescie kochani:***Mam nadzieje,ze kolejne moje opowiadanie was nie zawioda;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NeSska*
Generał


Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 7631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: 21:21:36 15-06-08    Temat postu:

Ej no... xD Nie xD Nie zgadzam się xD ja tu sobie zorbilam mały urlopik od czytania wszystkiego, nagle sobie przychodzę, czytam i czytam, patrzę a tu FIN i szok no xD ;o;o Gosiu... PzD było świetne! Napewno długo długo bd pamiętała ta historię xD I Mię xD A raczej Laurę xD:D Te rozmowy Luisiany z Alex potem z Isabel świetne xD:D I to jak z Sarą gadała xD genialnie oddałaś tą atmosferę xD:D A Augusto jest świetny xD:D

Także wiesz xD TO była świetna historia xD Świetny pomysł, wykonanie i w ogóle super xD Talencie Ty ;* xD Gratulację xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
green_tea
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4706
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 7:57:33 16-06-08    Temat postu:

Dzieki Asiu:*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
giovanna
King kong
King kong


Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 2635
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Milano
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 10:55:28 25-06-08    Temat postu:

ostatnio byłam zabiegana i nie miałam na nic czasu
teraz nadrobiłam odcinki
trudno pogodzić się że nastał koniec mojej ulubionej telci
ostatniodcinek wzruszający
cudownie to wszystko zakończyłaś
bedzie mi brak ale cóż takie zycie
coś się kończy a coś zaczyna widziałam twoją nową telke i pewnie zabiore się do czytania
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Nasze zakończone telenowele i seriale Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 54, 55, 56
Strona 56 z 56

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin