Forum Telenowele Strona Główna Telenowele
Forum Telenowel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamieńmy się żonami
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 102, 103, 104
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Nasze zakończone telenowele i seriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brooklyn
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 10444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z klatki B
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:54:33 21-02-09    Temat postu:

Walter nie byłby sobą gdyby nie przeszkodził

Smutno mi ale co ja miałam zrobic wszytsko ma swój początek i koniec.

Dziękuje Wam ;'*


Ostatnio zmieniony przez Brooklyn dnia 21:54:47 21-02-09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrs.Pattinson
Mocno wstawiony


Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 5200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 22:43:33 21-02-09    Temat postu:

aaaaa Brook to było takie piękne, cudowne, wspaniałe, boskie [kurczę, zabrakło mi słów]...
ja nie chcę, żeby to był koniec.
jedyne moje pocieszenie jest takie, że oni wszyscy są szczęśliwi.
ten dzidziuś Johna i Britney < 333
ślub Angie i Daniela < 333
i mój ukochany też jest szczęśliwy < 333 [to chyba najważniejsze ;D]
Aż zachciało mi się płakać... ; (
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximum
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 3624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:28:14 22-02-09    Temat postu:

Kochana piękny odcinek
On jest cudowny, za****sty i wszystko co najlepsze
Angie i Daniel wzieli ślub i są szczęśliwi
Będę żyła ich szczęściem
Biedny kotek którego zamordowała Jen
Czym on sobie na to zasłużył??
Przeklęta baba
Walter jaki wrażliwy
Tego bym się nie spodziewała <hahaha>
John i Brit są szczęśliwi i mają synka i reszte kotów
Super
No i Robert
Robert zanalazł sobie wreszcie kobiete z którą spędzi reszte życia
Świetnia

Będę tęsknić za tą telko ale zadowolę się twoimi dwoma pozostałymi i tymi które zaczniesz pisać
Pzdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brooklyn
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 10444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z klatki B
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:35:29 22-02-09    Temat postu:

W sumie to bedziesz musiałą zadowolic się aż 3 Niedługo startuje z nowym projektem.

Dzięki za komentarz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximum
Prokonsul
Prokonsul


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 3624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:26:29 22-02-09    Temat postu:

3 to i tak dobrze:P
To czekam na twój kolejny hicior
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Megan
Generał


Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 7845
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:35:12 22-02-09    Temat postu:

Wspaniały koniec wspaniałej historii! Losy bohaterów skrzyżowały się właśnie wtedy, gdy ich szczęśliwe życie stało pod ogromnym znakiem zapytania. Oba małżeństwa dzięki, szalonemu pomysłowi odnalazły w końcu to czego tak naprawdę brakowało im w poprzednich związkach...miłości. Nie było jednak łatwo, gdyż nigdy tak nie jest. Uczucie jednak zwyciężyło i teraz każdy jest z tym z kim powinien, z tym kto daje mu szczęście i nadzieję.
Dziękuję za tą jakże piękną przygodę w jakiej mogłam uczestniczyć wraz z Brit, Johnem, Angie i Danielem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Princessa
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:35:54 23-02-09    Temat postu:

Czytałam każdy odcinek na bieżąco (przynajmniej starałam sie) ale teraz muszę powiedzieć ze mam już całą telcie za sobą
Po pierwsze w ogóle chciałam pochwalić za pomysł, bo świetny był Po drugie świetnie piszesz..,
(inne twoje telcie też postaram sie nadrobić jak znajdę odrobinę czasu , bo ja na razie jestem przy początku )
A co ZSŻ to bardzo mi sie podobał.., wspaniały koniec wszyscy byli szczęśliwi Znaleźli swoje szczeście i te "prawdziwe" 2 połówki dopiero po jakimś czasie.., ale najważniejsze ze byli szczęśliwi
Angie i Daniel wzieli ślub i będą żyli długo i szczęśliwie
Jonh i Brit również są bardzo szczęśliwi i mają syneczka Szkoda ma tylko tego kotka, głupia Jen I oczywiście Robert też jest szcześliwi
Dziękuje za wspaniałą telcie


Ostatnio zmieniony przez Princessa dnia 16:57:27 24-02-09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Princessa
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 16:38:04 23-02-09    Temat postu:

Dubel...

Ostatnio zmieniony przez Princessa dnia 16:58:01 24-02-09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brooklyn
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 10444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z klatki B
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 18:04:15 23-02-09    Temat postu:

To ja Wam dziękuje ;*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaluniaa
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 15337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: śląsk :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 21:17:28 23-02-09    Temat postu:

i sie poryczałam ;(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysiek
Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 11:17:02 24-02-09    Temat postu:

Przepraszam,że dopiero teraz komentuję,ale właściwie juz całkowicie przestałem odwiedzać tę stronę. W zasadzie to czytałem tylko ta opowiadanie i przyznam ,że bardzo mnie wciągneło.
Moja ty kościelna psiapsióło jako pierwsza na moją prośbe wprowadziłaś do obsady Maye(tu Jen) i zrobiłas z niej wspaniała postać (i był kotek hehe) Dziękuję dziękuje dziękuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paulinek
Wstawiony
Wstawiony


Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 4890
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: tam gdzie spełniają sie marzenia
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 11:45:35 23-11-09    Temat postu:

Deboro co ty zemną robisz
Przeczytałam to w 2 dni i musze przyznac ze to boskie opko jak widac zaminana zon była całkiem dobra , dzieki temu 4 bohaterów zanazła prawdziwa miłosć .
Kazdo z nich jest szczesliwe , mają kochajace rodziny .
Z cudem przebrnełam przez te 104 strony
I moje kochane Vondy
Boskie te opko nie moge napisac nic bardziej konkretnego bo nie jestem w stanie
Cudo
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brooklyn
Mistrz
Mistrz


Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 10444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z klatki B
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 9:43:49 24-11-09    Temat postu:

dzieki za komentarz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szalona.
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 14:54:55 14-04-10    Temat postu:

bardzo piękne opowiadanie twoje ; ***** któres z koleji juz ; **
uwielbiam jak piszesz . ;d bo piszesz tak ciekawie az chce sie czytac ;]
uwielbiam takich bohaterów ;ddd <3333
zabieram się za następne twoje dzieło ; **
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wiewióra
Motywator
Motywator


Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: 19:53:41 20-05-10    Temat postu:

piekne, czytalam wczesniej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Telenowele Strona Główna -> Nasze zakończone telenowele i seriale Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 102, 103, 104
Strona 104 z 104

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin